מהו הקושי העיקרי בארגון חתונה?

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    מהו הקושי העיקרי בארגון חתונה?

    שאלנו כלות וחתנים אמיתיים והם סיפרו לנו

    מוצאים כי ארגון החתונה קשה עבורכם? שאלנו כלות וחתנים אמיתיים מה הוא לדעתם החלק הקשה ביותר בארגון חתונה, והם סיפרו לנו! החל מתקצוב וכלה בסידורי שולחן, להלן בעיות שקשורות לחתונה שאיתן מתמודדים זוגות אמיתיים… כלות רבות מסכימות שהתמודדות עם המשפחה והחברים הייתה החלק המלחיץ ביותר בארגון חתונה. רעיונות שונים, דעות בלתי רצויות והעדר עזרה בעת הצורך היו נושאים נפוצים.

    • "החלק הקשה ביותר בארגון חתונה הוא בהחלט התמודדות עם אנשים! במיוחד סביב סידור השולחנות."
    • "התמודדות עם האנשים היא מאוד קשה… לכולם יש דעות וכלל אי אפשר לסמוך עליהם כשצריך שהם יעשו דברים."
    • "דעות של אנשים אחרים!!!!"
    • "החלק הקשה ביותר בארגון חתונה היה התמודדות עם המשפחה והשושבינות. הייתי צריכה להתמודד עם צרות מהרגע שהתחלנו את ארגון החתונה שלנו, ועדיין נותרו שלושה חודשים! זה פשוט הרבה דברים קטנים שמצטברים ויש כל כך הרבה פרטים אחרונים קטנים."
    • "החלק הקשה ביותר בארגון חתונה הוא אנשים אחרים שעושים בשבילך את הבחירות. העצה שלי הוא תעשי מה שמשמח אותך (ואת החתן שלך) – זה היום שלכם לא שלהם. זאת המנטרה שלי ל- 416 הימים הבאים."

    זוגות אחרים מתמודדים עם שיקולים לוגיסטיים יותר

    • "לנסות להחליט איפה ומתי."
    • "מאוד קשה כשלא כל השושבינות גרות באותו האזור, זה הופך את הדברים למאוד קשים. בנוסף, הזמנו מקום לקבלת פנים אבל אנחנו מנסים למצוא מקום ייחודי לטקס עצמו, אבל אין מקומות שמאפשרים לנו לערוך רק את הטקס."
    • "אנחנו מאוד מתקשים לבחור מוזיקה! הטעם שלנו שונה (אני אוהבת מוזיקה עכשווית ופופ וארוסי אוהב מוזיקה אקראית, לא מוכרת, אני בקושי מזהה משהו ב- iPod שלו!) – אנחנו צריכים לקבל החלטה עד נובמבר."
    • "מציאה של מעצב שיער שלא מבטל בדקה האחרונה."

    כלה אחת התקשתה במיוחד למצוא שמלת חתונה

    • "החלק הכי קשה הוא לנסות למצוא את השמלה המושלמת. אני ובעלי לעתיד היינו נשואים לפני כן והפעם אני לא רוצה ללבוש שמלת חתונה מסורתית. אני רוצה שמלה בצבע כחול כהה, אבל אני לא מצליחה למצוא שום דבר מתאים. אני לא רוצה ללבוש שמלה של שושבינה ובדקתי אפשרות של תפירת שמלה, אבל זה מחוץ לטווח המחירים שלי. במקום זאת אני לוקחת קורס בהכנת שמלות ואני אנסה להכין אותה בעצמי."
    • "סגרנו את התאריך לחתונה שלנו בשנה שעבר ועדיין נותרה שנה, פשוט בגלל שאנחנו רוצים לשלם על הכל לפני היום הגדול. החלק הכי קשה בארגון חתונה הוא לא להוסיף שום דבר נוסף. בכל יום אני קונה דברים ורואה דברים נוספים שפשוט ממשיכים להעלות את התקציב. למרבה המזל, אנחנו לא סוטים מהמסלול ואני פשוט צריכה ללמוד להגיד שהגיע הזמן לעצור!"
    • "אוף. אני שונאת שכל כך יקר לשכור תאי שירותים."
    • "לשלם על זה."
    • "ללא ספק לשלם על הכל!"

    אך נראה שאנשים מסוימים הם פשוט מארגני חתונות מלידה

    "שום דבר לא קשה. אני אוהבת את זה. ארגון החתונה לגמרי מוריד את הלחצים ממני. למעשה אני כרגע מסתכלת על הצעות מחיר!"

    מחיר הפקת אירוע https://plannerz.co.il הפקות אירועים אטרקציות לחתונה

    3.5/5 - (8 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה