ברית מילה – איפה אפשר לערוך ברית מילה וכיצד עושים זאת?

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    אירוע ברית מילה הוא יוצא דופן במובנים רבים מאירועים אחרים שאנחנו מבקשים לערוך, בוודאי כשמתייחסים לאירועים פרטיים. מדובר באירוע יוצא דופן בגלל הזמן הקצר שיש לנו בשביל להיערך אליו, וכן בגלל היבטים אחרים שקשורים לתכנון שלו.

    בעוד שבמקרים של חתונות, בר מצוות ואירועים פרטיים אחרים, אנחנו יכולים להיערך אליהם במשך שבועות וחודשים ארוכים, הרי שבמקרה של ברית זמן ההיערכות לקראת האירוע הוא מאוד קצר. מהרגע שהלידה מתרחשת יש שבוע להיערך לאירוע. זוגות לא נוהגים להתחיל בתכנון האירוע לפני כן, גם בשביל לא לעשות עין הרע וגם מסיבות של חוסר זמן, לחץ ודברים חשובים אחרים שהם צריכים להתכונן לקראתם.

    עם זאת, במקרה של ברית מילה הרי שיש הרבה יותר אפשרויות מבחינת המיקומים בהם אפשר לערוך את האירוע וכן בהיבטים אחרים שקשורים לאופי התכנון שלו. אם נידע להיערך בהתאם הרי שנוכל לערוך אירוע שיעמוד בתנאים שלנו והמוזמנים יוכלו ליהנות ממנו.

    לפני שנסביר איפה וכיצד אפשר לערוך ברית מילה, חשוב להדגיש, מאחר ומדובר באירוע שיש לערוך אותו על פי מסורת כשבוע אחרי הלידה ויש להיערך אליו בהתאם, בין אם זה עם מוהל ובין אם זה עם רופא, הרי חשוב מאוד לדעת לקראת מה נכנסים ולהיערך לכל הפרטים והדברים, בשביל שיהיה ניתן לבצע אותו כפי שאנחנו אמורים. כמו כן, חשוב מאוד לעשות את הדברים בהקדם ולא "לקחת את הזמן".

    איפה וכיצד ניתן לערוך ברית מילה?

    בעיקרון, בפני ההורים עומדות מספר אפשרויות לארגון ברית מילה. אופציה אחת, היא לארגן את האירוע בבית שלהם או בבית ההורים (סבא וסבתא). בהשתתפות משפחה מצומצמת וחברים קרובים. אופציה שנייה היא לערוך את האירוע באולם אירועים, גן או אפילו במסעדות ובתי קפה אשר ניתן לשכור אותם לצורך אירועים קטנים.

    ישנם הורים הבוחרים לחלק את האירוע. החלק הטקסי הם עורכים בבית למשפחה המצומצמת, בעוד שאת החלק של המסיבה הם עורכים באולם או גן אירועים. כך הם יכולים לייצר אירוע חגיגי ושמח עבור כלל המוזמנים, גם בלי שהם צריכים להיות נוכחים בטקס.

    בשביל לערוך ברית מילה, יש להזמין כמובן שירותי קייטרינג, באולם אפשר להזמין ממש ארוחה מלא, ובאירועים קטנים יותר אפשר להזמין מגשי אירוח עם מנות שונות, בלי מלצרים ושאר הדברים שמייקרים את העלויות, או אפילו שולחן שוק מטוגנים, מפנק וטעים, כשאר האוכל מוכן טרי באירוע עצמו. כמו כן, להבדיל מאירוע רגיל, אין חובה להזמין תקליטן או צלם וידאו וסטילס. פיתרון שדווקא כן מומלץ הוא הזמנת צלם מגנטים לאירועים, כך עדיין נשארת מזכרת מהרגעים המרגשים באירוע וגם האורחים מקבלים מתנה קטנה מכם המארחים.

    מה צריך לזכור לפני שעורכים אירוע ברית מילה?

    לפני שעורכים אירוע ברית מילה, יש לקחת בחשבון שלהבדיל מאירועים אחרים, האירוע בד"כ נערך בשעות הבוקר או הצהריים, אז השינה של התינוק הטרי לא נפגעת וכן זה יהיה הרבה יותר נוח להורים העייפים.

    כמו כן, צריך לזכור שהאירוע לא אמור להיות עמוס מידי וגדול עם הרבה אורחים, בסופו של דבר ברית מילה זה הרבה יותר אינטימי ומצומצם מאשר אירועים אחרים שאנחנו עורכים, כמו חתונה או בר מצווה.

    דרג

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה