אטרקציות לחתונה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    אטרקציות לחתונה, אירועי מצווה, ואירועי חברה עסקיים © פלאנרז הפקות

    מחפשים אטרקציות מגניבות לחתונה? לאירוע חברה, בת או בר מצווה? ארגון אירוע לבד יכול להרתיע אנשים רבים. צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבכם ומציע שלל אטרקציות, לכל סוגי האירועים: חתונה, אירועי חברה, בר או בת מצווה ואירועם עסקיים.

    מחפשים מחיר הפקה לאירוע שלכם? מומלץ לבדוק את מחירון ההפקות המלא שלנו – לחצו כאן.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו קשר עם המקצוענים שלנו בטלפון הישיר: 077-231-1100

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלולארגון חתונותעיצוב חתונותהפקת אירועי יוקרה. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    הפקת אירועים מיוחדים

    מחפשים אטרקציות לחתונה שלכם?

    אטרקציות לחתונות יש אינספור, להלן רשימה חלקית

    צוות פלאנרז הפקת אירועים, גאה להיות צעד אחד לפני כולם ומתחייב לא רק לארגון החתונה הייחודית עליה תמיד חלמת, אלא גם לחווית שירות שטרם חווית. הניסיון והמוניטין שלנו הוליד שורה ארוכה של זוגות נשואים ומאושרים, אשר העניקו לנו את הזכות הגדולה לארגן עבורם את החתונה המושלמת!

    תעשיית האירועים היא מכונה משומנת. ישנם אלפי מגזינים שמדברים על הנושא מצד אחד, אבל מצד שני יש מעט מאוד מידע על איך להכניס את האלמנט של ה'כיף' לאירועים. זה באמת מוזר, כי בעת תכנון האירוע, השאלה המרכזית שעולה על הדעת לרוב האנשים היא, "רגע, איך אפשר שיהיה גם קצת כיף באירוע שלנו ואילו אטרקציות לחתונה כדאי לשלב? והשאלה השנייה המבוקשת, מה אנחנו הולכים לתת לכל האורחים האלה לאכול?

    לחשוב על דרכים לשמור על האורחים שלכם משועשעים במהלך האירוע שלכם זה לא פשוט. אז אם אתם רוצים למלא את רחבת הריקודים? או שאתם רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לבצע כניסה מרשימה לחופה? למרבה המזל, ישנם פתרונות לכל השאלות האלו. הנה כמה אטרקציות לחתונה שיכולות להוסיף את אלמנט של ה'כיף' לתוך האירוע שלכם.

     

    להלן רשימת 18 אטרקציות לחתונה שעשויות לעניין אתכם:

    1. קוסם או מנטליסט

    בואו נהיה כנים, מי לא אוהב קסמים? שילוב של קוסם או מנטליסט באירוע שלכם היא דרך מצוינת לבדר את האורחים שלכם.
    תבקשו ממנו להסתובב בין האורחים ולבצע קסמים וטריקים, (בשילוב האורחים) בזמן הארוחה או בזמן קבלת הפנים, כדי לבדר ולהרשים את הסועדים.

    2. צלם פפראצי

    אחד הרעיונות המוזרים ביותר שנתקלתי בהם היא השכרה של צלם בהפתעה או כמו שרבים קוראים לו צלם פפראצי.
    הזמנה של צלם פפראצי יכול להוסיף הרבה צחוק לאלבום התמונות של האירוע שלכם, אז תגידו לי, מה יש לא לאהוב?

    3. קוראת בכף היד

    הוסיפו מגע על-טבעי לאירוע שלכם, הזמנה של קוראת בכף היד או בקלפים,
    היא דרך מצוינת לבדר ולהפתיע את האורחים שלכם בחתונה,וכמובן במגוון סוגים של אירועים אחרים.

    4. סרטוני פלאש מוב

    גם לאלו שאוהבים אותם וגם לאלו שפחות, סרטוני פלאש מוב הם הדבר החם ביותר כשמדברים על אטרקציות לחתונה בפרט או אטרקציות לחתונה בכלל,
    כי אין דרך טובה יותר מאשר להפתיע את החברים ובני המשפחה שלכם מאשר הפקת סרטון פלאש מוב, עם צעדי ריקוד מפתיעים.

    5. אטרקציה לחתונה – פינת ליטוף

    בעולם של אטרקציות לחתונה בפרט ואטרציות מטורפות לאירועים בכלל, הכל אפשרי. אם אתם עורכים אירוע שישי צהריים בחווה, קחו את האורחים שלכם לטיול קצר כדי לבקר את חיות המושב. ואם יש ילדים, פינת חי ניידת היא גם כן דרך טובה להכניס קצת 'חייתיות' לאירוע שלכם, אתם פשוט מביאים את החווה אליכם!

    6. תחרות ריקוד – 'Dance Off'

    עריכה של תחרות ריקוד היא דרך מצוינות להכניס קצת 'אקשן' לתוך האירוע. אם אתם לא מכירים את הכללים: הגברים עומדים בצד אחד, הנשים עומדות בצד השני, ופשוט כל אחד רוקד בתורו אחד אל מול השני. תנו ל DJ להחליט מי מנצח בתחרות. המנצח זוכה בפרס מפנק כמובן!

    7. ריקוד חתן כלה – בהפתעה

    כולנו ראינו את סרטוני היוטיוב שבו זוג לומד ריקוד זוגי מיוחד ומבצע אותו לעיני האורחים שלהם בחתונה שלהם. הפתיעו את האורחים שלכם ותשאירו אותם פעורי פה על ידי ביצוע ריקוד ברייקדאנס – breakdance או אפילו עם אחד מריקודי הטיק טוק הפופולריים, שלמדתם מבעוד מועד.

    8. הזמינו צייר לחופה או אמן קריקטורות

    תנו לאורחים שלכם משהו לדבר עליו. על ידי הבאת קריקטוריסט שמסוגל להפיק קריקטורות מוצלחת של האורחים תוך דקות, או הזמינו צייר מוכשר שמצייר את הזוג הצעיר והמשפחה בלייב באירוע. כך בדיוק אתם מכניסים פן של שעשוע, צחוק ורגש לאירוע שלכם. שכל האורחים באירוע שלכם לא יפסקו לדבר על זה.

    9. שחקן, חקיין סלבריטאים, דמויות מצחיקות

    אם דייוויד בקהאם לא הגיב להזמנה שלכם  (בטח ההזמנה הלכה לאיבוד בדואר …) יש דרך אחרת לערוך אירוע לא בסלבס. פשוט לשכור כפילים ואו שחקנים שגם יחלקו חתימות. תארו לעצמכם את התמונות באלבום או סרט החתונה והתגובות של האורחים שלכם כשהם רואים את עצמם בתמונות עם הכפיל או עם דמות מצחיקה אחרת.

    10. אטרקציות לחתונה – מלצרים מזמרים

    קחו 'שירות עם חיוך' לרמה חדשה לגמרי על ידי השכרת קבוצה של מלצרים מזמרים כדי להחיות את האירוע שלכם. אתם מחפשים אטרקציות לחתונה כדי לקבל את אפקט ה'וואו', תשמרו את זה בסוד מפני האורחים שלכם עד לרגע שהמלצרים יפצחו פתאום בשירה.

    11. משאית המבורגרים

    אחרי שהאורחים כבר אחרי כוסית או שתיים, והנזק כבר נעשה, אין דבר מושך יותר לאורחים שלכם מאשר משאית המבורגרים, דוכן המבורגר, פוד טראק בשרים איכותיים או כל ג'אנק פוד אחר,
    וכדאי שיהיה גם צ'פס ורטבים להשלמת החוויה.

    12. עמדת צילום לאורחים

    המגמה החמה ביותר באירועים היא מראת צילום, תא צילום או עמדת סלפי לאירועים, בעמדות צילום אלה האורחים יכולים להצטלם ולקבל מגנטים, (בצורה קצת אחרת מצלם המגנטים שבד"כ מקובל ברוב האירועים). בעמדת צילום האורחים יכולים גם להקליט ברכות (סרטוני ברכות קצרים) משלהם. תצפו לכך שהברכות עלולות להיות הזויות ומצחיקות יותר ויותר ככל שהערב נמשך.

    13. נסו לשלב טעימות יין

    מחפשים רעיון מקורי ואינטראקטיבי? נסו להוסיף לאירוע שלכם טעימות יין. כל עוד היין נשפך, האורחים שלכם יהיו שמחים ועליזים יותר. בנוסף לכך, האפשרות הזאת עשויה לעלות לכם פחות מאשר ביקור בבר המקומי.

    14. לצחוק על הבוס, אבל לא להגזים יתר על המידה

    איו כמו אטרקציות לחתונה שיצחיקו את האורחים! תשכירו קומיקאי שיכול לספר כמה בדיחות ולעשות כמה חיקויים של המנכ"ל שלכם, תזכרו לבקש מהקומיקאי לא להגזים יתר על המידה עם הבדיחות כדי שלא לסבך אתכם עם הבוס. תשמרו על אווירה קלילה אך עדיין מכובדת.

    15. אמן בלונים

    השכרה של אמן בלונים שמכין בלייב- כובעי בלונים ציבעוניים, צמידי בלונים ואפילו דמויות בגודל טבעי כגון דמויות דיסני או לוגו מבלונים של החברה יכול להיות רעיון פנטסטי. אמן בלונים לחתונה זה רעיון מצוין במיוחד לא רק אם מגיעים לאירוע ילדים קטנים. אין משהו יותר מבדר לכולם מאשר אמן בלונים לרחבת הריקודים.

    16. הופעה חיה של להקה בשילוב עם DJ

    אורחים תמיד אוהבים את האנרגיה של להקה חיה אבל הם כמובן יעדיפו לשמוע את האמן המקורי שר את השירים האהובים שלהם. כפשרה, אתם יכולים לשכור להקה חיה שיעשו קאברים לשירים פופולאריים ובנוסף לשכור DJ שינגן מוזיקה בהפסקות. אפשר להשמיע מוזיקה חיה במהלך חלקים מסוימים של האירוע ובחלקים האחרים לתת ל- DJ להשמיע שירים. אפשר ליהנות משתי העולמות על ידי שילוב של DJ עם הופעה של להקה חיה. חשוב לזכור שהאחד לא מבטל את השני.

    17. אפטר פארטי – 'After Party' – עמדת פול-מון לאירועים

    אם הגיע הזמן 'להתקפל', ואתם והאורחים שלכם עדיין רוצים להמשיך את המסיבה, אפשר פשוט לארגן 'אפטר פארטי'. הזמינו לדוגמא: עמדת פול מון, איפור זוהר לאירועים – לרחבת הריקודים, המאפרת מציירת וצובעת את האורחים, ככה כולם ירגישו שהם קצת בתאילנד, במיוחד אם תשלבו גם קשים ובאקטים לרחבה וגופיות פול מון זוהרות. עוד רעיון מקורי הוא לקחת מיניבוס להסעת האורחים לבר או למועדון הקרוב ולהזמין אזור VIP אם אתם מרגישים נדיבים במיוחד. זה יכול להיות הפתרון המושלם לאותם אנשים שרוצים להמשיך את החגיגה!

    כשמדברים על אטרקציות לחתונה צריך לזכור שכדאי להיות מקוריים ולמצוא את הדרכים היצירתיות ביותר כדי להדהים את האורחים שלכם.

    מקווים שנהנתם… ואל תשכחו לשתף את הפוסט הזה.

    אטרקציות לחתונה – שאלות נפוצות

    כמה עולה אטרקציות לחתונה?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונותיו של הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר דרך האתר.

    יש לי חתונה בקרוב מאיפה מתחילים?

    באתר יש הרבה מידע על הפקת חתונות, לפרטים ותיאום פגישה יש ליצור קשר בטופס צור קשר או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    יש לבקר באתר וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר ולציין את פרטי האירוע, או להתקשר למספר הטלפון.

    האם מפיק חתונות דואג גם לעיצוב?

    כן. מפיק אירועים מקצועי ואיכותי של פלאנרז יודע לעצב אירוע ברמה הגבוהה ביותר.

    4.7/5 - (31 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה