מפיקי אירועים לעשירון העליון

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    תוכן עניינים

    חברת פלאנרז הפקות אירועים ממליצה: 12 טיפים לאירוע מוצלח

    הפקת אירועים לעשירון העליון היא מומחיות שרק שנים של ניסיון וקורות חיים עשיר יכולים להצדיק. שירות ההפקות שלנו כולל הפקות מסיבות אירוסין יוקרתיות, הפקות אירועי בר ובת מצווה, ארגון ועיצוב אירועים לעסקים וחברות, כנסים בארץ ובחו"ל ועוד.

    החל מניהול זמנים וכלה בטכנולוגיות חדישות, להלן 12 המלצות של חברות המתמחות בהפקת אירועים כדי להבטיח ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות.

    [FinalTilesGallery id='5']

    12 המלצות חמות להפקת אירוע כמו חברת הפקות אירועים המקצועית ביותר

    המלצה מס' 1 להפקת אירוע: ארגן את הזמן שלך… ואת מקום העבודה שלך

    יצירה של הרגלי עבודה יעילים מעצבת את הבסיס להפקה של אירוע פרודוקטיבי. תבנה את הימים שלך, תנקה את שולחן העבודה שלך – ותמצא זמן להפסקות. אפילו הפסקה של 15 שניות ממסך המחשב יכולה להפחית את העייפות בחצי!

    אם תדאג לעצמך, תהיה לך יותר אנרגיה ויכולת ריכוז לדאוג לכל יתר הדברים. אבל תמיד תשאיר חלק מהיום שלך פנוי לאירועים בלתי צפויים. כמעט מחצית ממפיקי האירועים (44%) אומרים שהמכשול הגדול ביותר של פרודוקטיביות הוא בקשות של הרגע האחרון.

    חברות הפקת אירועים לתכנון אירוע מנצח

    המלצה מס' 2 להפקת אירוע: היצמד לתקציב

    "אני אוהב תרשימי נתונים!" לא אמר אף מפיק אירוע אף פעם. ובכל זאת, יצירה של תקציב – והיצמדות אליו – הינה חיונית בכדי להימנע מחובות.

    השתמש בטכנולוגיה שנמצאת ברשותך כדי להתמקד בפעילויות שמניבות את התשואה הגבוהה ביותר. לדוגמה, אפליקציות פרסומיות כמו ToneDen מבצעות באופן אוטומטי בדיקת A/B כדי שתוכל לדעת איזו מהפרסומות שלך מניבה מכירות בפועל.

    המלצה מס' 3 להפקת אירוע: בחר אולם אירועים מהימן

    מקום האירוע שלך יכול להעלות או להוריד את רמות הלחץ שלך. אולי אתה מחפש אולם אירועים לא מסורתי שייצור חוויה ייחודית. אך אתה גם מעוניין באולם אירועים שיהיה בטיחותי, מהימן וידידותי – שלא לדבר על כזה שמציית לתקנים.

    מתחמי אירועים שמספקים שירותים כגון מקומות ישיבה, קייטרינג ותאורה מורידים את הנטל הזה מרשימת המטלות שלך. אך מה לגבי Wi-Fi? טכנולוגיות מידע שקיימות במקום? כל טכנולוגיה שאותה מקום האירוע מספק תפשט את התכנונים שלך.

    המלצה מס' 4 להפקת אירוע: דאג לחוזים מפורטים

    ככל שבחוזה ההתחלתי יש מידע רב יותר, כך ישנם פחות סיכויים לאי הבנות ותמרונים בהמשך. זה תקף גם לגבי החוזים אותם אתה עורך וגם לגבי אלה שאתה מקבל משותפיך.

    מומלץ לקחת את הזמן כדי לקרוא את האותיות הקטנות, גם אם זה נראה מעייף ומיותר, הדבר יחסוך לך שעות של כאבי ראש בהמשך הדרך.

    מפיק אירועים לעשירון העליון

    המלצה מס' 5 להפקת אירוע: צמצם שינויים של הרגע האחרון

    כדי להפיק אירוע מקצועי באמת, עליך לעבוד עם בעלי עניין: נותני חסות, יועצים ואמנים. הגדר ציפיות מראש עם כל אחד וקבע תאריך אחרון לביצוע שינויים.

    למשל, דאג להבהיר לספקים שהם לא יכולים להתחרט אחרי תאריך מסוים. קבע עונשים עבור אמנים שמבטלים, במידה והדבר קורה. אתה לא יכול להימנע לחלוטין משינויים ברגע האחרון, אבל אתה בהחלט יכול לצמצם את התרחשותם.

    המלצה מס' 6 להפקת אירוע: הסר את מכירת הכרטיסים מרשימת המטלות שלך

    באירועים בהם נדרשת מכירת כרטיסים או הרשמה, העבודה לא צריכה להיות נטל נוסף על כתפיך. למעשה, שותף מכירת הכרטיסים שלך צריך לעזור לך באופן פעיל ולמכור את הכרטיסים בהרבה פחות מאמץ.

    בחר בשותף שיעזור לך להפיץ את האירוע שלך באתרים שונים ברחבי האינטרנט ולמכור כרטיסים הישר דרך האתרים האלה. לאחר מכן, נצל את האינטגרציה של הפלטפורמה עם טכנולוגיות נוספות – כמו ה- CRM או פלטפורמת שיווק בדוא"ל – כדי לקדם את האירוע ולהרוויח ממנו בפחות מאמץ.

    המלצה מס' 7 להפקת אירוע: תיתן למשתתפים להפיץ את השמועה

    היופי ברשתות חברתיות הוא שהן עושות את השיווק במקומך, אם אתה נותן להן לעשות זאת. או ליתר דיוק, אם אתה מאפשר להן.

    לא מספיק לפתוח חשבונות ברשתות חבריות. עליך "לזרוע" בהן. ליצור מסרי שיווק עקביים, לפרסם פוסטים אסטרטגיים ולהשתמש בכל רשת חברתית בהתאם לייעודה.

    Facebook מהווה מקום נהדר לפרסום וידאו בזמן אמת. מה נמצא בלב ה- Instagram? צילום עשיר מבחינה חזותית. Twitter מתאים לפרסום הערות שנונות. בכל אחד מהם, השתמש בהאשטג (#) ייעודי עבור האירוע שלך.

    המיתוג הזה ישתלם לך בהמשך, כשהמעריצים ישתפו את הפוסטים שלך בחשבונות האישיים שלהם.

    מלצר עורך שולחן לאירוע יוקרתי

    המלצה מס' 8 להפקת אירוע: אחד בין פלטפורמות השיווק שלך

    לאחר שטיפלת ברשתות החבריות שלך, הפוך את התהליכים לאוטומטיים. מקבץ פרסומים כמו Hootsuite יאפשר לך לקבוע מראש לוחות זמנים לפרסום פוסטים בכל פלטפורמה.

    היכנס לאפשרויות ניתוח בכלים כדי לבדוק איך מסעות הפרסום שלך מתקדמים, בכדי שתוכל לבצע שינויים ושיפורים. המפתח ברשתות החברתיות הוא למצוא את האיזון העדין בין פרסום פעיל לפרסום סביל.

    המלצה מס' 9 להפקת אירוע: הפוך כל תהליך אפשרי לאוטומטי

    מלבד למאמציך ברשתות החבריות, ישנן דרכים רבות להפוך משימות שאותן אתה והצוות שלך עושים ביום יום לאוטומטיות. כיום, קיימות אפליקציות כמעט לכל דבר.

    למשל, Trello מאפשרת תקשורת טובה יותר בין חברי הצוות. צור משימה באפליקציה ושלח הודעה לכל הצוות שלך בכל רגע באמצעות Slack בכל פעם שיש לך עדכון.

    או סנכרן את נתוני האירוע שלך עם נתוני המכירות באמצעות איחוד טכנולוגיית מכירת הכרטיסים לאירוע שלך עם טכנולוגיית "Salesforce". שילובים כאלה עוזרים להפוך תהליכים לאוטומטיים ולהוריד אותם מרשימת המטלות היומית שלך.

    המלצה מס' 10 להפקת אירוע: תהפוך את המידע לחבר שלך

    נתונים יכולים להסיר ספק ממאמצי השיווק, המכירות והתפעול שלך. כשיש ברשותך מספרים אשר מגבים את ההחלטות שקיבלת, אתה מבזבז פחות זמן מחשבה ודאגה על הבחירות שעשית.

    גישה להחזר השקעה ממסעות השיווק שלך עוזרת לך להצדיק את הבזבוזים. ומשמעותה של הכרה מדויקת של הערוצים שדרכם מגיעים קוני הכרטיסים שלך היא שאתה יכול לקדם את המאמצים הטכנולוגיים במקום הנדרש.

    שימוש בנתונים יציבים מספק לך את היכולת לנהל משא ומתן ומאפשר לך לנתח את ההשפעות של כל ההחלטות שלך כדי שתוכל לבצע שינויים בהתאם.

     המלצה מס' 11 להפקת אירוע: תהיה מוכן להכל כדי למנוע דילול של משתתפים

    בין אם נוצרה בעיה קטנה או בלגן גדול, וודא שיש לך תכנית חירום כדי להימנע מנסיגה של משתתפים. מזג אוויר לא נעים, תאונת דרכים, כשל טכנולוגי – כל הדברים האלה עשויים לשבש אירוע.

    המלצה מס' 12 להפקת אירוע: בקש משוב

    לא הרבה חברות הפקת אירועים טורחות לעשות זאת, אבל אל תפספס את ההזדמנות להפוך את האירוע הבא שלך לטוב יותר. ברגע שהאירוע שלך נגמר, שלח סקר לכל המשתתפים. התגובות יעזרו לך להבין אילו מאמצים יניבו את התשואה הגבוהה ביותר בשנה הבאה.

    כדי להבטיח שהם באמת יקראו וימלאו את הסקר, הצע למשתתפים תמריץ ועשה זאת במהירות. מומלץ לשלוח סקר בתוך 24 שעות מקיום האירוע שלך.

    מחפש חברות הפקת אירועים לעשירון העליון בפרט? הגעת לחברה מספר אחת.

    תכנון אירוע הוא תהליך מרגש ומשמח אך הוא יכול להיות גם מבלבל ומלחיץ. ההיצע העשיר, מגוון האטרקציות ואינסוף הרעיונות מקשים עלינו להחליט מהו האירוע שאנו רוצים. מתוך צורך זה, קמו חברות רבות שייעודן הוא ליווי וייעוץ אישי החל מן הפרט הקטן ביותר בשלב התכנון ועד לניהול האירוע בפועל, ותפקידן לסייע לנו, בעלי השמחה, להבין ולהתמקד בפרטים החשובים ובחזון שלנו לגבי אירוע מוצלח שישמח אנשים וישאיר רושם בלתי נשכח.

    מפיק האירועים הוא מעין מנצח שתפקידו לתאם בין הגורמים השונים המעורבים בהפקה, לוודא כי כל אחד יודע את תפקידו ומטלותיו וכי ביום האירוע כל אותם גורמים יגיעו בזמן הנכון למקום הנכון ויבנו בשיתוף פעולה אירוע מושלם עבור לקוחותיו ואורחיהם. ניהול נכון של אירוע הוא המפתח להצלחת מפיק האירועים ולשביעות רצון לקוחותיו.

    חדשנות, דמיון, תעוזה ומקוריות הן בין התכונות העיקריות הנדרשות לו, וככל שיידע יותר לעשות שימוש במאפיינים אלה, כך האירועים אותם יפיק יהיו מוצלחים ומיוחדים יותר.

    מכיוון שכל אירוע הוא עולם ומלואו ולכל סוג אירוע המאפיינים הייחודיים שלו, ומתוך דרישה גוברת של לקוחות לקבל את השירות הטוב ביותר עבור האירוע אותו הם מתכננים, חלחלה ההבנה בקרב חברות הפקת האירועים כי לא די להבין בניהול אירוע באופן כללי, אלא יש להתמקד בתחומים שונים, להתמקצע בהם ולספק את השירות הטוב והמקצועי ביותר בכל אחד.

    כך נולדו חברות נישה ספציפיות המספקות שירות מקצועי לאותו תחום בו הן שולטות. בין הנישות האלו ניתן למצוא חברות להפקת אירועי בר מצווה, מפיקי אירועים יוקרתיים, מארגני חתונות ומפיקי אירועי בר מצווה מיוחדים.

    לתיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום עם צוות מפיקי אירועים המוביל בישראל – פלאנרז הפקות. טלפון: 072-392-9100

     

    שאלות נפוצות

    כמה עולה הפקת אירוע לעשירון העליון?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונות הלקוח. לפרטים בקרו באתר וצרו קשר.

    האם מחירים של הפקה בקיץ ובחורף הם אותו דבר?

    לא. הפקת אירוע בקיץ לרוב תהיה יקרה יותר.

    יש לי אירוע בקרוב מה עליי לעשות?

    בקרו באתר, בחרו את חבילת ההפקה המתאימה ביותר עבורכם. שלחו טופס צור קשר עם פרטי האירוע, או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר עם פרטי האירוע, או צרו קשר בטלפון המופיע באתר.

    5/5 - (5 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה