הפקת אירועים עסקיים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    הפקת אירוע יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם.

    צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבך. תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 077-2311100

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלולארגון חתונותעיצוב חתונותהפקת אירועי יוקרה. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    הפקת אירועים פרטיים

    אירועים עסקיים מסייעים למיתוג הארגון מחד, ולבנייה של מרקם ארגוני מגובש, מאידך.

    יש הבוחרים לתכנן אירוע עסקי על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים. ואחרים דווקא על מנת לתרום לגיבוש צוות העובדים.

    בכל אחד מסוגי האירועים העסקיים אנו כאן עבורכם על מנת לבנות חוויה בלתי נשכחת. כזו המשלבת עיצוב יוקרתי ומזמין. מה תמצאו באירועים שלנו?

    שילוב אמנים באירוע עסקי

    בפלאנרז אנו יודעים כי לעיתים אירוע עסקי מוצלח ימשוך משתתפים יותר באמצעות הזמנת אומנים. או מרצים מהשורה הראשונה.

    בין התחומים בהם אנו מתמחים תמצאו גם הפקה של אירועים מוזיקליים בהשתתפות מיטב האמנים בארץ. אירועי בידור עם סטנדאפיסטים מובילים, מופעי קסמים והרצאות איכותיות.

    שילוב אומן באירוע מחייב היערכות נפרדת. כאשר לכל אומן יש דרישות והנחיות קפדניות מבחינת ציוד הסאונד והתאורה המלווים את ההופעה.

    אנו מכירים היטב את הדרישות השונות ומתאימים את האולם בו מתקיים האירוע להופעה בסטנדרטים גבוהים.

    הכנת האולם למצגות עסקיות

    הפקת אירועים עסקיים כוללת פעמים רבות גם מצגות איכותיות והרצאות המועברות על ידי אנשי מפתח בארגון במהלך האירוע.

    אנו דואגים לשלב את המערכות המתאימות על מנת להקרין את המצגת לכלל האורחים תוך יצירת מתחמי ישיבה מתוכננים היטב, מסכים מתאימים וציוד שמע הכולל מערכות סאונד ומיקרופונים מתאימים.

    כיום, האורחים שלכם מצפים לקצת יותר ממיקרופון חוטי ומקרן פשוט, ומעוניינים לחוש כאילו הגיעו לאודיטוריום מאובזר היטב, גם אם האירוע נערך תחת כיפת השמיים.

    אנו מארגנים את מערך התאורה והסאונד בהתאם למקום, תוך התחשבות בתנאי השטח – ליצירת אירוע מהוקצע ועשוי היטב.

    הקייטרינג שלכם – ההפקה שלנו

    פן חשוב נוסף באירועים עסקיים הוא הגשת המזון והמשקאות במהלך האירוע. באירועים המתוכננים לקהל יעד של מבוגרים אנו יכולים לארגן גם מתחם של בר אקטיבי או אטרקציות שונות בדמות דוכן שייקים, מתחם מתוקים או דוכני גלידה.

    מה עם המנה העיקרית תשאלו? שולחנות עמוסים כל טוב יכולים להיות מלווים במלצרים המגישים מנות גורמה לשולחנות. או יצירת מתחם הגשה עצמי בפורמט בופה.

    כאשר מתכננים קייטרינג לאירוע עסקי כיום ישנם עוד פרמטרים אליהם צריך להתייחס בהעדפות האישיות של כל אורח.

    חלק מהאורחים שומרים על כשרות, אחרים רגישים לחלב או צמחוניים וטבעוניים. אנו מתכוננים מראש ומכינים אתכם את המנות השונות בהתחשב ברגישות הרבה של כל אחד.

    תכנון מרכיבי התוכן באירוע

    אנו יודעים כי חברות להפקת אירועים עסקיים מתמקדות גם בתוכן המועבר במהלך האירוע על ידי דוברים מטעמכם.

    בתכנון מראש של הליין אפ, וסיוע בהתאמה של התכנים השונים אנו מסייעים לכם להפוך את האירוע לחוויה מעוררת עניין, שתגרום לאורחים שלכם להשאר לאורך כל זמן האירוע.

    מרגע בו נכנסו לאולם ועד לרגע בו הסתיים האירוע נארגן את מתחם ההרצאות לצד מתחמים מיוחדים למינגלינג ופגישות עסקיות ספונטניות – על מנת שגם אורחיכם וגם אתם תוכלו להפיק את המיטב מהאירוע.

    הפקת כנסים בתשלום – התגים שעושים סדר

    נוכל לסייע לכם ליצור מערך ממוחשב. בו מזמיני הכרטיסים מראש לאירוע ישאו תג מתאים אותו קיבלו בכניסה.

    התגים המודפסים יכולים לשמש הן כאמצעי להסדרת הכניסה לכנס. והן דרך קלה להכיר את המשתתפים השונים, כאשר על כל תג מופיע שם האורח, החברה או הארגון אותו הא מייצג ותפקידו.

    בסיום הכנס, תוכלו להפיק רשימה מסודרת של משתתפי האירוע ולבנות רשימת תפוצה יקרת ערך של האורחים המתעניינים בנישה שלכם.

    אטרקציות ואירועים מיוחדים בטבע

    לצד אירועים עסקיים הנערכים באולם סגור, אנו מתכננים גם פעילויות גיבוש ואירועים במתחמים פתוחים.

    חלק מהאירועים כוללים פעילויות גיבוש לעובדים (כמו פעילויות ספורטיביות או פעילויות אקסטרים). אנו מתכננים את כל האירוע מתחילתו ועד סופו כולל התאמה של חלק מהאירועים העסקיים גם למשפחות העובדים, בהתאם לדרישות הארגון.

    הפקת אירועים עסקיים מחוץ למתחמים סגורים ידועה כדרך מועדפת ליצור גיבוש בין העובדים ולהמיר את השגרה של יום העבודה בחוויות מתוקות המעודדות תחרות ויצירת אקלים ארגוני נינוח יותר, בו צוות העובדים יכול להכיר זה את זה מחוץ למטלות המשרד.

    ניהול הפן הלוגיסטי של כל אירוע עסקי

    לאירועים עסקיים קיים גם פן לוגיסטי נוסף הקשור לתכנון החנייה במקום האירוע, הסעות לעובדים או למרצים (אם על ידי אוטובוסים, מיניבוסים או מוניות פרטיות למרצים). אנו מסייעים בתכנון הובלות הציוד (באם יש תפאורה מיוחדת לאירוע) או אף בניהול ספקים שונים המעורבים בתכנון האירוע העסקי, כמו ספקי מזון, צלמי וידיאו וסטילס או דוכנים לממכר מוצרים.

    הפקת אירוע עסקי

    יש הבוחרים לתכנן אירוע עסקי במטרה למשוך לקוחות פוטנציאליים. ואחרים דווקא על מנת לתרום לגיבוש צוות העובדים.

    בכל אחד מסוגי האירוע העסקי אנו כאן עבורכם בכדי לבנות חוויה בלתי נשכחת המשלבת עיצוב יוקרתי ומזמין.

    בפלאנרז הפקות, אנו יודעים כי לעתים אירוע עסקי מוצלח ימשוך יותר אורחים באמצעות הזמנת אמנים או דוברים מהשורה הראשונה.

    בין התחומים בהם אנו מתמחים תמצאו גם הפקה של אירועים מוזיקליים בהשתתפות מיטב האמנים בארץ, אירועי בידור עם סטנדאפיסטים מובילים, מופעי קסמים והרצאות איכותיות.

    שילוב אמן באירוע מחייב היערכות נפרדת. אנו מכירים היטב את הדרישות השונות. ומתאימים את האולם בו מתקיים האירוע להופעה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מחפשים הפקת אירוע עסקי? הגעתם למקום הנכון.

      התקשרו: 0723929100, או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הפקת אירועים בהתאמה אישית

      אירועים הקשורים לעסקים לרוב יכולים להרגיש מאוד בנאליים וצפויים. אך זה לא אומר שהם חייבים להיות כאלה.

      המשיכו בקריאה ותגלו חמישה סוגים של הפקות לאירועי חברה ותלמדו כיצד להפוך אותם לחוויה.

      הפקת אירוע חברה 1#: פגישות פנימיות

      פגישות פנימיות (בין אם לחברה שלך, למחלקת המכירות שלך, או למפגש חברתי שנתי) מצריכות הפקה מקצועית בדיוק כמו שעושים בחברות ענק.

      אז איך ניתן לעשות שהמפגש הפנימי הבא בחברה שלך ייראה פחות כמו מטלה ויותר כחוויה שתהיה שווה לאנשים את הזמן ותרחיק אותם משולחן העבודה שלהם? הנה כמה רעיונות:

      • לוח זמנים צפוף: תלוי במטרת המפגש, דאגו שיהיה קצר ולעיניין ככל האפשר ע"י התעקשות בלו"ז שכולם חייבים לעמוד בו.
      • ספרו סיפורים או השתמשו במטאפורות: לא משנה על מה המפגש, השתדלו לקשר אותו למשימות עסקיות יומיומיות ע"י שימוש בדוגמאות אמיתיות, מחקרים, ומטאפורות יצירתיות. אנשים יישבו לראות סרט במשך שעות – מדוע לא להשתמש בטריקים מהסינמה?
      • השתמשו בקמצוץ של בידור: השכירו בדרנים או מקצוענים. כמו קומיקאי או חקיין. כדי להכניס קצת פלפל. מאחר והאירוע הוא לעובדים או לאנשים שמכירים את החברה, תוכלו להשכיר חקיין שיחקה את המנכל או אנשים אחרים בחדר. לאחר שקיבלתם את האישור לכך, כמובן.

      הפקת אירוע עסקי 2#: השקה של מוצר

      השקה מעולה של מוצר ישאיר אנשים מלאים בהתרגשות וציפייה.

      רגע חזק מאוד לכל חברה אשר רוצה לבנות את המותג שלה, הוא השקת המוצר. זהו אחד מהרגעים הבודדים בו העובדים, המשקיעים, אנשי תקשורת, ואפילו מתחרים מתקבצים באותו מקום.

      השקה לא מצריכה אחיזת עיניים או מסיבה להשתתף בה. הנה שלושה דוגמאות:

      • השתמשו במציאות רבודה או מדומה: עזרו לאנשים לחוות את המוצר החדש בעזרת מציאות מדומה או מציאות רבודה, ממש כמו פרסומת בפני עצמה. במציאות רבודה תוכלו להציג מוצר מסוים במספר צבעים למרות שרק מוצר אחד קיים במקום פיזית. זה שימוש אפקטיבי בתקציב.
      • הציעו מבחר מאכלים בלתי רגיל: רעיון לא רע הוא להקים בר חנקן של גלידה אשר מציע לקהל טעמים לא רגילים כמו פופקורן או ג'ק דניאלס, וניל. או עמדת עשן של חנקן אשר ידהים את המשתתפים.
      • בחרו נושא להפקת אירוע לעסקים: הנושא קובע את הטון של כל האירוע, מניע את כל החלטות התכנון ועוזר לכם בהשתתפות הקהל. בחרו נושא עבור ההשקה אשר יהיה רלוונטי ויצור חוויה שהקהל שלכם יאהב.

      הפקת אירוע חברה 3#: כנסים

      כשהחברה שלך מחליטה לארח כנס, המוניטין שלך במבחן.

      סוג כזה של אירוע הוא הזדמנות להפגין מיהו המוביל דעה האמיתי בתעשייה, אשר מסוגל להביא דוברים ותוכן שמעניק ערך איכותי למשתתפים.

      כך תוכלו להיות יצירתיים בעיניין:

      • מצאו דוברים טובים יותר: אנשים שהולכים לכנסים מוכנים לטייל מרחקים ארוכים בשביל הדובר והתוכן הנכון. אך למצוא את הדוברים הנכונים ולהבטיח שהם יגיעו, הוא לא דבר כל כך פשוט. שדרגו את האירוע לעסקים שלכם ותמצאו דרך לאבטח את האסטרטגיה הזו.
      • תנו לקהל שלכם לבחור: אנשים מתים על דברים בחינם, אבל רק אם זה משהו שהם באמת רוצים. עמדה שתחלק דברים מותאמים היא דרך טובה להחזיר אותם הביתה עם משהו שיאהבו.
      • הציעו בר מאכלים ומשקאות אקטיבי: יש המון דרכים להאכיל את המשתתפים ולהמם אותם בו זמנית, עמדת קוקטיילים מיוחדים יכולה לעשות את העבודה, ככל שתהיו יצירתיים יותר כך הקהל שלכם עשוי לדבר על האירוע יותר זמן לאחר שייגמר.

      הפקת אירועים לחברות 4#: חדרי הכשרות

      חדרי הכשרות לעובדים יכולה להיות משימה לא פשוטה.

      כמו שיש לפעמים בבתי ספר, זה בדרך כלל לא משהו שמרגש אנשים. ובמיוחד אם ההכשרות הם על נושאים יבשים כמו בטיחות.

      הוציאו אנשים מהסחות הדעת שלהם ותגרמו להם להשתתף, הנה כמה דרכים לעשות זאת:

      • שנו את סגנון החדר: חדרי הכשרות תמיד באותו הסגנון – שורות של כיסאות ושולחנות. הפתיעו את המשתתפים באירוע ע"י פופים במקום כיסאות, או מעט מאוד כסאות כדי לעודד קבוצות קטנות יותר מאשר שכולם יושבים בחלל אחד.
      • הוסיפו הזדמנויות לתקשורת: בין אם האירוע היא פנימי או חיצוני, תנו לאנשים לתקשר אחד עם השני. כאן אירוע אפליקציה יכול להיכנס לתמונה, לעזור לאנשים ולהציע להם אפשרות תקשורת.
      • הפכו את הקהל למשתתפים: עודדו השתתפות מוחלטת, אפילו ממשתתפים ביישנים. לאלה שלא אוהבים לדבר בקבוצה, שקלו להשתמש באפליקציות בזמן אמת. אלו יעודדו אנשים לשאול שאלות מהמכשירים הניידים שלהם.

      הפקת אירוע חברה 5#: סמינרים

      סמינרים לעיתים נועדו כדי להראות את מומחיות החברה על נושא מסוים .או לספק לעובדים הזדמנויות למידה.

      הם גם נותנים בדרך כלל לקהל הדמנות ליצור חיבור עם הדובר.

      כדי לפלפל את סמינר האירוע העסקי הבא שלכם, שקלו את הטיפים הבאים:

      • חשבו מחוץ לקופסא: לפעמים האירועים הטובים ביותר הם אלה שלא מרגישים עסקיים כלל. אירועים לא מסורתיים, יכולים להוביל לפסטיבל טכנולוגי שיסחוף את האומה.
      • השענו על טכנולוגיה: במקום מצגת משעממת בפאוור פוינט, תשקלו לעזור לדוברים שלכם לתקשר טוב יותר עם הקהל – בין אם זה דרך אפליקציה, רשתות חברתיות כדי לעזור לאנשים לגלות תוכן רלוונטי.

      לסיכום, כנסים והפקות לאירועי חברה נוצרת תחרות רבה בשנת 2019.

      גדלו את האתגרים הקשים שמתודדים איתם המקצועיים ביותר בתחום, וגם טיפים לפתירת הבעיות האלו. קראו עוד בבלוג שלנו.

      הפקת אירועים עסקיים – שאלות נפוצות

      כמה עולה הפקת אירוע עסקי?

      המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונותיו של הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר דרך האתר.

      יש לי אירוע בקרוב מאיפה מתחילים?

      באתר יש הרבה מידע על הפקת אירועים עסקיים, לפרטים ותיאום פגישה יש ליצור קשר בטופס צור קשר או בטלפון שבאתר.

      איך מתאמים פגישה?

      יש לבקר באתר וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר ולציין את פרטי האירוע, או להתקשר למספר הטלפון.

      האם מפיק אירועים דואג גם לעיצוב?

      כן. מפיק אירועים מקצועי יודע לעצב אירוע באיכות גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

      4.7/5 - (27 votes)

      כתבות מומלצות

      הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

      עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

      אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

      השכרת אוהלים לאירועים 

      בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

      רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

      רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

      הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

      צור קשר
      צור קשר

      פלאנרז הפקות אירועים

      טלפון: 077-231-1100

      השאירו פרטים לתיאום פגישה