תוכן עניינים
איך לבחור נושא לאירוע לעסקים שלכם שישאיר חותם
הרגע קיבלת אור ירוק להפקת אירוע לעסק ועכשיו אתה צריך לגשת לשלב התיכנון. אבל הפחד בתכנון אירוע מורכב שכזה יכול להפוך את המשימה לבלתי אפשרית.
זה הזמן לבחור נושא לאירוע כשמדברים על תכנון אירוע לעסקים.
הנושא שלך ייקבע את הטון לאירוע כולו. ברגע שתחליט, הנושא יניע את כל החלטות התיכנון שלך. הנושא הנכון ימשוך משתתפים וייבנה את המותג של העסק שלך, אך נושא בנאלי ומשעמם עלול להעמיד את המוניטין של העסק שלך בסכנה.
קיבצנו עבורכם 3 שלבים שיעזרו בבחירת נושא מקצועי שישאיר חותם על הקהל שלכם.
שלב 1: קביעת המטרות
ראשית כל, תקבעו מטרות ברורות. מהי מטרת האירוע שלכם? מדוע החברה שלכם מבצעת את האירוע? האם אתם מביאים לקוחות לצורך הכשרה גדולה? או האם זה כנס החברה השנתי שלכם כדי למשוך לקוחות פוטנציאלים חדשים?
להבין את מהות האירוע ולכתוב זאת יעזור לכם לזהות את הרעיונות הכרוכים בו. משם, תוכלו לבצע סיעור מוחות בבחירת הנושא שיתאים לכם.
שלב 2: התחשבות בקהל שלכם
בעוד אתם חושבים שזהו שלב ברור בעיניין תכנון אירוע לעסקים, קווים מנחים כלליים של מי הולך להגיע להפקת אירוע לעסקים שלכם חשוב הרבה יותר לפני שחיברתם רשימת מוזמנים. נושאים אשר יתאימו מאוד לאירוע בו לקוחות שלכם יהיו נוכחים לא בהכרח יתאים לאירוע בו יגיעו גם לקוחות פוטנציאלים עתידיים.
מספר שאלות לשאול את עצמכם: מי מגיע? מהו טווח הגילאים? האם האירוע למבוגרים בלבד או שיגיעו גם משפחות? האם הקהל יהיה מאותו האיזור, או האם יגיעו אנשים מאיזורים אחרים בארץ או מהעולם?
שלב 3: בחרו אולם אירועים שיחמיא לנושא שלכם (ולהפך)
בעוד שקישוטים ופעילויות הם דבר חשוב, חיזוק עדין של הנושא שבחרת באמצעות קייטרינג והמיקום יכולים להפוך את האירוע לבלתי נשכח עוד יותר. אולם, מקומות מסורתיים לאירועים נשארים כבחירה הפופולרית ביותר בעבור מפיקי אירועים, אינך מוגבל לאולם האורחים של המלון אם הנושא שלך קורא למשהו קצת יוצא מהרגיל. אם אתם רוצים להעביר חוויה ייחודית במינה, תשקלו לקחת מקום לא קונבנציונאלי כמו חניה ענקית או אייר.בי.אן.בי (Airbnb) מיוחד.
אם אתם עדיין חווים בעיות בבחירת נושא, האירוע שלכם יכול להעניק השראה כלשהי. לדוגמא, אם אתם עושים את האירוע שלכם ביקב המקומי, המיקום מוביל עצמו לנושא שקשור ביינות.
אם אתם שמים את האירוע והנושא בקו אחד, לא רק שלאירוע שלכם יהיה ניחוח מרענן, אלא תהיו בטוחים שידברו עליו בחודשים הבאים.
צריכים השראה בעיניין תכנון אירוע לעסקים?
כנראה שאת ההשראה הטובה ביותר תקבלו מהמותג של העסק שלכם. מה הם הערכים של המותג? השתמשו בזה כקו מנחה תוך כדי שאתם חושבים על נושא כשאתם בשלבי תכנון אירוע לעסקים, או אפילו תבצעו את אחד הערכים של המותג שלכם (לדוגמא, צמיחה) כנושא לאירוע כולו.
אם עדיין אין לכם בברור את המותג לאירוע, זה אמור לבוא לפני החלטת הנושא. תצרו לעצמכם חווית מיתוג יצירתית לאירוע – ותכללו גם נושא.
קראו אודות נושאים וטיפים נוספים בבלוג שלנו.