בחירת חברה לעיצוב אירועים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    האירוע שלכם מתקרב? עיצוב אירועים הוא עולם בפני עצמו, כמעט בכל אירוע מי שעומד מאחורי העיצוב הוא בעל מקצוע אשר התאים את סגנון האירוע בהתאמה מלאה לבני הזוג. עיצוב אירועים מחייב אותנו להסתכל על הפרטים הקטנים, ובשילוב של דיוק מוחלט אנו גורמים לכל האורחים לזכור את האירוע על הצד הטוב ביותר. אז איך בוחרים חברה לעיצוב אירועים?

    מה זה עיצוב אירועים?

    עיצוב אירועים הוא תחום שנוגע ביצירתיות מלאה, בין אם מדובר על בעלי האירוע ובין אם מדובר על חברה חיצונית לעיצוב אירועים. תהליך עיצוב האירוע עובר מספר שלבים, השלב הראשון הוא השלב הקריטי ביותר בו למעשה הלקוח בוחן את הכימיה שלו עם המעצבת. המעצבת שואלת שאלות מנחות כדי לבנות קו אחיד (או במילים אחרות קונספט) לאירוע. לאחר מכן נוכל להגדיר את האירוע בהתאם לקונספט, בין אם מדובר על חתונה, ברית/ה, בר/בת מצווה, אירועי חברה או כל אירוע אחר. המטרה שלכם ושל המעצבת היא לגרום לכל האורחים לזכור את האירוע הזה, המעצבת דואגת לעיצוב החופה, עיצוב השולחנות, כניסה ולמעשה כל מה שבעל האירוע מגדיר לה, לכם נותר לדאוג לאוכל ולמוסיקה.

    בחירת חברה לעיצוב אירועים בצורה חכמה:

    הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לפני שאתם בוחרים חברה לעיצוב אירועים הוא לעשות סקר שוק. בתחום הזה קיימות חברות רבות ומעצבות עצמאיות. לאחר שעשיתם סינון ראשוני על פי מרחק, תקציב וכד', הגיע הזמן לעשות סינון בהתאם לתיק העבודות של המעצבת. לכל מעצבת יש את הייחודיות שלה, תוכלו לראות באתר https://event-design.co.il את העבודות הקודמות של המעצבת, את סגנון העיצוב שלה, חוות דעת והמלצות.

    בנוסף, נרצה לראות את המכלול של עיצוב האירוע, האם זה נוגע לפרטים מסוימים באירוע, האם העיצוב מוגבל לסוגים שונים של אירועים, כמויות של מוזמנים ועוד. עיצוב אירועים מחייב את המעצבת להיות בעלת ניסיון, יש פרטים קטנים שנדמה שהם שוליים, אבל יכולים לעשות הבדל עצום. לדוגמה, להתאים את התאורה למפת השולחן, לחשוב על גוונים עיקריים להשלמת הריהוט, הפרחים, שילוב של אלמנטים חדשים ועוד. מעצבת מקצועית תדע לרדת לפרטים הקטנים כדי ליצור תמונה מושלמת.

    באמת צריך חברה חיצונית לעיצוב האירוע?

    לפני שאנחנו מתחילים לדון בבחירת חברה לעיצוב אירועים, אי אפשר לעשות את זה לבד? אפשר לעשות את זה לבד, אבל אם אנחנו רוצים שהאירוע שלנו יהיה נקי בצורה מקסימלית ובסגנון ייחודי נצטרך לבחור בחברה לעיצוב אירועים. כמו כן, על בעלי האירוע ברוב המקרים יש גם ככה עול גדול, ולכן רוב החוגגים בוחרים בחברה לעיצוב אירועים. המחיר אותו נשלם על עיצוב אירועים לעומת עיצוב באופן עצמאי לעיתים יכול להוזיל לנו גם את הטרחה וגם את הסכום אותו נשלם.

    קרדיט תמונה freepik

    5/5 - (1 vote)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה