חתונה על הים – אירוע ברמה אחרת

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    ללא שום ספק, חוף הים הוא מתחם מאד רומנטי עבור אירועים. לא מעט מהזוגות הצעירים המתחתנים, וגם הזוגות הפחות צעירים, קובעים שהאירוע יהיה על קו הים. אך לא לכולם יש באמת אומץ להקים אירוע על החוף עצמו. כי מדובר בתהליך שנראה שאולי אינו פשוט. יחד עם זאת, ולמרות שיש לא מעט אולמות אירועים בסמוך לים. אירוע על החוף עצמו הוא לא דבר רגיל.

    אתם לא סתם שואפים לאירוע היפה ביותר. מדובר בערב שיזכרו לדורי דורות בתור היום שבו אתם מצהירים על אהבתכם מול כל העולם. ועל היום שבו החלטתם להקים משפחה ולהפוך משני לבבות, לאחד.

    ואתם לגמרי צודקים, חתונה על הים זאת חתונה מרגשת ומופלאה. וכיום אפשר להקים אותה בקלות, בלי להסתבך יותר מדי. בלי מורכבות יתרה, וכשאתם שוכרים את אנשי המקצוע הנכונים זה גם ייעשה במקצועיות ברמה גבוהה ובאהבה. ומיד גם תגלו איך.

    כך מקימים חתונה על הים שכולם יזכרו

    על מנת שתוכלו ליהנות מאירוע על החוף. חשוב שתבדקו באילו חופים תוכלו להקים את האירוע. ממש כמו שלא אפשרי להפגין בכל מקום, לא אפשרי גם לקיים חתונה בכל מקום. וגם חתונה על החוף, מצריכה אישור של הרשויות בהתאם לכך.

    ברמה הבירוקרטית, עליכם לקבל אישור ממכבי האש, רשות שמורות הטבע. הרשות המקומית בה החוף קיים, וגם מהמשטרה. בגלל שיש ביקוש לאחרונה עבור חתונה על הים מכל מיני אירועים. לא מדובר בתהליך מורכב מדי והאישורים יגיעו די במהרה.

    אם שכרתם חברת הפקה סביר להניח שאפילו לא תצטרכו להתעסק עם האישורים. אלא אנשי המקצוע מחברת ההפקה יעשו זאת. מפיקי אירועים כבר בעלי מספיק נסיון וותק בנושא הזה. ויש להם גם את הקשרים הנכונים להגיע ישירות אל אנשי המפתח הרלוונטיים.

    מה עוד חשוב לדעת?

    להקים חתונה על הים מצריך מכם לא מעט פרטים שיש לטפל בהם, החל מהקטנים ביותר ועד לגדולים ביותר. לפני הכל, יש למצוא ספקים. ספק של כסאות ושולחנות, ספר גנרטורים עבור התאורה, ספק עבור ההגברה. ספק עבור מיזוג מתאים במידה ואתם מתקינים אוהל אירועים. וכמובן, ספק עבור אוהל אירועים במידת הצורך. אם השירותים בחוף אינם נקיים, יש לדאוג גם לשירותים כימיים, וגם לשירותי נקיון לצורך ניקוי השירותים במהלך האירוע.

    לאחר כל אלו, תוכלו להתפנות אל השמלה, הצלמים, והעיצוב כמובן. ישנו גם נושא האטרקציות. העובדה שהאירוע מתקיים על חוף הים לא פוטרת אתכם מהזמנת אטרקציות. חשבו על כך שכדאי שלאורחים תהיינה אטרקציות נוספות, פרט לים עצמו. שהוא אכן מאד מרשים, אך לא מעסיק אותם לזמן רב.

    בתוך כל אלו, יש כמובן את השיא של האירוע, האוכל והמוזיקה. על האוכל והמוזיקה יקום ויפול דבר. כשאתם מארגנים קייטרינג לאירוע על חוף הים חשוב שהקייטרינג יבוא מספיק מצויד גם בגנרטורים רלוונטיים במידה והחשמל לא יהיה זמין מספיק. אותו הדבר לגבי הדיג'יי כמובן. גם עליו להגיע מצודי היטב, ולנקוט כמה צעדים קדימה במידה והחשמל לא יהיה זמין.

    את כל אלו, יש לחתום עם אבטחה רלוונטית. אירוע על חוף הים הוא לא אירוע כמו באולם. ומומלץ להזמין אבטחה מתאימה. מעבר לכך, תוכלו לקיים את האירוע גם בשעת שקיעה וליהנות מאווירה רומנטית ופסטורלית במיוחד. נוף שלא כולם זוכים לו אם החתונה מתקיימת באולם אירועים, או לא סמוך לים.

    את הצילומים לפני החתונה תוכלו לערוך בחוף עצמו, וליהנות מתאורה טבעית עוד לפני השקיעה. יהיה לכם שטח ענק לרחבות הריקודים ותוכלו לחלק אותן בהתאם לכך. ותוכלו גם להרחיק את רחבת הריקודים משולחנות האוכל במידה וישנם אנשים שפחות מעוניינים לרקוד, אלא מעוניינים לשבת לצד השולחנות.

    הטיפים לאירוע המושלם

    היות ויש ביקוש גבוה מאד עבור חתונות עם הים אחד הטרנדים החמים ביותר הוא וילות יוקרה המשכירות את המתחמים עבור האירועים. לאלו קירות זכוכית המקנים את המתנה האמיתית, הנוף של הים. חצרות גדולות, גינות מרהיבות וגם גגות.

    מומלץ להכין בגדים להחלפה על מנת שתוכלו ליהנות מהאירוע ולהתאים עצמכם לסגנון שעליו חלמתם. בחר חליפה קלילה, ואת בחרי שמלה קלילה ונעליים שטוחות ונוחות. גם האיפור שתתאפרי, רצוי שיהיה עמיד בפני לחות, ואם את בוחרת בתסרוקת מתולתלת, דאגי שתתוחזק היטב על מנת לעמוד בחום ובלחות של הים.

    רצוי גם שתעדכנו את האורחים שעליהם לבחור ביגוד קליל נעים ונוח. לא שמלות כבדות מדי, נעלי עקב או ביגוד שיהיה עמו חם, או כזה שלא יכול לנשום בלחות גבוהה מדי.

    השקעתם כל כך הרבה באירוע מהאגדות, חשוב שתשקיעו גם באלמנטים המתאימים לטבע. צבעים בהירים נעימים ומתאימים לקיץ. שולחנות בעיצוב באווירת הים, מאהל מעוצב. וכל עיצוב שאתם יכולים לחשוב עליו שגם יהיה פונקציונלי. וגם יעניק לכם את האווירה המרגשת עליה אתם חולמים באירוע שתכננתם אותו בקפידה. באהבה, ועם רצון אחד. שיהיה לכולם אירוע נפלא, ולכם את הזכרון המתוק לכל החיים.

    5/5 - (1 vote)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה