איך לרזות לחתונה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    איך לרזות לחתונה

    חלק בלתי נפרד מחתונה מושלמת הוא הכנת הגוף לקראת החתונה. ארוסך אוהב אותך בדיוק כפי שאת, אבל כשאת תיזכרי ביום הגדול שלך, את תרצי לדעת שאת נראית הכי טוב שרק אפשר. אחרי הכל, זה אירוע של פעם בחיים. אבל כדי להגיע לשלמות, החל מהמשקל המושלם, עד שרירים חטובים וכלה בעור זוהר ושיער מושלם, את צריכה לתכנן מראש.

    כאשר את לוקחת את הזמן כדי לתכנן את היום הגדול שלך, החל מעיצובי ההזמנות וכלה בסידורי ישיבה, וודאי שאת מתכננת את הטיפול והטיפוח העצמי שלך.

    הכנת הגוף לקראת החתונה דורשת חשיבה מראש, הכנה, ומחויבות בדיוק כמו תכנון החתונה עצמה. להלן מדריך ל- 12 חודשים שיעזור לך להיראות פשוט מדהים ביום החתונה שלך!

    נותרו עוד 12 חודשים – תתכנני מראש

    המפתח למשטר אימונים וטיפוח עצמי מוצלח הוא תכנון קפדני ותזמון. בימים ובשבועות שלאחר האירוסין שלך, בזמן שאת מחפשת את המקום המושלם לחתונה, תתחילי לתכנן את שגרת האימונים שלך.

    קודם כל, תציבי לעצמך יעדים – האם את רוצה ידיים חטובות? בטן שטוחה? אולי יש לך משקל יעד או מידה של שמלת חתונה אליה את רוצה להגיע? לא משנה מה את מקווה להשיג, זה רעיון טוב להציב לעצמך יעדים מוקדם ככל הניתן, כדי שתוכלי לעקוב ולדעת האם את נמצאת במסלול הנכון לקראת היום הגדול.

    תזכרי שאם את בונה שרירים, המספר על המאזניים שלך עלול לא להשתנות בהרבה, אפילו כשאת שורפת שומנים. תעשי מחקר ותציבי מטרות ברות קימא, כדי שלא תגיעי למצב של תדהמה ותסכול. תסכול הוא הדרך הכי מהירה לוותר על המטרות שלך לפני שיש לך הזדמנות אמיתית לנסות ולהשיג אותן.

    זה גם הזמן לתכנן את תכנית האימונים שלך – האם את תלכי למכון כושר? תרוצי חצי מסלול מרתון בתוך שישה חודשים? תשקיעי בתקליטורים עם תרגילים לביצוע בבית? תירשמי לחוגי ספינינג או זומבה? תחליטי מה הכי מוצא חן בעינייך ותתחילי להירשם/להשקיע בתכנית שלך.

    צרי לעצמך יומן אימונים כדי שתוכלי לעקוב אחר המשטר שלך, החל ממספר הימים בשבוע וכלה במספר הכפיפות בטן שאת עושה ביום מסוים.

    השתמשי ביומן האימונים כדי לתעד את המשקל ההתחלתי שלך ואת המדידות, וגם כדי לעקוב אחרי ההתקדמות באמצעות מאזניים או סרט מדידה לאורך התהליך.

    לבסוף, תבדקי משטרים אשר מותאמים במיוחד לכלות. ספרים כמו Fit for a Bride של גרג דויל נותנים המלצות במיוחד להשגת יעדים עבור כלות. אפשרות נוספת שצריך לשקול היא תכנית אימונים עבור כלות, שאותה מציעים הרבה מכוני כושר מיוחדים.

    קבוצת יוגה נשים לפני חתונה

    נותרו עוד 11 חודשים – אימון כוח

    אם את רוצה להיראות חטובה וחזקה ביום החתונה שלך, שגרה של תרגילי אימון כוח היא המפתח לכך. עם זאת, כדי לראות תוצאות ארוכות טווח, אימוני כוח דורשים זמן והתמדה.

    לכן חשוב להתחיל מוקדם ולהישאר חזקה לאורך הזמן עד החתונה שלך. את יכולה לבחור תכנית שמתאימה לך מבחינת עצימות, גישה, ואזורים בגוף שאת רוצה להתמקד בהם, אך תבחרי משהו שאת יכולה להתחייב אליו ולהתמיד בו.

    אם את רוצה שרירי בטן חטובים או חזקים, ידיים חטובות, וודאי שאת בוחרת בשגרת האימונים שתשפר את האזורים האלה בצורה הטובה ביותר. האפשרויות כוללות הרמת משקולות במכון כושר, אימון גוף מלא בעצימות נמוכה, או תכנית אירוביקה כמו P90X או קרוספיט שמשלבת אימוני כוח בשגרת אימונים מקיפה יותר.

    חלק מהמפתח לאימוני כוח היא לתת לגוף שלך את הזמן הדרוש להתאוששות ומנוחה, לכן וודאי שאת מתכננת את משטר האימונים שגורם לך לעבוד על אזורים מסוימים מספר פעמים בשבוע.

    כמו כן, הבטיחי לשלב יום מנוחה בשגרת האימונים שלך בכל שבוע! פגיעה בשריר תעכב באופן משמעותי את משטר האימונים שלך ואולי תמנע ממך להשיג את היעדים שלך בזמן לקראת יום החתונה.

    אימון כוח - כלה לפני חתונה

    נותרו עוד 10 חודשים – אימון קרדיו

    כשנותרים לך 10 חודשים, מגיע הזמן להגביר את אימוני הקרדיו שלך. רוב הסיכויים שאת כבר עושה מספר תרגילי קרדיו בפעילות האירובית או בפעילות הקרדיו, אך כעת תתחייבי לתכנית יציבה של אימוני קרדיו.

    תבחרי במשהו שאת אוהבת – בין אם זאת שחייה, תנועות נמרצות לצלילי שירים במהלך אימון ספינינג, מתיחות ביוגה, אימון ריצה, או נענוע מותניים בחוג זומבה. אם את אוהבת את תכנית האימונים שלך, את הרבה יותר צפויה לדבוק בה.

    וודאי שאת ממקסמת את שגרת אימוני הקרדיו שלך בכך שתמצאי את קצב הלב הייעודי שלך ותישארי בטווח הזה במהלך האימונים שלך.

    כדי למצוא את הטווח שלך, תגלי מהו קצב הלב המרבי שלך (קצב פעימות הלב הגבוה ביותר שאת צריכה להגיע אליו במהלך האימונים) על ידי שימוש בנוסחה הבאה: 220 – הגיל שלך (בשנים) = קצב לב מרבי.

    ברגע שתמצאי את קצב הלב המרבי שלך, תשמשי בנוסחאות הבאות כדי למצוא את טווח קצב הלב הייעודי שלך, שצריך להיות נמוך מ- 30 עד 60 פעימות בדקה מקצב הלב המרבי שלך.

    • קצב לב מרבי – 30 = קצב לב ייעודי גבוה
    • קצב לב מרבי – 60 = קצב לב ייעודי נמוך

    ולבסוף, הערה שלא קשורה לאימונים, אם את חושבת לבצע שינויים קיצוניים כלשהם בשיער שלך ביום החתונה (שינוי משמעותי של צבע או אורך), תתכנני פגישה עם מעצב/ת השיער שלך כדי לבדוק איך המראה החדש שלך ייראה. כך, אם לא תאהבי את הצבע או את האורך, יהיה לך מספיק זמן כדי שהשיער יחזור למצבו הרגיל. אם תאהבי את המראה, אז זה לא יהיה קשה לשמור עליו במהלך מספר החודשים הבאים.

    אימון ריצה לפני חתונה - כלה מתאמנת בריצה ביער

    נותרו עוד 9 חודשים – תזונה ושמלה

    רוב הסיכויים שכבר התחלת דיאטה, אך אם טרם התחלת ואת באמת רוצה להרזות, עכשיו זה הזמן לעשות את זה כדי להשאיר מקום לפינוקים כמו בחגים, ימי הולדת, וכו'. כך יש לך מספר חודשים להגיע אל משקל היעד שלך, ולא סתם לחכות לדקה התשעים ולהתחיל בדיאטת הרעבה שרוב הסיכויים תהיה בלתי מוצלחת.

    כולנו ראינו את האופנות – החל מדיאטת אטקינס עד דיאטת החוף הדרומי וכלה בדיאטת פליאו – ישנן מאות דיאטות אופנתיות שאפשר לנסות אשר יעזרו לך להוריד במשקל בתוך פרק הזמן המתאים. למען האמת, הדרך הממשית והמוכחת היחידה היא פשוט לספור את הקלוריות שלך בדרך הישנה.

    אם את מאוד רוצה לנסות דיאטה אופנתית, בבקשה, אך רוב הסיכויים שתצליחי הרבה יותר אם תקפידי על צריכת הקלוריות שלך, וכך מדי פעם תרשי תוכלי להרשות לעצמך לאכול קינוחים או לשתות משקאות עם סוכר.

    לא משנה מה תעשי, וודאי שאת צורכת מספיק קלוריות, במיוחד אם את מקפידה על משטר אימונים אינטנסיבי

    אם לא תעשי זאת, הגוף שלך עלול להיכנס למצב של הרעבה עצמית, לצבור קלוריות ולהפוך את הורדת המשקל להרבה יותר קשה. אם האפשרות זמינה עבורך, התייעצי עם מאמן אישי או תזונאי כדי למצוא את תכנית התזונה הטובה ביותר על בסיס משטר האימונים והיעדים שלך.

    אם עדיין לא בחרת שמלה, עכשיו זה החודש שבו את צריכה לעשות את זה. זה ייתן לך המון זמן לביצוע התאמות אישיות, שינויים, וכו'. זאת דרך נהדרת לתת לעצמך טפיחה על השכם על כל העבודה הקשה שעשית עד כה ולדמיין כמה נהדר תיראי בשמלת החתונה שלך.

    כשתדעי איך השמלה שלך תיראה זה לא רק ייתן לך מוטיבציה, אלא גם יעזור לך לדעת באילו חלקים בגופך את רוצה להתמקד. אם השמלה שלך ללא שרוולים, תתחילי לחטב את הזרועות. אולי יש לה שרוולים ארוכים, אבל היא צרה במותן – תעבדי על שרירי הבטן! לא משנה איזו שמלה תבחרי, יהיו חלקי גוף שיהיו חשופים ואחרים שיהיו מוסתרים. כשתדעי זאת בוודאות זה יעזור לך להתמקד יותר טוב בשגרת האימונים שלך.

     

    נותרו עוד 8 חודשים – טיפוח העור

    כשנותרים לך שמונה חודשים, מגיע הזמן להתחיל להתמקד בעור שלך כדי להבטיח שיש לך מרקם עור נקי וזוהר של כלה בריאה ומאושרת. זאת התקופה שבה את צריכה לנקוט בפעולה חד משמעית כשמדובר במשטר טיפוח העור שלך.

    אם את עדיין לא משתמשת בחומר ניקוי ומלחלח, התחילי לכלול אותם בשגרת הבוקר שלך או בשגרה שלפני השינה. אם מטרידים אותך קמטים או פגמים בעור, תשקלי להשקיע בקרם נגד קמטים/פגמים בכדי להתחיל להחליק את האזורים הבעייתיים.

    אם מצב העור שלך מאוד מדאיג אותך, תקבעי פגישה עם רופא העור שלך כדי לראות אילו אפשרויות זמינות עבורך, החל מטיפולי לייזר, עד קילוף עור עדין וכלה בבוטוקס.

    תאהבי ותטפחי את עורך. גם אם עכשיו חורף ואת לא מתגוררת במקום עם אקלים שמשי, התחילי להשתמש בקרם הגנה מפני השמש בכל יום בכדי למנוע אדמומיות ופגמים בלתי רצויים בעורך.

    והתחילי להוסיף לתזונה שלך מאכלים ידידותיים לעור עם חומצות שומן, כגון טונה, סלמון, הליבוט ושקדים. מצד שני, תפחיתי באכילת מאכלים מלאים בנתרן, כמו משקאות מוגזים דיאטטיים ומאכלים מקופסאות שימורים, אשר מייבשים את עורך.

    בעוד שאלה הן השיטות הטובות ביותר שכדאי להשתמש בהן בחיי היום יום שלך, עליך להקפיד עליהן לפחות עד ליום החתונה שלך כדי להבטיח שלעורך יהיה מראה בריא וזוהר.

    טיפולי טיפוח עור לחתונה

    נותרו עוד 7 חודשים – העריכי את ההישגים שלך

    את נמצאת בחצי הדרך עד החתונה ועד עור/שיער/משקל היעד שלך, זה הזמן להעריך את ההישגים שלך עד כה ולבחון מחדש את היעדים שלך. האם את מורידה משקל במהירות הדרושה או הרצויה? האם השרירים שלך מתחילים לקבל צורה? החליטי האם את נמצאת במסלול הנכון ועד כמה מציאותיים היעדים ההתחלתיים שלך.

    אם את רוצה להגביר את קצב האימונים שלך, חפשי תכניות שמיועדות להגעה ליעד בתוך שישה חודשים. אם את מרגישה שאת מאוד מפגרת מאחור, אל תאבדי תקווה, בקשי עזרה! זה הזמן המושלם להשתמש בשירותיו של מאמן אישי או תזונאי כדי שיעזרו לך להשיג את המרב במהלך ששת החודשים הבאים.

    נותרו עוד 6 חודשים – תמצאי חברה לאימונים

    את עשית עבודה נהדרת עד כה, אך אל תעברי את ששת החודשים האחרונים לבד. זאת התקופה שבה התהליך מתחיל להיות קשה והלחץ של תכנון החתונה מתחיל להתגבר. כדי להישאר במסלול הנכון, סביר להניח שאת זקוקה לחברה שתחלוק איתך את האחריות.

    אבל אל תדאגי – האפשרויות הן אין סופיות. הקפידי על תכנית התזונה עם בעלך לעתיד, תארגני קבוצת ריצה או אימוני כושר עם השושבינות שלך, תתאמני למרוץ עם שושבינת הכבוד שלך, תתכנני קניות של אוכל בריא עם אמך – את לא היחידה שתרצי להיראות במיטבך ביום החתונה שלך.

    אם את לא מצליחה למצוא שותפה לפשע שגרה קרוב אליך, תמיד יש קבוצות תזונה ואפילו אימוני כושר קבוצתיים שמיועדים במיוחד לכלות כדי לתת להן מוטיבציה להתמקד באימוני כושר לקראת היום הגדול שלהן.

    נותרו עוד 5 חודשים – תעבדי על שרירי הבטן! (ותבדקי את האיפור)

    אם את משתוקקת לגוף מושלם שיראה נהדר בביקיני בירח הדבש שלך, עכשיו זה הזמן להתחיל להשקיע באימון שרירי הבטן שלך. כל כפיפות הבטן שבעולם לא יעניקו לך ריבועים בבטן, אז הבטיחי להירשם לחוגים אשר מיועדים במיוחד לחיזוק שריר הבטן או תמצאי אימון שמיועד לעבודה על הבטן.

    כדי למקסם את התוצאות, עבדי על שרירי הבטן שלך לפחות שלוש פעמים בשבוע, בימים רצופים ותגווני את התנועות שלך כדי לא להתמקד אך ורק באזור אחד של בטנך.

    בנוסף להתמקדות בבטן שלך, זאת תקופה טובה להיפגש עם מעצב/השיער והמאפר/ת שלך כדי לבדוק כיצד תיראי ביום חתונתך. זה ייתן לך מספיק זמן כדי לבצע שינויים אם לא תאהבי את הניסיון הראשון.

    וודאי שאת מביאה לפגישה שלך הרבה תמונות להשראה, והשתמשי בזמן הנוסף שהשארת לעצמך כדי להתנסות בכמה סגנונות שונים כדי שתוכלי להיות בטוחה שאת תבחרי בסגנון המועדף עליך עבור היום הגדול שלך. אל תשכחי להביא את ההינומה שלך, או כל אביזר אחר שעשוי להשפיע על השיער או האיפור שלך.

    נותרו עוד 4 חודשים – תשתי הרבה מים!

    H2O הוא החבר הכי טוב שלך במספר החודשים האחרונים שנותרו לך. החל מעכשיו, את צריכה לשתות מים כל היום, כל יום. הכמות המומלצת היא 11 כוסות של 236 מ"ל ליום – תשאפי להגיע ליעד הזה בכל יום. להגדלת צריכת המים שלך והימנעות מהתייבשות ישנם יתרונות בריאותיים רבים – מאחר שמים גורמים לתחושת שובע, אנשים ששותים הרבה מים נוטים לצרוך פחות קלוריות.

    זה אומר ששתייה מרובה של מים תעזור לך להוריד במשקל במהירות רבה יותר, דבר שיעניק לך דחיפה נוספת להורדה של הקילוגרמים האחרונים. כמו כן, המים מהווים סוכן קוסמטי מדהים עבור עורך – צריכה מרובה של מים שומרת על מראה עור רענן, צעיר ותוסס בכך שמפחיתה את גודל הנקבוביות ושומרת על תאי העור מלאים במים.

    כמו כן, מחקרים הראו שאלה ששותים הרבה מים סובלים מפחות התפרצויות של אקנה. אם את רוצה להיות זוהרת ויפיפייה ביום החתונה שלך, שתייה מרובה של מים היא דרך קלה ובטוחה להשגת היעד הזה.

    נותרו עוד 3 חודשים – תמדדי את השמלה! (ותחליטי מה תהיה צורת הגבות)

    בערך בתקופה הזאת, את צריכה להתחיל לסיים עם הרבה דברים, ובפרט עם שמלת הכלה שלך. אף על פי שאת עדיין יכולה להמשיך לבנות שרירים ולהוריד במשקל, זה הזמן המושלם למדוד את השמלה שלך בפעם הראשונה, מאחר שהגוף שלך לא ישתנה באופן קיצוני בין התקופה הזו עד ליום החתונה שלך. חלק חיוני במדידה הזאת הוא הלבשה תחתונה נכונה – החל מתחתונים מחטבים, חזיית פוש-אפ עם ריפודים, תחתונים גבוהים, מחוך מודרני, גרביונים מחטבים, וכלה בישבן מלאכותי (כן, אנחנו רציניים!) – שיכולה לעזור לך למלא או לייפות אזורים שאותם לא הצלחת להביא לשלמות בעזרת שגרת האימונים שלך. פשוט תוודאי שאת מביאה אותם יחד איתך למדידת השמלה כדי שהשמלה שלך תשב עלייך (ועל ההלבשה התחתונה שלך) בצורה מושלמת.

    כמו כן, זה הזמן הטוב ביותר להחליט מה תהיה צורת הגבות שלך – כך, אם מעצבת הגבות תמרוט או תוריד בשעווה יותר מהדרוש, יהיה לך מספיק זמן כדי לגדל אותן בחזרה. תכווני לגבות מלאות בעלות מראה טבעי שמתאימות לצורת הפנים שלך וכאלה שתוכלי לשמור על צורתן בקלות על ידי מריטה מעטה במהלך החודשים הבאים. אם את אוהבת את המראה, תחזרי לביצוע תיקונים מקצועיים בשבוע של החתונה.

    נותרו עוד 2 חודשים – יום ספא וטיפוח עצמי

    החודש כולו מוקדש להכנסת הגוף שלך לכושר מצוין מכף רגל ועד ראש. עכשיו, אחרי שעשית את האימונים ואת הדיאטה, הבטיחי שהעור, השיער, השיניים שלך, וכל חלק אחר בגופך נראים כפי שאת רוצה. זה זמן נהדר ללכת לספא – את תרצי לברוח ולהירגע מכל תכנוני החתונה ומסג' הוא דרך נהדרת להורדת לחץ (זכרי, לחץ מביע את עצמו בכל מיני צורות גלויות לעין על גופך).

    או תבחרי בסדרה של טיפולים מחדשים כמו עיטוף גוף או קילוף לגוף כדי להבטיח שעורך יהיה בריא וזוהר. זה זמן נהדר להתחיל בסדרה של טיפולי פנים מיקרוקורנט כדי להבטיח שהפנים שלך ייראו במיטבם לקראת יום החתונה שלך. אם יש לך שמלה עם גב חשוף, תשקלי לבצע טיפול לגב כדי להבטיח שהגב שלך ייראה טוב בדיוק כמו כל יתר גופך.

    כמו כן, זה החודש שבו צריך להלבין את השיניים שלך כדי להבטיח שיהיה לך את החיוך הזוהר ביותר בתמונות החתונה. טפלי בשיניים שלך בעזרת ניקוי מקצועי והליך הלבנה במשרד הרופא, ולאחר מכן תשמרי על החיוך הזוהר שלך על ידי שימוש ברצועות הלבנה על ליום החתונה שלך.

    אם את לא רוצה להיראות חיוורת מדי או להיות בצבע כתום מוזר ביום החתונה שלך, זה גם הזמן להתחיל את השיזוף העצמי. בין אם את משתמשת בשירותי מכון יופי או משתמשת במוצרי שיזוף ביתיים, תעשי ניסיון.

    אם תגלי שאת נראית כתומה, את תשאירי לעצמך מספיק זמן כדי להחזיר לעצמך את הזוהר הבריא. מצד שני, אם את עדיין מרגישה שאת חיוורת מדי, את יכולה להשתמש בקרם שיזוף הרבה פעמים כדי להשיג בהדרגה מראה שזוף ובריא. אם את משתמשת במוצר לשיזוף עצמי בבית, וודאי שאת משתמשת בו לכל המאוחר עד יומיים לפני החתונה שלך כדי להימנע מאי שוויון ופסי שיזוף.

    לבסוף, זה הזמן למדידה השנייה של השמלה שלך. את צריכה להיות כמעט במשקל ובגוף הסופיים שלך, לכן זה יאפשר לבצע את השינויים הדרושים מאז ביקורך הראשון.

    טיפול ספא לפני חתונה

    נותר עוד חודש אחד – מנוחה ותיקונים אחרונים

    למען האמת, הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות בחודש האחרון הוא לפנק את עצמך ולהירגע. תישני המון, תאכלי היטב, ואל תתישי את עצמך עם אימונים מאמצים. נקיטה באמצעים נוספים בנקודה הזאת יותר צפויה להביא למראה עייף, לחוץ ומתוח במקום לעזור לך להשיג את היעד שלא הצלחת להגיע אליו.

    כמו כן, זה הזמן לסיים עם כל ההיבטים של המראה שלך ביום החתונה. אם תרצי ריסים מלאכותיים, הדביקי אותם עכשיו. כך תוכלי להיות בטוחה שאין לך תגובה אלרגית לדבק או למוצר, ותשיגי את האורך והצבע הרצויים. לאחר מכן הם פשוט יזדקקו לכמה תיקונים ביום החתונה עצמו.

    כמו כן, תעשי את התיקונים האחרונים בשיערך. אם את אוהבת את התספורת והצבע הנוכחיים, תלכי למעצב שלך לביצוע תיקונים אחרונים וודאי שזה בדיוק מה שאת רוצה. את רוצה שהתספורת והצבע יהיו רעננים ככל האפשר (אל תבצעי שינויים קיצוניים שאת עלולה להתחרט עליהם בתקופה המאוחרת הזאת)! לקבלת שיער נוצץ ומושלם, תבחרי בטיפול בקראטין בסלון יופי כדי להבטיח שהשיער שלך יהיה מבריק ובעל נפח מתאים ביום הגדול שלך.

    שימוש בספריי ברק לשיער ביום החתונה עצמו מהווה חלופה זולה יותר, אך היזהרי משימוש יתר אם את עושה תסרוקת גבוהה. שיער חלק לא מחזיק את צורתו כה טוב כמו שיער גלי.

    שבועיים אחרונים

    זהו זה – השבועיים האחרונים לפני יום החתונה שלך, אולי היום שעליו חלמת כל חייך. השתמשי בזמן הזה כדי לבצע את התיקונים האחרונים במראה שלך.

    תגזרי בפעם האחרונה את השיער או הפוני שלך אם יש בכך צורך. תורידי בשוועה כל שיער בלתי רצוי, אך תעשי זאת לכל היותר 72 שעות לפני החתונה בכדי להימנע מאדמומיות גלויה לעין וגירוי של העור.

    תלכי לסלון יופי כדי לעשות מניקור ופדיקור בשבוע של החתונה כדי להימנע מסדיקה של ציפורניים ולק. אולי תרצי לבצע טיפול אחרון להעלמת סימנים שחורים מתחת לעיניים ולהשתמש בפדים להעלמת סימנים שחורים מתחת לעיניים שלך כדי לשמור על עורך במצב הטוב ביותר. ולבסוף, תמדדי את שמלת החתונה בפעם האחרונה וודאי שזאת שמלת החלומות שלך מכל בחינה אפשרית.

    וזהו זה – עשית את זה! את תמיד יפיפייה, אך כעת את כלה טרייה, מדהימה, שמוכנה לחתונה, כפי שתמיד רצית להיות. תחגגי ותיהני מהיום הזה עוד יותר בידיעה שעשית כל מה שבכוחותייך כדי להיראות במיטבך.

    מומלץ לקרוא גם: אטרקציות לחתונה | מחיר הפקת אירוע | הפקת בת מצווה | ארגון חתונה | פלאנרז הפקות אירועים

    4.5/5 - (6 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה