מארגן חתונות מקצועי

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    ארגון חתונה – רעיונות לארגון החתונה המושלמת שלך

    זו הולכת להיות שנה נהדרת להתחתן! להלן רשימת המלצות דקור, רעיונות לשזירת פרחים, סידורי שולחנות ועוד

    לחץ כאן למעבר לצ'ק ליסט לחתונה

    חברות הפקת אירועים עסקיים

    שירות הפקת אירועים © פלאנרז הפקות

    הפקת אירוע יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם. צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבך. 
    תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 077-231-1100

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    המראה הכללי

    בשנים שעברו, ראינו כלות רבות ממהרות לשחזר חתונות מלכותיות שראו בטלויזיה או לחקות חתונות של סלבס כפי שתוארו במגזיני אופנה ובצהובונים למיניהם. אבל, השנה מצביעה על היפוך במגמת ארגון חתונה, כשיותר ויותר כלות מעוניינות בחתונה ייחודית משלהן. זוגות כיום מעוניינים בחתונה שתדגיש את מי שהם, ולא את מי שהם מנסים לחקות – זו חוויה מהנה עבור האורחים והחתונה לעולם לא תיראה נדושה.

    צוות פלאנרז הפקת אירועים, גאה להיות צעד אחד לפני כולם ומתחייב לא רק לארגון החתונה הייחודית עליה תמיד חלמת, אלא גם לחווית שירות שטרם חווית. הניסיון והמוניטין שלנו הוליד שורה ארוכה של זוגות נשואים ומאושרים, אשר העניקו לנו את הזכות הגדולה לארגן עבורם את החתונה המושלמת!

    תאורה זוהרת

    בהתחשב באיך והיכן ממקמים את התאורה, היא יכולה להיות אלגנטית, תיאטרלית, חמה ואפילו טבעית. לא משנה המקום והנושא, מעצבי אירועים מרחבי הארץ מדברים על הזהב הוורוד העולה שיתחיל להופיע על כל דבר, החל מטבעות נישואין ואירוסין, ועד מצעי השולחן. אפילו האוכל והשתייה נסחפים למגמה הצבעונית. צבע מתכתי שמתקרב לסיום תפקידו בחתונות הוא צבע כסף.

    חתונה כפרית

    במגמה שזוכה לכינוי "חתונת היעד החדש", זוגות מחפשים יותר ויותר דרכים להביא אלמנטים ממקומות שטומנים בחובם זכרונות מיוחדים – לא משנה היכן החתונה תערך בפועל. למשל, זוג שהתארס בפריס, עשוי לרצות למלא את אולם האירועים במנורות רחוב במראה וינטג' ושבבר המשקאות יתנגנו שירים ממסעדה פריזאית. הרעיון ברור מאיליו – להעניק לאורחים את ההרגשה הקרובה לליבם של בני הזוג, בין אם זה בניו יורק, מוסקבה או מקסיקו, כשהם נהנים מפיסות קטנות של המקומות הללו.

    חתונה חלומית

    המפתח להשרות אווירה רומנטית הוא תאורה, תאורה ושוב.. תאורה. כל זוג רוצה ליצור סביבה רומנטית ואינטימית. לצורך כך מומלצת תאורה מקצועית. המלצת מעצבי אירועים היא להשתמש בנורות אדיסון, נברשות וינטג' ומודרניות בשילוב נרות שמטילות זוהר רך.

    מקומות ישיבה

    5 סידורים שחברת הפקה תעשה עבורך לפני החתונה

    כל זוג שעבר חתונה יעיד על החשיבות הרבה שבסידור מקומות הישיבה. אבל, רוב הזוגות יציינו רק את החשיבות של מי יושב לצד מי ויזנחו לגמרי את אופן סידור השולחנות והכיסאות – כמובן, זהו תפקידו של מפיק האירוע או מנהל אולם האירועים

    זוגות מתחילים לזנוח את פריסת השולחנות העגולים והגדולים, אשר נוטים להעניק הרגשה של כנס או אירוע של חברה, ובמקום בוחרים בשולחנות מלבניים ארוכים מאוד או שילוב של שולחנות ארוכים מוקפים בשולחנות מרובעים או עגולים – כל זאת לצורך אווירה אינטימית יותר.

    כמו כן, אזורי מנוחה מרווחים מצוידים באפשרויות ישיבה נוחות, נותרים מרכיב חשוב לאירוע מוצלח.

    סידור פרחים

    השילוב הנכון של עיצוב ופשטות יהיה אבן הפינה של סידור הפרחים לחתונות נהדרות השנה.

    מסיבת אירוסין מושקעת

    פרחים טריים

    סידור שכולל מה שבעונה ומה שזמין מקומית צובר תאוצה. לפעמים, זוגות מבקשים "מראה פראי", שבמילים פשוטות מתפרש כמראה טרי. הזרים בסידור החופשי לעיתים קרובות כוללים תערובת של פרחים גדולים וקטנים בשלל צבעים, ועשויים לכלול גם פרחים גבוהים ובודדים שמשרתים כסימני קריאה.

    פיצוץ של גוונים

    אשכול מרוכז של צבע אחד משפיע מאוד על חזות השזירה. בקשו משוזר הפרחים לבחור 3-5 סוגי פרחים שונים בעלי גוון זהה – וריאציות הצבע הקלות יוצרות מראה ממנו קשה להתעלם. למראה המרשים ביותר, היצמדו לקצוות המנוגדים בספקטרום הצבעים – או חיוור או רווי ועמוק.

    בנוסף, נסו לגוון – לא כל סידורי הפרחים חייבים להיות זהים. העניקו לכל שולחן סידור פרחים ייחודי משלו.

    משקאות

    הקוקטיילים שלו ושלה

    מעבר ללמידת מילים גסות האחד של השני, כשאנשים מעמים שונים נפגשים, נהוג להחליף מאכלים ובכך להעניק טעימה מהתרבויות. איזו דרך טובה יותר להעניק לאורחי האירוע טעימה ממי שאתם, מהגשת המשקה האלכוהולי האהוב עליכם?

    יין רוזה

    יין שהופך אט אט לטרנד חם בחתונות, בין אם הגשת סוג אחד בלבד או כמה וכמה סוגים לבחירה.

    טוויסט מודרני לחתונה יהודית מסורתית

    ארגון חתונה באופן מקצועי

    אם בחרתם לארגן את אירוע החתונה שלכם בכוחות עצמכם עם או ללא עזרת חברים ומשפחה, נאחל לכם המון הצלחה והמון מזל טוב!

    אנו מקווים שהנקודות כאן, שהן באמת רק על קצה המזלג, יסייעו לכם לפתוח את הראש לרעיונות חדשים ומעניינים. אם בחרתם ללכת על הארגון המקצועי, צוות פלאנרז כאן לסייע לכם בארגון חתונתכם באופן המקצועי ביותר שיש לשוק להציע.

    מארגן חתונות – ממש לא "לעשירים בלבד"

    בין אם תכננתם לשלב צוות שיפיק את החתונה שלכם ובין אם לא, כפי שציינו עשרות פעמים – למעשה, ההשקעה במארגן חתונות נועדה כדי לחסוך לכם זמן וכסף, ולא להיפך. מארגן חתונות מקצועי ידע בדיוק עם מי הוא צריך להיפגש ולדבר, על מנת לגרום לדברים להתרחש במהירות, ובכך לחסוך לכם פגישות מיותרות, שיחות טלפון לא מועילות, ריצות בחיפושים והשוואות מחירים ועוד. ההוצאה הכספית הכרוכה בהזמנת מארגן חתונות למעשה תשיג בעקיפין את החיסכון בהוצאות על החתונה ותשאיר לכם אפילו כסף לירח הדבש.

    לפרטים נוספים בנושא ארגון חתונה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום, צוות מארגני חתונות המוביל בישראל – פלאנרז הפקות.

    4.6/5 - (16 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה