ארגון חתונה או אירוע בתמצית

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    הבסיס אודות ארגון חתונה, איך מארגנים חתונה?

    חתונה הינה נקודת פתיחה משמעותית בחייו של זוג ולכן אין פלא כי זוגות רבים שואפים לקיים אירוע חתונה בלתי נשכח, מרשים ומרגש. עם זאת, תכנון חתונה יתקיים לרוב תחת מגבלות תקציב והזוג ינסה בכל כוחו להוציא את הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר.

    תכנון ראוי של חתונה יעשה את ההבדל בין אירוע מופלא הבנוי נכון מבחינה כלכלית לבין אירוע בינוני אשר גבה מן הזוג סכום לא מבוטל של כסף, ותפקידו של מארגן החתונה לוודא כי הזוג לו הוא מארגן אירוע זוכה לחתונה המושלמת עבורו אשר נבנתה בתוך מגבלות התקציב וללא חריגות.

    הוא מלווה את הזוג לאורך כל תהליך בניית החתונה, החל מבחירת מקום האירוע, עיצובו, בחירת המוסיקה הנכונה, צלמי האירוע, הקייטרינג המתאים ולעתים אף בחירת בגדים ומאפרת.

    ככל שהוותק שלו גדול יותר, כך יהיו לו קשרים ענפים יותר בתחום והוא ידע לכוון את לקוחותיו לספקים מקצועיים וטובים ויוודא כי התקציב נשמר ללא בזבוזים מיותרים.

    הלחץ הכרוך בארגון חתונה גובה לעתים מבני הזוג מחיר של אי הסכמה ומתחים ומתפקידו של מארגן החתונה להיות שם עבורם, לסייע להם לבחור בדרך המתאימה לשניהם ללא פשרות או תחושה של הפסד.

    עליו להיות קשוב, סבלני, נאמן ואחראי על מנת ליצור עבור לקוחותיו את היום המיוחד שלהם ולספק לאורחיהם חוויה בלתי נשכחת.

    במזל טוב הגבתם בחיוב להצעת הנישואין, אבל זוהי רק ההתחלה. מה עושים כעת? כיצד ממשיכים הלאה? כיצד מארגנים חתונה מ א' ועד ת', כזו שתהיה בלתי נשכחת ותנצור בליבכם זיכרונות מתוקים מיום מיוחד זה? ובכן, המלאכה רבה וישנן לא מעט מטלות.

    לא בכדי רבים מהזוגות מוצאים עצמם, ביום החשוב להם מכל, לחוצים ונרגשים.

    דבר ראשון יש לאפיין את אופייה של החתונה, למשל היכן היא תתקיים? כמה מוזמנים יהיו נוכחים בה? מהו התקציב הכספי העומד לרשותכם? ולא כדאי לעשות זאת לבד, כאשר שוכרים את שירותיה של חברה האמונה על ארגון חתונות, היא זו שתעשה את רוב העבודה בעבורכם, על פי הצרכים והבקשות שלכם, והיא גם תנהל את המגעים אל מול הספקים השונים.

    חתונה קטנה או גדולה?

    יש המעדיפים חתונה גדולה מרובת אורחים ויש המעדיפים חתונה קטנה יותר אשר מן הסתם אופייה גם יהיה אינטימי יותר.

    את מלאכת הארגון מתחילים מנקודה זו. קודם כל עליכם לדעת כמה אורחים אתם מעוניינים להזמין ואם תקציבכם הכספי מאפשר כמות גדולה של מוזמנים.

    חלוקת תפקידים בארגון חתונה

    מכיוון שמדובר על פרויקט גדול לכל הדעות, שניים לא יוכלו לעשות זאת לבד, מה עוד שכל הזוגות עסוקים בעוד דברים בחייהם, כמו עבודה למשל ומחויבויות אחרות.

    חשוב מאוד להאציל סמכויות, לחלק בין המטלות. כדאי שאחד מבני הזוג הוא זה שיהיה אחראי על בחירת התקליטן וביחד עם בן  הזוג הם יקבעו את רשימת השירים.

    ואילו בן הזוג השני יהיה אחראי על בחירת הלוקיישן לחתונה והקייטרינג. כדאי גם לבקש מההורים של שני הצדדים להירתם למשימה, למשל להיות אחראים על ההזמנות או על בחירת הצלמים. והכל תוך שיתוף פעולה מלא בין כל הצדדים והסכמה.

    הגדרת התקציב

    למרות שמדובר באירוע רומנטי, לא כדאי להתעלם מהפן הכלכלי. חתונה היא עסק לכל דבר ועניין. חשוב מאוד שהחתונה תהיה רווחית ולא יגרמו הפסדים לבני הזוג כבר בתחילת דרכו.

    ארגון חתונה מתחיל בין היתר בקביעת התקציב הכספי העומד לרשותכם. מהו הסכום אותו אתם מוכנים להוציא על הקייטרינג, על הצלם, בחירת טבעות לחתן והכלה, השקעה בשמלת כלה והשקעה בחליפת חתן.

    בהחלט ניתן לחסוך בעלויות. אם החלטתם לחגוג באמצע השבוע, סביר מאוד להניח שתוכלו לחסוך במזומנים. חתונה באמצע השבוע תהיה זולה יותר מאחת כזו המתקיימת בסוף השבוע.

    התייעצו עם חברים

    סביר להניח שיש לכם כמה זוגות חברים שהתחתנו זה לא מכבר. כדאי מאוד לקבל מהם עצות מועילות מעצם הניסיון שכבר צברו, כל אלה יכולים לסייע לכם לארגן אירוע מוצלח יותר. חשוב לדעת שבגני התערוכה מתקיים יריד חתונות. ביריד ניתן להתוודע למגמות חדשות בעולם החתונות, להכיר ספקים רלוונטיים לאירוע וגם לקבל רעיונות.

    לוקיישן החתונה

    שלא כמו בימים עברו, אז נהגו לחגוג חתונות רק באולמות אירועים, כיום טווח האפשרויות הוא מרשים ביותר. אפשר לחגוג חתונה בחיק הטבע, בחורשה, על חוף הים, חתונה בסגנון כפרי, חתונה אינטימית מצומצמת משתתפים, חתונה המתקיימת בצהרי שישי ועוד. על מנת לקיים חתונה בסגנון ייחודי או מיקום שהוא לטעמכם, כדאי להשכיר את שירותיה של חברה המכירה את התחום.

    הדרישות והצרכים של חתונה שמתקיימת באולם, שונים מחתונות שמתקיימות במקומות פחות שגרתיים. כאן נדרש תכנון שונה, בחירת חברת הקייטרינג הנכונה המנוסה בקיום אירועים בטבע, הבאת הציוד המתאים כמו תאורה, מערכות הגברה, מקומות ישיבה והתאמת תשתיות. אך אין ספק כי חתונה תחת כיפת השמיים היא מיוחדת יותר ויש לה ערך מוסף משלה.

    טיפים חשובים נוספים

    • כדאי מאוד לערוך רשימה מסודרת של כל אותם גורמים המעניקים שירותים, לקבוע על מי מהם אפשר לוותר ועל מי לא, כל זאת על מנת לא לחרוג ממסגרת התקציב.
    • גלשו באתרי האינטרנט והשוו מחירים בין נותני השירותים.
    • היו גמישים לגבי מועד יום החתונה. גמישות תביא לכך שתוכלו למצוא מקום אירוע במחיר טוב יותר.
    • על פי התקציב הכספי העומד לרשותכם, ערכו רשימה מסודרת של מספר המוזמנים. בצורה זו ניתן לצמצם אותה, לקבוע מי חשוב וקרוב אליכם יותר ועל מי אפשר לוותר.
    • כנסו לאינדקס אתרי חתונות וקבלו הצעות מחירים מחברות המארגנות חתונות, מאולמות או גני אירועים.
    • בקרו בכמה שיותר חברות קייטרינג וצאו למסע של טעימות. גם כאן ניתן להוזיל בעלויות ועדיין להגיש לאורחים ארוחות גורמה.
    • בחרו צלם מקצועי עתיר ניסיון בצילום חתונות. קבעו עימו מראש את השעות בהן אתם מעוניינים להצטלם ואת המיקום. לכל זוג חשובה אווירה אחרת. למשל ישנם המעדיפים להצטלם בשעות השקיעה ולכן הצלם חייב להיות זמין באותן השעות. כדאי גם מאוד להתרשם מעבודותיו הקודמות בין אם מדובר על תמונות סטילס או בין אם מדובר על צילומי וידאו.
    • כאשר בוחרים תקליטן, יש לקבוע עמו מראש את רשימת השירים המועדפים עליכם ואת השיר שינוגן בזמן הכניסה לחופה. התאימו את סגנון המוזיקה לקהל היעד.
    • בזמן שהכלה מגיעה לסלון כלות, כדאי מאוד לצרף חברה טובה או את האימא, על מנת לשמוע מהן מה הן חושבות על בחירת השמלה ואיזו שמלה תחמיא לכן יותר. גם כאן טווח האפשרויות הוא גדול. ישנן שמלות זולות יותר וישנן העולות אלפי שקלים. מומלץ גם לעיין בקטלוגים ולקבל השראה.
    • ומה באשר לבחירת הרב המתאים? אולי תתפלאו לדעת, אך ישנם אתרי רשת בהם רשימה של רבנים מומלצים העורכים חופות, וניתן להתרשם מחוות דעת של זוגות שהתחתנו זה לא מכבר ומהו ניסיונם עם הרב.

    ארגון חתונה על הצד הטוב ביותר

    קיים לחץ גדול בארגון חתונה והדבר גובה לעתים מבני הזוג מחיר של אי הסכמה ומתחים ומתפקידו של מארגן החתונה להיות שם עבורם, לסייע להם לבחור דרך שמתאימה לשניהם ללא פשרות או תחושה של הפסד.

    עליו להיות קשוב, סבלני, נאמן ואחראי על מנת ליצור עבור לקוחותיו את היום המיוחד שלהם ולספק לאורחיהם חוויה מדהימה.

    החלטתם ללכת על הפקת אירוע חתונה, אבל זוהי רק ההתחלה. כשניגשים לעיניין של ארגון חתונה, מה צריך לעשות? כיצד ממשיכים הלאה? כיצד מארגנים חתונה מ א’ ועד ת’, כזו שתהיה בלתי נשכחת ותנצור בליבכם זיכרונות מתוקים מיום מיוחד זה? נסו לענות לשאלות הללו ותחסכו הרבה אנרגיות ולחץ מיותר.

    לסיכום

    כפי שניתן להיווכח, ארגון חתונה לא עניין של מה בכך, אולם ישנן דרכים רבות וטובות להקל על משימה כבדת משקל זו. חשוב לשמור על קור רוח עד כמה שניתן, לקבוע את מועד החתונה בטווח זמן שיאפשר לכם זמן התארגנות כדי להתייחס לכל הפרמטרים הרלוונטיים, כל זה על מנת שהיום המיוחד הזה יהיה לא פחות ממושלם ובלתי נשכח הן לזוג האוהבים והן לקהל אורחיהם.

    ארגון חתונה – שאלות נפוצות

    כמה עולה לארגן חתונה או אירוע?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונות הלקוח. לפרטים בקרו באתר והשאירו פרטים, נחזור אליכם בהקדם.

    האם מחירים של הפקה בקיץ ובחורף הם אותו דבר?

    לא. הפקת אירוע בקיץ לרוב תהיה יקרה יותר.

    יש לי אירוע חתונה בקרוב מה עליי לעשות?

    בקרו באתר, התרשמו מסוגי ההפקות השונות שלנו. ניתן להשאיר פרטים או להתקשר למספר טלפון המופיע באתר.

    איך מתאמים פגישה?

    השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר, או צרו קשר בטלפון המופיע באתר.

    4.6/5 - (9 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה