חתונה הפוכה – האם זה בשבילך?

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    הפקת חתונה הפוכה © פלאנרז הפקות

    מהי חתונה הפוכה והאם היא מתאימה לאופי שלך?

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה ועוד. למפרט השירותים, לחץ כאן.
    מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    בימים האלה ובתקופה זו, ספר חוקי החתונה, "מתחתנים 2023", לא רק נזרק מהחלון, אלא נלעס לחלוטין על-ידי הכלב והושלך אל המדורה.
    חברים וחברות, הכירו את המושג: "חתונה הפוכה".

    המגמה המתפתחת הזו, שהפופולריות שלה עולה בארצות הברית ומתחילה לתפוס תאוצה גם באזורינו, היא מושלמת עבור כלות וחתנים שאוהבים מסיבות. בחתונה הפוכה, האורחים מגיעים קודם כל לחגיגה (הידועה גם בשם "המסיבה!" או "מסיבת החתונה") והטקס – טקס החתונה – מגיע בסוף.

    הפקת חתונה הפוכה

    למה לעשות את זה אתם שואלים?

    ובכן, אם אתם מסוג הזוגות שאוהבים לעשות דברים בצורה קצת שונה, או שרואים את החתונה כתירוץ לערוך מסיבה ענקית (אתם לא לבד!) אז הסידור הזה הוא אידאלי! דברים מסורתיים, כמו ללכת לחופה ולא לראות אחד את השנייה לפני הטקס (כך חלק מהאנשים מדמיינים את הגיהינום) הם כבר לא כפי שהיו בעבר. במקום זאת, בני הזוג מתחילים לחגוג ביחד, ועם כל האנשים האהובים עליהם, וממשיכים בחגיגות הישר עד המסיבה באירוע המרכזי.

    הסתקרנתם? להלן 7 סיבות לכך שאנחנו חושבים שחתונות הפוכות לגמרי שוות את תשומת הלב שלכם:

    1. חתונה הפוכה ידידותיות לכיס

    חתונה הפוכה מתאימה בצורה מושלמת למקומות וסידורי הגשת אוכל פחות רשמיים. תחשבו על מזנונים, דוכני אוכל, או אפילו פיקניק בסגנון "עשה זאת בעצמך". וויתור על ארוחה מסורתית בישיבה תחסוך בעלויות באופן משמעותי.

    2. אווירה קייצית

    אף על פי שאנחנו לא באמת יכולים לסמוך במאה אחוזים על מזג אוויר מושלם בימי הקיץ, אחר צהריים עם חברים בגן בירה לפני תחילת המסיבה, זו אפשרות נהדרת לחתונה הפוכה נינוחה ואולטימטיבית.

    3. הספירה לאחור

    הספירה לאחור האולטימטיבית בחתונה! לעשות ספירה לאחור עד הטקס תעזור לאורחים שלכם לשמור על המומנטום שלהם ביום, ולרסן את עצמם בחגיגות כדי לשמור מספיק אנרגיה! כמו כן, זה יבנה את הציפייה וההתרגשות, וישאיר על כולם ממקודים באירוע המרכזי.

    4. הזדמנויות לצילום תמונות

    אתן/ם והארוס/ה שלכן/ם יכולים לצלם את כל תמונות הזוגיות המשעממות (אם אתם רוצים תמונות שכאלה) לפני שהאורחים מגיעים ולפני שהמסיבה מתחילה. זה חוסך לכם את הזמן בין הטקס למסיבה – כפי שקורה בגרסה המסורתית – ומאפשר לכם להקדיש את כל תשומת לבכם לבילוי והנאה.

    5. היכנסו בצורה מרשימה

    רק בגלל שהטקס נערך אחרון זה לא אומר שאתם לא יכולים לעשות כניסה מרשימה. רק שהפעם, אתם יכולים להיכנס ביחד, יד ביד, כאשר האורחים שלכם מחזיקים בידיהם נרות כדי להאיר את דרככם… פשוט חלומי.

    6. עזבו בצורה מרשימה

    חתונות הפוכות מתאימות לעזיבה נהדרת. הטקס מסתיים, הקונפטי עף באוויר, אתם קופצים למונית עם הבעל/האישה החדשים שלכן/ם ונוסעים ישירות לשדה התעופה מאושרים ומאוהבים. או למסיבה שאחרי החתונה בבית מלון עם כמה אורחים שרוצים להמשיך לחגוג!

    7. החלפת תלבושות

    חתונה הפוכה היא בהחלט תירוץ נהדר ליהנות מהחלפת תלבושות. תחגגו במשהו פשוט ונוח, לפני שתחליפו למשהו מטורף עבור הטקס.

    באופן טבעי, תמיד אפשר להיתקל במכשולים כשבוחרים לעשות את הדברים הפוך. ראשית, אתם מוכרחים לוודא שהאנשים לא יהיו עייפים מדי מכדי ליהנות מהטקס שלכם (או לזכור אותו). התקווה היא שאורחיכם יחשבו כמוכם בנושא הזה, אך עדיף לסגור את הבר שעה לפני הטקס, למקרה חרום. שנית, אתם תצטרכו למצוא אדם שאחראי על ניהול הטקס הדתי שיהיה מוכן לעבוד בשעות מאוחרות אם אתם מתכננים לערוך טקס אחרי שעות עבודה שגרתיות הנעות בין 8:00 ל- 17:00. והדבר האחרון, חשוב לוודא שאתם לא שוכחים ליידע את האורחים שלכם על התכניות שלכם.
    שתפו אותם בספירה לאחור, תשקיעו בבידור מהנה, והבטיחו שכולם אוכלים היטב.

    חתונות הפוכות מהוות פתרון נהדר עבור כל אלה שנמאס להם מהפאר של החתונה המסורתית, ועבור אלה שמעוניינים במסיבת חתונה יחסית פשוטה וכיפית בתקציב נמוך עם החברים והקרובים. אותנו זה קנה, ומה אתכם?

    לפרטים נוספים בנושא הפקת חתונה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום עם צוות מפיקי חתונות המוביל בישראל – פלאנרז הפקות.

     

    חתונה הפוכה – שאלות נפוצות

    כמה עולה הפקת חתונה?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונותיו של הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר דרך האתר.

    יש לי אירוע בקרוב מאיפה מתחילים?

    באתר יש הרבה מידע על הפקת חתונות, לפרטים ותיאום פגישה יש ליצור קשר בטופס צור קשר או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    יש לבקר באתר וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר ולציין את פרטי האירוע, או להתקשר למספר הטלפון.

    האם מפיק חתונות דואג גם לעיצוב?

    כן. מפיק אירועים מקצועי יודע לעצב אירוע באיכות גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

    4.4/5 - (14 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה