הפקת אירועי יוקרה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    שירות הפקת אירועי יוקרה © פלאנרז הפקות

    הפקת אירוע יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם. צוות פלאנרז הפקות כאן כדי להסיר דאגה מליבך. תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 077-231-1100

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה.
    למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות

    אילו שרותים כלולים בהפקות אירועי יוקרה שכאלה?

    כאשר אירוע קלאסי הוא קלישאה, סגנון רטרו הוא מיושן, אירוע מאופק הוא פשוט בלתי נסלח, אז הגיע הזמן לערוך אירוע יוקרתי!
    בימים אלו, לקוחות רבים מחפשים את גורם ה- "וואו" הנחשק באירוע שלהם – ובצדק.
    כאשר מפיקים אירוע יוקרה, המטרה היא לעשות מעל ומעבר עבור הלקוחות ולהפיק אירוע של פעם בחיים, לא רק להם אלא גם לאורחים שלהם. ברוב האירועים, האורחים לוקחים פסק זמן מלוחות הזמנים שלהם כדי 'לצאת לטיול' ולקבל חוויה שהם לא ישכחו לעולם.
    עיצוב אירוע יוקרה

    שילוב פרטים ועיצוב יוקרתי באירוע

    על ידי שילוב של פרטי יוקרה במקום האירוע, אפשר באמת "לעשות את זה ובגדול" ו"לפוצץ" את כל האורחים עם עיצוב ייחודי ומרהיב. כדי להפיק אירועי שאנשים לא יפסיקו לדבר עליו, אתם יכולים להשקיע נגיעות מרהיבות ואלגנטיות כדי לסנוור את כולם.
    במקרים רבים, אורחים רוצים להיות מופתעים ומצפים למשהו גדול שיקרה להם כדי שיהיה להם מה לספר לחברים שלהם במשרד ביום שלמחרת. דרך מצוינת באמת להפתיע את האורחים הוא לשחק עם התאורה, הנרות, והצמחייה הטבעית ולהפוך את חלל האירוע לסוג של חלום שמתגשם.

    רכיבי בידור

    בנוסף לתפאורה המדהימה, ישנם מגוון דרכים לבדר את האורחים ולשמור אותם "מרותקים לכיסא". ע"י שילוב של תחנות מזון אינטראקטיביות, דוכני מזון מיוחדים, בר אקטיבי, בר קוקטיילים מושקע, עוגת קומות יוקרתית, עיצוב יוצא דופן, ועוד מגוון רב של רעיונות מקוריים, אפשר להפוך אירוע מסתם "מפגש" לאירוע יוקרתי שאנשים לא ישכחו לעד.
    בסופו של דבר, יש דרכים רבות לתת לאורחים פעילות כלשהי לעשות בזמן שהם נהנים (למעט לרקוד, כמובן!).
    הפקת כנס לחברה

    התאמה אישית

    יתרה מכך – אפשר לחפש דרכים להתאים אישית את האירוע באופן שידבר ישירות עם הלקוח. לדוגמא, באחד האירועים החתן הזמין עגלת גלידה לחתונה כדי להפתיע את הכלה. במקרה הזה, הכלה הייתה מאוד מופתעת ממה שהתרחש, מאוד אהבה את הרעיון, וכך כמובן גם כל האורחים!
    כשעובדים מול לקוחות שמעוניינים באירועים יוקרתיים, הצעד הראשון הוא לשבור את המוסכמות לגבי מה שהם רגילים ולחפש דרכים לשלב רעיונות מיוחדים ומפתיעים באירוע עצמו. בעזרת צוות מקצועי, אפשר לכוון את החזון של האירוע שיתאים בדיוק למה שהאורחים רוצים ואוהבים.
    דרך אחת לשלב את האורחים באירוע הוא לקבל מושג לגבי המאכלים האהובים שלהם, המקומות שאליהם הם אהובים לנסוע, הצבעים המועדפים שלהם, וכל דבר אחר שיכול לעזור בעיצוב והפקת האירוע. הקפידו להרכיב באירוע שלכם צוות מנצח של אנשי מקצוע שמכירים את העבודה ואז… השמיים הם הגבול.
    נגיעות של יוקרה באמת יכולות להעצים כל אירוע ולגרום לאורחים להגיד  "וואו".

    הפקת אירועי יוקרה עם 5 טיפים שיעזרו לכם להפוך כל מסיבה לאירוע יוקרתי ומדהים

    אל תזמינו יותר מידי אורחים:

    אם תדאגו לא להזמין יותר מידי אורחים באירוע שלכם, הדבר יגרום לכך שאורחים לא תהיה הרגשה של צפיפות יתר באירוע. ברגע שיש כמות מצומצמת יותר של אורחים, יהיה לאנשים הרבה מקום להסתובב וליהנות מהקוקטיילים והמתאבנים לפני האירוע גם בקבלת הפנים וגם במהלך האירוע עצמו.

    תנו לאורחים הרגשה שהם אח"מים – VIP:

    בכל שלב של האירוע, חשוב שיהיה שם מישהו שיברך את הנוכחים באירוע, שיתייחס אליהם. המטרה היא לגרום לאורחים להרגיש רצויים, לעזור להם בתוך וגם מחוץ לאירוע, להתלוות אליהם ולספק להם שירות VIP.

    אפשר גם להתחיל לנהל עם האורחים שיחת חולין, מה שיהפוך את כל העניין להרגשה חמה, אינטימית ואישית יותר במקום מפגש קר וחסר רגשות.

    תגישו אוכל מעולה ומעלה:

    ואנחנו מתכוונים לאוכל ממש מעולה. תשכחו מהגבינות, הקרקרים והקציצות הקטנות. אנחנו מדברים על מתאבנים יוקרה כמו שרימפס, כבד אווז, שיפודי אנטריקוט, ואנטיפסטי טרי.

    חשוב מאוד שהאוכל יהיה מעולה במיוחד כשמדובר על אירוע יוקרה. הגשת מאכלי ים או סטייק משובח מלווה בסלט טרי עם יין קברנה סוביניון נפלא יכול בהחלט "לעשות את העבודה" ולהפוך את האירוע ליוקרתי יותר. הגשה של קינוחי ביס מפתיעים, שוקולד משובח היא עוד דרך להלהיב את האורחים ולהוסיף טאצ' נוסף של יוקרה לאירוע.

    יצירת אווירה קסומה:

    כאשר מארגנים אירוע יוקרה, חשוב לשמור על אווירה יוקרתית לאורך כל האירוע, מתחילתו ועד סופו. נגיעות אחרות: פסלי קרח ענקיים, צוות מלצרים שלבוש בפקידה יגרום לאירוע להיראות אלגנטי יותר.

    הוספה של מרכיב מיוחד:

    אחת הדרכים לעשות את האירוע ליוקרתי יותר הוא על ידי הוספה של מרכיב נוסף שיגרום לכל האורחים להגיד "וואוו": לדוגמה: אפשר להזמין את האורחים לסיור משותף במטבח כדי לפגוש ולדבר עם השף. אפשר להראות לאורחים איך השף מארגן את החיתוכים של בשר הבקר, העוף, הפירות והירקות. האורחים בוודאי ייהנו מהחלק הזה של האירוע.

    לחשוב מחוץ לקופסה

    המטרה בסופו של דבר היא ליצור חוויות ייחודיות ומרגשת על מנת לגרום לתגובות נלהבות בין האורחים. התכנון חייב להיות מדויק והתפאורה צריכה להיות מעוצבת באופן מושלם עם הנוף מרגש ורומנטי של הים או בעזרת שימוש בתאורה האופטימלית ביותר כדי ליצור את האווירה המושלמת, וגם, כמובן, לשלב את המוזיקה והאוכל הטוב ביותר שאפשר.
    הרעיון של יוקרה משתנה מאדם לאדם והסוד לארגון אירוע יוקרתי ומדהים הוא לדעת כיצד לבודד את מושא התשוקה שאותם אורחים מחפשים. האירוע צריך לשאוף למצוינות בכל העת אבל עדיין להישאר נאמן לערכים שלו. רק אז אפשר להגיד שהאירוע באמת הצליח.
    אז אם אתם רוצים שאירוע היוקרה שלכם יישאר חקוק בזיכרון של האורחים שלכם, אתם צריכים לחשוב קצת "מחוץ לקופסה". זה צריך להיות שונה. המפתחות שיגרמו לאירוע שלכם להיות יוקרתי הם: חדשנות ושמירה על הערכים של יוקרה.
    על מנת לקבל את התוצאה הרצויה, זה חיוני לעשות את הכל עם תשוקה ותשומת לב לפרטים הקטנים. חשוב לעבוד עם מפיק אירועים וכמובן עם צוות מקצועי של אנשים מנוסים שמבינים את הפרויקט ויודעים איך לפוך אירוע רגיל, למרהיב ויוקרתי. האירוע חייב למשוך תשומת לב, אבל לא בהכרח בצורה 'מוחצנת' מידי.
    לפרטים נוספים בנושא הפקת אירועים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום עם צוות מפיקי אירועים המוביל בישראל – פלאנרז הפקות.

    כתבות מומלצות נוספות:

    4.5/5 - (35 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה