« 0723929100 צור קשר

שירות הפקת אירועים עסקיים © פלאנרז הפקות

הפקת אירוע יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם. צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבך. תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 072-392-9100

שירותינו כוללים: אירועים הכל כלולארגון חתונותעיצוב חתונותהפקת אירועי יוקרה. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

הפקת אירועים לעסקים
מקהלה לאירועים עסקיים ולחברות
פסנתרן לאירועים עסקיים ולחברות

הפקת אירועים עסקיים

אירועים עסקיים מסייעים למיתוג הארגון מחד, ולבנייה של מרקם ארגוני מגובש, מאידך. יש הבוחרים לתכנן אירוע עסקי על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים ואחרים דווקא על מנת לתרום לגיבוש צוות העובדים. בכל אחד מסוגי האירועים העסקיים אנו כאן עבורכם על מנת לבנות חוויה בלתי נשכחת המשלבת עיצוב יוקרתי ומזמין, ליין אפ של אומנים או אירועים המתוכנן היטב וקייטרינג משובח בסגנון ההגשה בו תבחרו. מה תמצאו באירועים שלנו?

שילוב אמנים באירוע עסקי

בפלאנרז אנו יודעים כי לעתים אירוע עסקי מוצלח ימשוך משתתפים יותר באמצעות הזמנת אומנים או מרצים מהשורה הראשונה. בין התחומים בהם אנו מתמחים תמצאו גם הפקת של אירועים מוזיקליים בהשתתפות מיטב האמנים בארץ, אירועי בידור עם סטנדאפיסטים מובילים, מופעי קסמים והרצאות איכותיות. שילוב אומן באירוע מחייב היערכות נפרדת, כאשר לכל אומן יש דרישות והנחיות קפדניות מבחינת ציוד הסאונד והתאורה המלווים את ההופעה. אנו מכירים היטב את הדרישות השונות ומתאימים את האולם בו מתקיים האירוע להופעה בסטנדרטים גבוהים.

הכנת האולם למצגות עסקיות

הפקת אירועים עסקיים כוללת פעמים רבות גם מצגות איכותיות והרצאות המועברות על ידי אנשי מפתח בארגון במהלך האירוע. אנו דואגים לשלב את המערכות המתאימות על מנת להקרין את המצגת לכלל האורחים תוך יצירת מתחמי ישיבה מתוכננים היטב, מסכים מתאימים וציוד שמע הכולל מערכות סאונד ומיקרופונים מתאימים. כיום, האורחים שלכם מצפים לקצת יותר ממיקרופון חוטי ומקרן פשוט, ומעוניינים לחוש כאילו הגיעו לאודיטוריום מאובזר היטב, גם אם האירוע נערך תחת כיפת השמיים. אנו מארגנים את מערך התאורה והסאונד בהתאם למקום, תוך התחשבות בתנאי השטח – ליצירת אירוע מהוקצע ועשוי היטב.

הקייטרינג שלכם – ההפקה שלנו

פן חשוב נוסף באירועים עסקיים הוא הגשת המזון והמשקאות במהלך האירוע. באירועים המתוכננים לקהל יעד של מבוגרים אנו יכולים לארגן גם מתחם של בר אקטיבי או אטרקציות שונות בדמות דוכן שייקים, מתחם מתוקים או דוכני גלידה. מה עם המנה העיקרית תשאלו? שולחנות עמוסים כל טוב יכולים להיות מלווים במלצרים המגישים מנות גורמה לשולחנות או יצירת מתחם הגשה עצמי בפורמט בופה.

כאשר מתכננים קייטרינג לאירוע עסקי כיום ישנם עוד פרמטרים אליהם צריך להתייחס בהעדפות האישיות של כל אורח. חלק מהאורחים שומרים על כשרות, אחרים רגישים לחלב או צמחוניים וטבעוניים. אנו מתכוננים מראש ומכינים אתכם את המנות השונות בהתחשב ברגישות הרבה של כל אחד.

תכנון מרכיבי התוכן באירוע

אנו יודעים כי חברות להפקת אירועים עסקיים מתמקדות גם בתוכן המועבר במהלך האירוע על ידי דוברים מטעמכם. בתכנון מראש של הליין אפ, וסיוע בהתאמה של התכנים השונים אנו מסייעים לכם להפוך את האירוע לחוויה מעוררת עניין, שתגרום לאורחים שלכם להשאר לאורך כל זמן האירוע. מרגע בו נכנסו לאולם ועד לרגע בו הסתיים האירוע נארגן את מתחם ההרצאות לצד מתחמים מיוחדים למינגלינג ופגישות עסקיות ספונטניות – על מנת שגם אורחיכם וגם אתם תוכלו להפיק את המיטב מהאירוע.

הפקת כנסים בתשלום – התגים שעושים סדר

חלק מהאירועים והכנסים המאורגנים על ידי חברות וארגונים הם בתשלום ודורשים הרשמה מוקדמת. נוכל לסייע לכם ליצור מערך ממוחשב בו מזמיני הכרטיסים מראש לאירוע ישאו תג מתאים אותו קיבלו בכניסה. התגים המודפסים יכולים לשמש הן כאמצעי להסדרת הכניסה לכנס והן כדרך קלה להכיר את המשתתפים השונים, כאשר על כל תג מופיע שם האורח, החברה או הארגון אותו הא מייצג ותפקידו. בסיום הכנס, תוכלו להפיק רשימה מסודרת של משתתפי האירוע ולבנות רשימת תפוצה יקרת ערך של האורחים המתעניינים בנישה שלכם.

אטרקציות ואירועים מיוחדים בטבע

לצד אירועים עסקיים הנערכים באולם סגור, אנו מתכננים גם פעילויות גיבוש ואירועים במתחמים פתוחים. חלק מהאירועים כוללים פעילויות גיבוש לעובדים (כמו פעילויות ספורטיביות או פעילויות אקסטרים). אנו מתכננים את כל האירוע מתחילתו ועד סופו כולל התאמה של חלק מהאירועים העסקיים גם למשפחות העובדים, בהתאם לדרישות הארגון.

הפקת אירועים עסקיים מחוץ למתחמים סגורים ידועה כדרך מועדפת ליצור גיבוש בין העובדים ולהמיר את השגרה של יום העבודה בחוויות מתוקות המעודדות תחרות ויצירת אקלים ארגוני נינוח יותר, בו צוות העובדים יכול להכיר זה את זה מחוץ למטלות המשרד. עם זאת, ארגון האירועים הוא לעתים מורכב יותר מארגון כנס באולם סגור וכולל אתגרים ייחודיים.

ניהול הפן הלוגיסטי של כל אירוע עסקי

לאירועים עסקיים קיים גם פן לוגיסטי נוסף הקשור לתכנון החנייה במקום האירוע, הסעות לעובדים או למרצים (אם על ידי אוטובוסים, מיניבוסים או מוניות פרטיות למרצים). אנו מסייעים בתכנון הובלות הציוד (באם יש תפאורה מיוחדת לאירוע) או אף בניהול ספקים שונים המעורבים בתכנון האירוע העסקי, כמו ספקי מזון, צלמי וידיאו וסטילס או דוכנים לממכר מוצרים.

מתכננים אירוע עסקי? בפלאנרז תמצאו מגוון רחב של רעיונות לאירוע בלתי נשכח, המסייע למיתוג החברה או הארגון כמקצועיים ומובילים בתחומם. פנו עוד היום לאחד מיועצינו ונשמח לפתוח בפניכם עולם חדש של אירועים עסקיים בסטנדרטים גבוהים. צרו קשר בטלפון 072-392-9100 או באמצעות טופס צור קשר.

טלפון ישיר

מלא פרטים ונחזור אליך

מבקשים פרטים נוספים על הפקת אירועים עסקיים? מלאו את הטופס או טלפנו:

072-392-9100


גלרייה

לגלריית תמונות לחץ כאן

לגלריית סרטונים לחץ כאן


הפקת אירועים עסקיים
4.4 (88.57%) 7 votes

צור קשר
דילוג לתוכן