ספונסרים: איך למצוא ספונסר להפקת אירוע?

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    ספונסרים: איך למצוא ספונסר להפקת אירוע?

    אטרקציות לאירועים פלאנרז

    איך למצוא ספונסרים לאירוע שלי?

    אירוע נותני חסות (ספונסרים) עובד על בסיס רווח הוגן שניתן לשני הצדדים. עבור הרבה מפיקי אירועים מקצועיים, גיוס ספונסרים לאירוע מהווה רווח מזרם הכנסה נוסף.

    ספונסרים לאירועים לרוב מעוניינים במספרים, אבל לא רק. חבילת ספונסרים חזקה יכולה לכלול קידום של מוצר, משימת שיווק כלשהי ועוד. ככל שתהיו יותר יצירתיים כך תוכלו להרוויח יותר.

    ההמלצה שלנו היא שתמיד תתחילו בציד הספונסרים שלכם עם סיעור מוחות בו אתם מנתחים ומדגישים את הרווחיות העיקרית עבורכם ועבור הספונסרים הפוטנציאלים.

    בניית הצעה בעלת ערך היא הבסיס, אך זהו רק הצעד הראשוני. כדי למשוך ספונסרים להפקת אירוע החברה שלכם, עליכם לבנות אסטרטגית התקשרות מורכבת. במאמר הזה תמצאו את המדריך האולטימטיבי לבניית מערכת יחסים חכמה למציאת ספונסרים, צעד אחר צעד.

    בניית רשימת הספונסרים המושלמת

    הסיוט הכי גדול באיתור וגיוס ספונסרים הוא שליחת הצעות גנריות לכל ספונסר ברשימה שלכם. כמו בכל שותפות, הכוח המניע ביחסים טובים עם ספונסר הוא התאמה אישית. על ידי התאמה אישית, אנו לא מתכוונים רק לעמידה בדרישות הספונסר אלא גם על עמידה ביעדים ומטרות של האירוע שלכם.

    אחרי שזיהיתם את הרווחיות המושתפת, נסו לצמצם את הרשימה שלכם למספר חברות מובחרות. בעיקרון, אתם אמורים להישאר עם 10-15 חברות שיכולות לתרום ולהועיל לאירוע בכמה דרכים.

    לפניכם תכנית קצרה ואפקטיבית לגישוש אחר הזדמנויות עם ספונסרים:

    1. תבינו מה אתם מחפשים: 63% ממארגני אירועים לחברות משתמשים בספונסרים כמקור הכנסה, אך אתם יכולים להרחיק לכת עוד יותר. תחשבו על היחסים עם ספקים אפשריים, דרכים חדשות להאיץ מודעות של מותג, או אסטרטגיות להביס מתחרים.
    2. תלמדו עוד אודות המועמדים שלכם: קחו את הזמן ללמוד ככל הניתן על החברות והאירגונים שאתם מתכוונים לשתף איתם פעולה. ככל שתדעו יותר על קהל היעד של החברות ותבינו את ההזדמנויות העסקיות, כך תבינו יותר את המטרות והיעדים שיקדמו אתכם צעד קדימה להצעה טובה יותר, והזדמנות שבטוח תעניין את הספונסרים.
    3. תבחרו את המנצחים: אל תתמקדו רק בחברות שיש להם קהל ויעדים זהים לשלכם. תרומה מגוונת של ספונסרים תתן לכם יותר כלים להבנת המטרות של האירוע, ובכך תוכלו להגדיל את קהל היעד שלכם.
    4. תיזמו יצירת קשר ופגישה: יצירת הקשר הראשוני היא למעשה חוויה של הצלחה או כישלון. תקשורת מותאמת אישית עם הספונסרים דורשת הרבה זמן ואנרגיה, אז אתם בהחלט לא רוצים למצוא את עצמכם בסיטואציה שמייל אחד הורס את הכל. תחשבו על הספונסרים כשותפים עסקיים לטווח ארוך. שפה נכונה וברורה, הצעות ממוקדות, וכתיבה נאותה ומסודרת תעזור מאוד לא רק לזכות ביחס הנכון אלא גם לשמר אותה.

    לפניכם מספר טיפים לבניית חוויה של יצירת קשר ראשוני:

    • איסוף אנשי קשר: בין אם זה תאגיד או ארגון ציבורי, תמיד יש מישהו שמקבל החלטות לגבי נתינת חסות. המשימה שלכם היא לזהות מקבל החלטות בכל אירגון כדי לוודא שיש לכם את נקודות הקשר הנכונות.
    • יצירת תכנית השגה: תמיד טוב שיש אסטרטגיה טובה, במיוחד אם יש לכם 20 חברות על הכוונת. שמרו על מעקב של התקשורת עם כל אחד מהחברות הפוטנציאליות ותפרטו את כל נקודות הקשר שבידיכם.
    • תצרו קשר ראשוני אונליין: הערוץ הטוב ביותר ליזום בקשה להצעה לספונסר היא התקשרות במייל. תשקלו ליצור קשר עם הספונסרים דרך הרשתות החברתיות, אם אתם רוצים לשמור על אווירה קלילה יותר. האיסור הגדול ביותר ביצירת קשר ראשוני עם ספונסר היא בשיחת טלפון, אלא אם כן הייתה לכם אינטראקציה עם האירגון בעבר. הצעות כתובות מספקות לספונסרים שלכם זמן לנתח את ערך ההצעה, בניגוד לשיחת טלפון שגורמת לכם להיראות חודרנים שבאים בדרישה רגשנית.

    תייצרו הצעת ספונסרים נוצצת

    לפני שתיגשו לספונסר הפוטנציאלי שלכם, חשוב מאוד שתיהיה לכם לפחות הצעה כתובה שתדגיש את ההתרשמות המצופה שתהיה לכם מהספונסר, הזדמנויות שיווקיות באירוע, הזדמנויות של ספונסרים פוטנציאלים שיהיו זמינים, ומי קהל היעד שלכם.

    החוק החשוב הראשון שאנו ממליצים לכם לעקוב אחריו הוא לקיחת צעדים קטנים. אם תכוונו לשותפויות עם תאגידים גלובלים כמו "נייקי" לדוגמא, אתם תזהו דבר חשוב: הם לא משחקים בגדול. לפי המנכ"ל של נייקי, זה מאוד חשוב "לבדוק את המים" לפני שממהרים לשותפות עסקית ארוכת טווח. אותו דבר לגבי ספונסרים לאירועים.

    תגרמו לחבילת ספונסרים שלכם להיות מושכת וגם "בטוחה", במיוחד אם אתם חדשים בשוק.

    השקעות גדולות יוצרות ציפיות גדולות, ואם תיכשלו לעמוד בציפיות של הספונסר שלכם, אתם עלולים לאבד שותף עסקי אסטרטגי.

    כדי למשוך ספונסרים להפקת אירועים לחברות, תצרו מספר הצעות לא כספיות. למשל, אם תשתפו פעולה עם תאגידים גדולים, הם ככל הנראה לא צריכים כסף או לידים (לקוחות). מה שהם כן יכולים להתעניין בו הוא הפגנת הודעה מסויימת או יוזמה באירוע שלכם. תוודאו שיש לכם את היכולות לכך, בין אם דרך האירוע, פעילויות בידור וכדומה.

    כדי להוסיף ערך לחבילת הספונסר שלכם, תכללו נתונים אשר מתארים את הקהל שלכם או שמתארים את ההצלחה הקודמת שלכם. החל מכמות הקהל למחזור ההכנסות והרווחים שהספונסר הקודם שלכם ייצר, מספרים משחקים תפקיד חשוב. כך תעזרו למשקיעים להבין אם לתת חסות לאירוע שלכם יישתלם.

    עמדות ברד לאירועים

    צרו קשר חוזר עם חברות שלא ענו לכם

    יש קשר חזק מאוד בין מכירות לבין השגת ספונסרים. חשוב לשמור על קשר עקבי וקרוב למרות שהדבר לא תמיד קל ומהיר, במיוחד כשלא שומעים מהם בחזרה. שלחו מיילים חוזרים, הצעות מיוחדות, וצרו קשר ברשתות חברתיות כדי לשמור על היחסים.

    קיימות 3 טכניקות מעולות שתוכלו ליישם בעבודה עם מועמדים קרים:

    1. נסו לא לצייר מודעה רגשנית מדי: הצהרה פשוטה שדורשת תשובה פשוטה תעבוד מספיק טוב כאן.
    2. דברו עובדות: התחילו את השיחה הצהרת עובדות חשובות, בין אם אתם מדברים על העסק או האירוע שלכם.
    3. הציעו אפשרויות: לפעמים המועמד שלכם לא יאהב את מה שאתם מציעים לו. נסו להציע כמה שיותר אלטרנטיבות, בין אם זה על ערוץ התקשורת, חבילת הספונסרים, או כל נושא חשוב אחר.

    לסיכום

    טכנולוגיה היא עיניין מאוד חשוב בעולם של ספונסרים לאירועים, כמו בכל אספקט בחיים. חשוב להיות גמישים בנוגע למה שאתם יכולים להציע, תוך שהציפיות של משקיעים גדלות. חשבו איך תוכלו לעזור לספונסרים לחסום את התחרות שלהם, תעבירו הודעה חברתית חשובה או תבנו קהל גדול של מעריצים במדיה החברתית.

    לכל פניה או שאלה, צרו קשר עם המומחים שלנו שיישמחו לעמוד לשירותכם.

    לקריאת מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים עסקיים או אירועים לחברות, לחצו כאן.

    5/5 - (2 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה