Search
Close this search box.

המדריך לבחירת זר כלה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    אם יש דבר אשר משותף לכל הכלות, זה הרצון שלהן ליהנות מההופעה המושלמת המורכבת כמובן משמלת הכלה, מנעליים מתאימות, מאקססוריז מעוצבים וכמובן, מזר הכלה.

    אז בעוד שבחירת שמלת כלה היא ענין מורכב, אשר כולל ביקור בלא מעט חנויות, מדידות, תיקונים ועוד.. הליך בחירת זר כלה, אמור להיות כביכול הרבה יותר קצר וקל. יחד עם זאת, בכדי שגם זר הכלה יהיה מושלם, חשוב לבחור אותו בצורה נכונה ולשים דגש על כל אותם פרמטרים אשר ישפיעו על הבחירה – ובכדי להקל עליכם, הכנו עבורכן, הכלות לעתיד, את המדריך הבא:

    חשבו מתי נכון לבצע את הבחירה

    אז נכון שבחירת זר הכלה נראה כמו פעולה כיפית וקלילה וכלות רבות יכולות להתקשות להתאפק ולרצות לבחור את הזר כבר בשלבים המקדימים.
    יחד עם זאת, ההמלצה היא דווקא כן לגלות איפוק ולבחור את הזר רק אחרי שנבחרו השמלה, הנעליים והאקססוריז, כאשר המטרה היא להתאים את הזר להופעה כולה.

    ערכו היכרות עם האפשרויות

    זרי כלה יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים, לכלול סוגים שונים של פרחים ולהתאפיין בסגנונות שונים. בכדי לבחור את זר הכלה המושלם, ההמלצה היא לנסות ולאסוף תחילה מידע על כמה שיותר אפשרויות – בעידן האינטרנט, ניתן בקלות ליהנות מנגישות למגוון רחב של זרי כלה מעוצבים.

    עיון בתמונות של זרי כלה, יאפשר לכן לקבל רעיונות לגבי הזר הרצוי.

    הקפידו על התאמה להופעה ולקונספט

    זר כלה יכול להתאפיין באלגנטיות וביוקרה והוא גם יכול להיות צבעוני וקליל. המטרה תהיה להתאים את זר הפרחים הן לסגנון ההופעה של הכלה והן לקונספט של האירוע – האם מדובר בחתונה מסורתית באולם יוקרתי עם שמלה מפוארת או אולי זאת חתונת צהרים המתקיימת על חוף הים – ובמקרה כזה. גם הזר הנבחר יתאפיין בנראות "קלילה" יותר. כאמור, דבר זה תלוי כמובן בשיקולים שלכן.

    תדאגו לנוחות

    חשוב שכל כלה אשר נמצאת לקראת בחירת הזר, תיקח בחשבון שהזר אמור ללוות אותה כל היום – לא רק בחופה, אלא גם במהלך צילומי החתונה.

    לכן, גם אם זרי כלות גדולים נראים מאוד מרשימים, יש לוודא שהם לא כבדים או מסורבלים לנשיאה – המטרה תהיה לבחור בזר נוח לנשיאה.

    ודאו שאתן יכולות לזרוק את הזר

    יש לוודא שזר הכלה הנבחר יהיה נוח לזריקה – ושלא תצטרכו להפעיל כוח או להתאמץ במיוחד בכדי לזרוק אותו רחוק ככל הניתן…

    היו נאמנות לעצמכן

    בסופו של דבר כאשר זה נוגע לפרחים, לכל אחת יש את העדפות שלה – ההעדפה יכולה להיות סוג מסוים של פרחים שאתן אוהבות, צבע מועדף של פרחים, גודל של זר וכיוצא בזה..

    קיימת חשיבות גבוהה שתשימו דגש על ההעדפות והדרישות הפרטניות שלכן מאותו הזר, כי בסופו של דבר, אתן אלו שאמורות לשאת אותו, ביום החשוב בחייכן.

    בסופו של דבר, כאשר זה נוגע לבחירת זר כלה, אין כמו מראה עיניים אז לצפייה לחצו כאן.

    Background photo created by denamorado – www.freepik.com

    דרג

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה