הפקת יום גיבוש לעובדים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    לשבור את השגרה זה אחד הדברים הכי כיפיים ומהנים שאפשר לעשות למען הצוות במשרד. בחברה, בבית העסק ולא משנה באיזה תחום אתם עובדים.

    יום גיבוש מחבר בין האנשים באמת כאשר אין רעשי רקע עסקיים. הוא גורם לגיבוש, הוא מאפשר דינמיקה קבוצתית איכותית. ויכולות היכרות שבתוך כותלי המשרד קשה ליישם אותם. ולכן, הוא מומלץ מאד על מנת לגבש את החברה. ולהעניק ערך נוסף מעבר לעבודה עצמה.

    לבוא לעבודה בכיף, כל יום מחדש

    זה די ברור שכאשר יש אווירה טובה במשרד או בחברה כיף להגיע לעבודה. אך האווירה הטובה הזאת לא מגיעה סתם כך, וצריך לעבוד גם על הצד החברתי על מנת שהיא תגיע.

    כשיש אווירה טובה, המנהלים הבכירים מתייחסים נהדר לעובדים, העובדים מתייחסים נהדר ללקוחות. וזו בעצם שרשרת שכדי להבין איך היא עובדת צריך לעבוד מאד על הצד החברתי במשרד. אנחנו לא אומרים שעכשיו כל שבוע צריך יום גיבוש, או הפי האוור, אבל כן צריך מדי פעם לגבש את החבר'ה.

    אולי אפילו לצאת לארוחה במסעדה פה ושם, ליהנות מזמן חברתי בחוץ. וכן, לעיתים, גם יום גיבוש מלא מהבוקר עד הערב על חשבון יום עבודה יכול לעשות פלאים.

    אם אתם חברה קטנה שאין בה הרבה עובדים אז יהיה לכם קל לראות מתי הצוות זקוק לגיבוש ולהפסקה. זה יכול להיות סוף שבוע מטעם המשרד, וזה יכול להיות גם יום אחד בלבד. האוורור הזה גם ברמה החברתית מביא לתפוקה מקצועית שפשוט גורמת לכך שיותר כיף לבוא לעבודה אחרי כן.

    תוכלו לארגן למשל סדנת צילום חוויתית בסמארפון,
    בסדנת הצילום בנייד תלמדו איך מצלמים בטלפון הנייד הפרטי שלכם: צילום מקצועי, עריכה, קומפוזיציה ועוד.
    תלמדו כמובן איך לצלם, לייצר ולערוך בקלות, תמונות מושלמות מהנייד.

    ניתן לשלב סדנת צילום בסמאטרפון ביחד עם סיור שוק ציבעוני וטעים, מלא טעימות ופינוקים, באחד מהשווקים הגדולים כמו שוק הכרמל או לוניסקי,
    שם תמצאו המון פינות צילום נסתרות, בהן תצלמו תמונות מיוחדות וכמובן תפגשו את האנשים שמאוחרי הדוכנים,
    עם סיפורים מעניינים ומפתיעים, מי הם?, איך הגיעו לשוק?, מה מוכרים ולמה?, ועוד.
    גיבוש כזה, לא תשכחו כל כך מהר, הרי לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה 1000 מילים והיום גם אלף לייקים…

    אתם שוברים את הקרח, צוברים חוויות והופכים את המשרד או את מקום העבודה לבית שני שדואג לעובדים שלו.

    יום גיבוש לעובדים – איך לתכנן נכון?

    תכנון והפקת יום גיבוש הוא ללא ספק באחריות משאבי אנוש, או כל מי שאחראי על כח האדם בחברה. אך גם אפשר בהחלט למנות מבפנים עובדים שיסייעו בעניין הזה. בקלות תוכלו להפוך את יום הגיבוש ליום שיש בו תחרויות לתחושת האחווה, התחרותיות וגם ללימוד סיטואציות מקצועיות חברתיות שאפשר יהיה לאחר מכן להשתמש בהן גם במשרד או בחברה.

    על מנת באמת להפיק יום גיבוש איכותי, חשוב לתת דגש למספר פרמטרים מרכזיים:

    • התייחסו ברצינות ליום הגיבוש

    הרבה אנשים חושבים שיום גיבוש יכול להיות קצת מטלות, משימות, תחרות אחת או שתיים, מעט מוזיקה ואוכל טוב והכל מסודר. אך לא כך הדבר, כשמדובר באירוע שקשור לצוות מקצועי בין אם קטן ובין אם גדול מבחינת כמות האנשים יש להקדיש יותר מחשבה ויצירתיות, וכן, גם להשקיע תקציב במידת הצורך. היום הזה יצור זכרונות שיובילו לערך להון אנושי איכותי במשרד ובמקום העבודה, וזהו הרווח הכי גדול שלכם.

    • שאלו מה אנשים אוהבים

    שאלו את צוות המשרד ואת העובדים בחברה, מה הם רוצים ומה הם אוהבים. אפילו תוציאו משאל. כך תראו מה הרעיון שיקבל את מרבית ההצבעות וחשוב שגם תתחשבו בבעלי המוגבלויות ואנשים הצריכים נגישות זו או אחרת.

    • הפרטים הקטנים, זה מה שחשוב

    שימו לב למיקום האירוע, לתאריך, לשעה, למזג האוויר. האם הגיבוש בטבע? האם במתחם מסודר וסגור וממוזג? או שאתם בעצם הולכים לכמה ימים עם החברה בחוץ. או שמדובר רק בבילוי של הצגה, קולנוע או מסעדה מיוחדת. ברגע שאתם קובעים את הפרטים הקטנים והופכים אותם למושלמים, הכל מתקתק וההרגשה היא שיש על מי לסמוך.

    • קחו את הזמן

    אם אתם מתכננים יום גיבוש אחד מומלץ שזה ימשך יותר משלוש שעות. בעצם, יותר לכיוון חמש או שש שעות. יותר מזה, זה עלול להיות כבד מדי וגם יש לשים לב שלצוות שלכם יש משפחות, ילדים קטנים, הורים וכו'. אם זהו סוף שבוע דאגו לפעילויות מרגיעות ונעימות באווירת סוף שבוע. לא סתם ימי חמישי בערב שבהם מתחילים להרגיש את סוף השבוע מכניסים לאווירת 'צ'יל'.

    • כולם באים

    אם יש עובדים שלא מעוניינים לקחת חלק בשל חוסר עניין, חבל, זה עלול להעיב על האווירה או לגרום לעובדים אחרים גם לא להשתתף.

    • תמונה שווה אלף מילים

    תתעדו את יום הגיבוש. לתמונות יש ערך משמעותי. דאגו ללא מעט תמונות, סרטונים. ואפילו סיכום או הרצאה לא ארוכה מדי וקטנה שאפשר לתעד אם תרצו. לאחר מכן תוכלו להשתמש בחומרים אלו למתנות לעובדים. או פשוט לקשט את המשרד עמם ולהרגיש את הווייב הטוב בכל יום מחדש. תוכלו להחליף ולעדכן את התמונות בתמונות חדשות, מהגיבושים החדשים הבאים שתארגנו.

    לא רק יום חברה

    לתכנן ולהפיק גיבוש בעצמכם זה נהדר. אבל חברת הפקה יכולה לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש. לגיבוש יש תוצאות נהדרות, הרבה יותר מעוד סתם גיבוש. אתם תרגישו ותראו את זה ברמה החברתית. וגם ברמה העסקית.

    כי בסופו של דבר, הכל באמת מתחיל ונגמר בבני אדם. כשיורדות המסכות העסקיות, כשיורדים התארים והגדרות התפקידים אנחנו באמת נשארים אנשים מול אנשים. וזה בדיוק הדבר שחשוב לנו לזכור כשחוזרים מאותו יום חברה מגבש ונכנסים שוב אל המסגרת העסקית. לתת לאנושיות את המקום שלה בכל יום מחדש, להשתפר בזכותה ואפילו לעשות קצת כיף בתהליך.

    רוצים לארגן סדנת צילום בנייד או סיור שווקים…אנחנו פה בשבילכם,
    צרו קשר
    לקבלת ייעוץ ורעיונות נפלאים להפקת יום כיף או יום גיבוש במשרד.
    התקשרו אלינו עוד היום
    077-231-1100
    או צרו קשר בטופס המקוון שלנו.

    5/5 - (1 vote)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה