אירועי יוקרה: הפקת אירועי פרימיום יוקרתיים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית



















    שירות הפקת אירועי יוקרה © פלאנרז הפקות

    הפקת אירועים יכולה להרתיע רבים, במיוחד כשמדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם. צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבך. תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

    שירותינו כוללים

    אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    הפקת אירועי פרימיום © פלאנרז הפקות אירועים

    לא לחינם טוענים שחוויית האירועים המסנוורת שלנו היא תענוג לעיניים. אנו בפלאנרז מקפידים על חדשנות ופיתוח רעיונות מקוריים וחזון שאין שני לו. אם הנכם מחפשים תוצאות דינמיות, ביצועים מושלמים ושותף שרוצה להגשים את כל משאלותיכם, הגעתם למקום הנכון!

    לא רק שאנו חותרים לשלמות בכל תוכניות העבודה מול לקוחותינו, אלא שמדובר בפילוסופיה שאנו מאמצים גם בקהילה ומול הספקים עימם אנו עובדים. אנו מעריכים את המוניטין שצברנו ומוקירים תודה לשורת הלקוחות שנתנו בנו את האמון לאורך כל הדרך.

    מחפשים רעיונות מרגשים, חדשים ויצירתיים?

    ברוכים הבאים לפלאנרז הפקות – מפיקי אירועי יוקרה פרימיום

    פלאנרז מונה צוות עבודה יצירתי שמקדיש את עצמו לניעור הסטטוס קוו – ואנו לעולם לא אומרים את המילים "אבל כך תמיד עשינו זאת." השאיפה שלנו עבור כלל לקוחותינו היא לספק אירוע שמייצר תוצאות דינמיות בהתאם לצרכים ותקציב. אתה תמצא שכל דבר שאנו עושים מעוצב בהתאמה אישית לאירוע הייחודי שלך.

    כל אירוע הוא שונה, ושאף אחד לא יטען אחרת. כל הצעות המחיר שלנו מורכבות להתאמה למטרות ויעדי לקוחותינו לטובת הגשמת חזונם.

    אנחנו עלולים לומר "לא"

    אל תופתע אם נאמר לך "לא" מפעם לפעם. אנו יודעים מה עובד ומה לא, בהתבסס על ניסיוננו, נתונים דמוגרפיים, מטרות, תקציב והתוצאה הסופית הצפויה.

    אנו מעריכים אותך ואת עצמנו יותר מידי כדי לספק לך שירותים שלא מתאימים למטרות שהגדרת.

    ככל שגדל תקציב האירוע, כך השמיים הם הגבול. זהו עולם רחב של אפשרויות והצעות בלתי מוגבלות אשר יהפכו אותו לבלתי נשכח ומושלם לבעלי השמחה ולאורחיהם.

    המומחים לאירועי יוקרה

    מפיקי האירועים היוקרתיים מתמחים בנישה המספקת אירוע ללא פשרות, אשר מלבד הרצון להנות ולחגוג, מטרתו היא להעביר מסר נוסף כגון: סטטוס, מעמד חברתי, יכולת כלכלית וקשרים עסקיים.

    הפקת אירועי יוקרה

    על מפיקים אלה להבין את צרכי לקוחותיהם, גם את אלה שאינם נאמרים במילים, להיות סבלניים וקשובים, בעלי ניסיון עשיר בניהול אירועים מסוג זה, ובעלי קשרים מול ספקים ונותני שירות מן התחום ולדעת לפתור בעיות ומשברים במהירות וביעילות מבלי שהדבר יפגע באיכות האירוע או בהנאת המארחים והאורחים.

    רגישותם של אירועים בסדר גודל כזה היא גבוהה ולכן חובה על המפיק וצוותו להיות דיסקרטים ונאמנים ולהבטיח כי מידע המועבר אליהם במסגרת תהליך תכנון ובניית האירוע לא ידלוף החוצה ויגרום נזק ללקוחות. על מנת שהאירוע אכן ישדר יוקרה על המפיק לעשות בחירות נכונות אשר יהלמו את רצון לקוחותיו.

    לתת את הדעת בכל רגע ורגע

    יש לתת את הדעת על כל פרט קטן החל מבחירת מקום נכון לקיום האירוע, עיצוב המקום שישדר יוקרה, מוסיקה שתתאים לקהל המוזמן לאירוע, כיבוד שיוגש על פי דרישת המארחים, רשימת מוזמנים מסודרת ועוד תוך הקפדה יתרה על כך שכל האלמנטים יתחברו ביחד למארג מושלם, עשיר ויוקרתי.

    אירוע נכון הוא כזה התפור בדיוק למידותיהם של החוגגים והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר באירועי יוקרה.

    לפרטים נוספים בנושא הפקת אירועים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום עם צוות מפיקי אירועים המוביל בישראל – פלאנרז הפקות.

    הפקת אירועים יוקרתיים – שאלות נפוצות

    כמה עולה הפקת אירוע יוקרה?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונות הלקוח. לפרטים בקרו באתר וצרו קשר.

    האם מחירים של הפקה בקיץ ובחורף הם אותו דבר?

    לא. הפקת אירוע בקיץ לרוב תהיה יקרה יותר.

    יש לי אירוע בקרוב מה עליי לעשות?

    בקרו באתר, בחרו את חבילת ההפקה המתאימה ביותר עבורכם. שלחו טופס צור קשר עם פרטי האירוע, או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר עם פרטי האירוע, או צרו קשר בטלפון המופיע באתר.

    4.6/5 - (16 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה