מפיק חתונות ואירועים מקצועי

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    מפיק חתונות © פלאנרז הפקות

    הפקת חתונה יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד משום שמדובר באירוע המשמעותי ביותר בחייהם. צוות פלאנרז מסיר דאגה מליבך. במחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 0723929100

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה ועוד. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    הפקת האירועים הפרטיים

    אף על פי שזו נראית שאלה פשוטה למדי, התשובה ל- "מה עושה מפיק חתונות?" משתנה בהתאם לכל לקוח שמפיק החתונות בוחר לעבוד עמו.

    רבים יטענו שהעיסוק בתחום הפקת החתונות קורץ ללא מעט אנשים דווקא הודות לעובדה שהוא כה רחב ומגוון. אם הנך אדם שנהנה מסביבת עבודה גמישה ובלתי צפויה, להפוך למפיק אירועים עשוי להיות צעד חכם.

    אם כך, הבה ניגש לעניין! הסיכום הבא כולל את החובות והכישורים העיקריים שבאחריות מפיק החתונות, החל מהצעת הנישואין ועד ירח הדבש!

    ייעוץ ראשוני

    היעוץ הראשוני בין המפיק ללקוח משמש כבסיס לציפיות הלקוח ותוכניותיו. הלקוח יכול להיות הכלה, החתן, הורי הכלה או החתן, או כל שילוב אחר. חובת המפיק להחליט מי הם הלקוחות למעשה ודעתו של מי היא בעלת המשקל הרב ביותר בקבוצה. ברוב המקרים, זו תהיה הכלה.

    כשמפיק חתונות נפגש עם לקוחותיו לראשונה, השיחה בדרך כלל מתנהלת סביב הסבר פשוט של עסקאות החבילה שבמבצע, ושיחה קצרה על סוג האירוע שהלקוח מחפש.

    בדרך כלל שוכרים את שירותיו של מפיק חתונות לארגון והפקת האירוע כולו, והכרחי שהמפיק יסביר באופן מלא את פרטי כל החבילות המוצעות ללקוחותיו – שקיפות מלאה היא מילת המפתח.

    תכנון אירוע הכל כלול מקיף למעשה את כל שכבות האירוע: הפקת יום האירוע עצמו, ניהול תקציב, ניהול ספקים, בחירת מקום \ אולם לאירוע וכל יתר הפרטים הכלולים בתכנון חתונה.

    שירות הפקת חתונות בדרך כלל מתחלק לשני חלקים.

    מפיק חתונה ליום האירוע

    סביר להניח שרוב הכלות חיכו בקוצר רוח ליום חתונתן מאז שהיו ילדות, ורובן לא יפקירו את תכנון האירוע החשוב לידי אף אחד. עם זאת, אותן כלות גם מבינות את חשיבות ההנאה והשמחה ביום החשוב, במקום בלחץ והדאגה לכל הפרטים שיתנהלו כשורה. כאן, הן יזדקקו לעזרה.

    הודות והכלות כבר דאגו לטפל בכל ההכנות טרום החתונה, וכל שנחוץ להן הוא עזרה ביום החתונה, הן יזדקקו לסיוע ממפיק חתונות.

    אם כך, הבה נעבור על תפקידו של המפיק ביום האירוע החשוב.

    טרום החתונה

    אחריותו הראשונה של המפיק במקרה הזה היא לבדוק את כל החוזים מול הספקים השונים שנבחרו. מכאן, המפיק יצור קשר עם הספקים כשבוע לפני היום המיועד, יציג את עצמו ויוודא שיש בידיו פרטי התקשרות מאומתים.


    מומלץ מאוד שלא להסתפק בטלפון הקווי של הספק.
    מומלץ לוודא שיש בידיך גם את הטלפון
    הסלולרי הישיר, למקרה חירום.


    על מנת לוודא שהחתונה תתנהל בצורה החלקה ביותר, על מפיק החתונות ליצור ציר זמן מפורט שכולל בו את ציר הזמן של הצלם, התקליטן \ הלהקה, כמו גם ציר זמן נפרד של פעילות כל הספקים לאורך האירוע.

    מומלץ שהחתן, הכלה, המשפחות, התקליטן, הצלם ויתר הספקים הרלוונטים יאשרו את צירי הזמן להבטיח שכולם מסונכרנים. לא יזיק לחלק לכל המעורבים תרשים מודפס, ליתר ביטחון.

    מפיק חתונות פלאנרז אירועים

    יום החתונה

    ביום החתונה, מפיק החתונות צריך להגיע לאולם מוקדם מספיק כדי לפקח על תהליך הקמת הציוד של הספקים השונים, ולענות על כל שאלה שתתעורר.

    המפיק צריך להיות איש הקשר בין כל הספקים, החתן והכלה ביום החתונה. בכך יוכל הזוג ליהנות עם חבריהם ובני משפחתם, במקום לרדוף אחרי הספקים.

    אחרי הכל, זו הסיבה העיקרית לשכור מפיק! זוהי חובתו של מפיק החתונות להבטיח שחזון הלקוח מיושם והוא רואה בזאת זכות גדולה.


    צוות 'פלאנרז' רואה באירועים בכלל וחתונות בפרט
    סוג של ריקוד כוריאוגרפי – על כל החלקים להיות
    מסונכרנים. כל האצה או האטה עלול לשבש את זרימת הריקוד. 


    שירות מפיק חתונות מלא

    כמובן שלא כל כלה מדמיינת את חתונתה כאגדת דיסני, או שאולי היא כן אבל הייתה עסוקה מדי בטיפוח הקריירה בכדי להטריד את עצמה בתכנון החתונה המושלמת – כאן נכנס מפיק החתונות לתמונה.

    אף על פי שמדובר בכבוד גדול, חשוב לזכור שתכנון והפקת אירוע זו משימה ענקית לביצוע. מפיק אירועים מנוסה כבר השתפשף והתייעל, לעומת מפיק חדש בתחום שעשוי להיות בתהליכי הלמידה הראשונים – כך או כך, התמודדות מול מספר גורמים בעת ובעונה אחת היא לעולם לא דבר של מה בכך ותהליך הלמידה הוא אינסופי.

    כאמור, שירות הפקה מלא כולל בתוכו גם את הפקת יום האירוע וגם תכנון ותיאום מספר חודשים לפני היום הגדול.

    הבה נתחיל!

    תקציב

    בדרך זו או אחרת, התקציב ישפיע על כל החלטה בנוגע לחתונה. בשלב מוקדם של התכנון, על המפיק ליזום דיון מפורט לגבי התקציב המיועד לחתונה. חלק מהלקוחות יעדיפו לנהל את התקציב בעצמם ואחרים יזדקקו לעזרת המפיק.

    לפני ששוקלים מקומות לאירוע או קביעת פגישות עם ספקים, המפיק חייב להיות בטוח שכולם מסכימים על התקציב של החתונה. זה יהיה בזבוז נוראי של זמן ומשאבים להתחיל לתכנן אירוע סביב תקציב שאינו מוחלט מראש.

    למרות חשיבותו, חשוב גם לזכור שהתקציב לא חקוק בסלע. בעוד הזמן עובר, החתן והכלה מתפתחים ומשתנים, כך גם החלטותיהם לגבי החתונה. הזוג עשוי לגלות שההוצאה גדולה מדי ויבקש לצמצם, או התופעה השכיחה יותר, הזוג יגלה שההוצאה עבור חתונת החלומות שלהם גדולה משחשבו ויגדילו את התקציב. על המפיק לשמור על קשר מתמיד ולהתאים את הצעותיו לשינויים בציפיות.

    מיקום האירוע

    ברגע שהוחלט על התקציב, זה הזמן לסקור מקומות. השוואת מקומות היא אולי אחת התפקידים המורכבים ביותר של מתכנן האירוע, אבל זה גם המקום בו הוא יכול להציע ללקוחותיו את הערך המוסף הגבוה ביותר. כל מקום שיבדק, צפוי לכלול פריטים שונים שניתנים להשכרה, כגון, מחירי קייטרינג ומשקאות בתעריפים שונים.

    מיותר לציין שלפני שתולשים שיערות בתהליך השוואת מקומות, רצוי לטלפן אחד-אחד לבדוק אם המקום פנוי בתאריך (או תאריכים) המיועד. במידה ומקום כלשהו תפוס באותו תאריך, הרי שתהליך הבחירה נעשה מעט קל יותר. נכון, לפעמים תרצו מקום ספציפי שפשוט לא מתאפשר, אבל תמיד תוכלו למצוא את הצד החיובי בכל סיטואציה.


    ככל שתקדימו לפסול אולמות חתונה לא מתאימים,
    תמצאו מהר יותר את האולם הנכון.

    אנשים מזמינים מקומות לעתים גם שנה מראש,
    מומלץ שלא להתעכב יותר מדי זמן!


    יש לוודא לקרוא חוזים בקפידה! הזמנת מקום תהיה לעתים קרובות ההוצאה הגדולה ביותר, ואפילו הבדלים קטנים באותיות הקטנות עלול לעלות אלפי שקלים. שכנעו את המקום הנבחר לשריין תאריך והקפידו לשלם פיקדון בהקדם האפשרי.

    ספקים

    ברגע שהאולם והתאריך נבחרו ושוריינו בפיקדון, זה הזמן לבחור ספקים. בדומה לאולמות, יהיה קשה להשיג את ספקי השירותים לחתונות הטובים ביותר (צלמים, קייטרינג וכו'). על מנת להבטיח את הספקים האיכותיים ביותר, מומלץ להתחיל לקבוע פגישות עמם מיד אחרי ההחלטה על תקציב החתונה.

    לא כולם מסוגלים להתמודד עם קבלת החלטות באותה צורה. בבדיקת הספקים האפשריים, מומלץ שלא להתפזר – יש לערוך רשימת קטגוריות מסודרת ובהן לכלול את רשימת הספקים המובחרים ושעונים על ציפיות תקציב.

    הפיכת הקסם למציאות

    אחרי ההחלטה על המקום וסגירת החוזים מול הספקים, הגיע הזמן לדאוג לכל אותם פרטים שהופכים חתונה לאירוע כל כך מיוחד.

    החל מסידור הפרחים עד סוג הריהוט, בלונים, תאורה מיוחדת ועוד; כל כך הרבה פרטים ואפילו לא נגענו בנושא הפרטים המודפסים – הזמנות, תפריטים, שי אישי לאורחים במידת הצורך ועוד.

    מסקנות

    הודות וכל חתונה היא ייחודית, התשובה לשאלה "מה עושה מפיק חתונות?" לעולם לא תהיה נחרצת. אבל בכל זאת, ננסה לתמצת: מטרתו העיקרית של מפיק חתונות היא לרצות את החתן והכלה ולהפיג את חששותיהם כשהתחילו לחפש מפיק לחתונתם. חששות תמיד יתעוררו אבל כל עוד המפיק ישנו והוא איכותי, תפקידו לדאוג להפיג אותן.

    למרות המתחים והלחצים הבלתי נמנעים, הפקת חתונה יכולה להיות משתלמת ומתגמלת אם היא נעשית בצורה חרוצה ואחראית.

    מפיק חתונות הופך חלומות של אחרים למציאות – כמה אנשים יכולים להגיד את זה על הקריירה שלהם?

    לפרטים נוספים בנושא הפקת חתונה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום עם צוות מפיקי חתונות המוביל בישראל – פלאנרז הפקות.

    שאלות נפוצות

    כמה עולה מפיק חתונות?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונותיו של הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר דרך האתר.

    יש לי חתונה בקרוב מאיפה מתחילים?

    באתר יש הרבה מידע על הפקת חתונות, לפרטים ותיאום פגישה יש ליצור קשר בטופס צור קשר או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    יש לבקר באתר וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר ולציין את פרטי האירוע, או להתקשר למספר הטלפון.

    האם מפיק חתונות דואג גם לעיצוב?

    כן. מפיק אירועים מקצועי ואיכותי של פלאנרז יודע לעצב אירוע ברמה הגבוהה ביותר.

    5/5 - (5 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה