תוכן עניינים
רעיונות לחתונה, מתחילים:
1.עמדת קבלה מעוצבת לאירועים
העניקו לאורחים אזור בו יוכלו לדבר אחד עם השני בין לבין. במקום עמדת קבלה פשוטה כמו דלפק במועדון לילה, הקמת עמדה רחבה ודקורטיבית תמשוך את האורחים להתרווח בה ולשוחח עם אורחים אחרים. מלאו את האזור עם ספות או כיסאות ושפע של כריות נוחות.
זו דרך נהדרת להשאיר את כולם מעורבים בחגיגה, גם אם הם נחים. רוצים להמם אותם עוד יותר, תיחמו את האזור ליצירת אווירת VIP.
2. סדרני קבלה לחתונה
ייתכן שכבר תכננתם לארגן סדרנים שילוו את האורחים למקומות השמורים שלהם, אבל שקלו לאמץ סדרני קבלה. "המלווים האישיים" הללו מובילים את האורח לשולחנו ובכך מעניקים חוויית מסעדה יוקרתית. תוכלו לשאול את ספק הקייטרינג אם הצוות יוכל לבצע את המשימה,
ואם לא, תוכלו לשכור צוות מצומצם במיוחד לטובת המטרה הזו.
3. קוקטיילים ייעודיים לחתונה
האורחים בדרך כלל לא מצפים להצעת משקה כבר בעמדת קבלת הפנים, אז למה לא להפתיע אותם עם עמדת משקאות בצמוד לכניסה?
חשוב שלא להציע משקאות חזקים מידי – קוקטיילים פירותיים עם קרח גרוס למשל או תה קר הם רעיון נחמד
(אל תשכחו להציע גם משקאות ללא אלכוהול).
רק זכרו להדגיש את חשיבות ניקיון האזור בפני צוות הקייטרינג או הסדרנים, ובקשו מהם לאסוף כל כוס ריקה שהשאירו אחריהם האורחים.
4. כרטיסי שמות בולטים לאורחים
במקום כרטיסי נייר שעליהם שמות האורחים ומספר שולחנם שילכו לאיבוד או ייזרקו, שדרגו את הנושא למשהו ששווה לשמור (או לאכול).
נסו מאפה ועליו מדבקה עם שמות האורחים או כדור שוקולד על קצה שיפוד שאליו מודבק הכרטיס.
הפעילו את הדמיון בעצמכם או היעזרו בניסיון הפורה של חברת הפקת האירועים שלכם.
5. התחשבות בנוחות האורח
האם אזור קבלת הפנים חיצוני? האם מזג האוויר הצפוי קריר מעט? ודאו שהאורחים לא יתקררו והציעו להם להתחמם עם שמיכות,
צעיפים או עליוניות פשוטות (אך נעימות למגע כמובן).
אם תרצו לשדרג את העניין, תוכלו לשקול לרקום את שמותיכם \ שם האירוע על גבי הפריט. אם האירוע שלכם הוא בקיץ וחיצוני (שפת הים נניח), תוכלו לספק לאורחים עמדה ובה תרסיס הגנה או ערימת משקפי שמש זולים עבור מי שאולי שכח את שלו בבית או ברכב.
6. עמדת שזירת פרחים עשה-זאת-בעצמך
ודאו ליידע את האורחים שאירוע החתונה הוא לא הדבר היחיד שחשוב לכם (הרי היא חשובה לכולם), מעורבות האורחים באירוע חשובה לכם לא פחות.
שאלו את מפיק האירוע אם ניתן להקים עמדת שזירת פרחים עשה-זאת-בעצמך בה תספקו פרחים ריחניים וסרטים צבעוניים.
פזרו ברחבי המתחם ובשולחנות אגרטלים בהם יוכלו האורחים להניח את הזר הייחודי שלהם. הודות ולא כל אירוע מאמץ רעיון שכזה,
ודאו לרשום הוראות פשוטות למימוש והסבר הרעיון בעמדת השזירה.
7. מתנות פרידה נעימות לאורחים
הכינו סלים קטנים ובהם מתנות פרידה. המתנות יכולות להיות כל דבר החל ממסכות עיניים רכות עם פתק עליו רשום "מקווים שנהנתם, לילה טוב!", חטיפים קטנים, עוגיות מזל ממותגות או ערכות הנגאובר שכוללות בקבוק מים קטן ואספירין – הפעילו את הדמיון.
את הסלים תוכלו להציע ביציאה מהאירוע ואם תרצו להפתיע, תוכלו לבקש מהסדרנים להניח את הסלים על מראות הרכבים שבחנייה.
- כתבה מומלצת: מיתוג אירועים באמצעות אריזות מעוצבות
8. טיפול נוח בילדים במהלך האירוע
שכרו בייביסיטר או מפעילה לילדים והגדירו עבור האורחים הצעירים ביותר שלכם אזור בו יוכלו לבלות. במידה ומתאפשר, מומלץ למקם את האזור במקום נגיש על מנת שהורים יוכלו לבקר את ילדיהם מפעם לפעם.
מלאו את החדר בחטיפים, משחקים, שמיכות, כריות ואולי גם מסך שמנגן שירים או סירטונים לצעירים. הקלה על אורחים שהם הורים לקטנטנים ישדרג את האירוע שלכם בעיניהם בעשרות מונים – וזו הבטחה!
9. ספר אורחים בלתי נשכח
קחו את ספר האורחים כמה צעדים קדימה ותהיו מיוחדים. במקום ספר אורחים פשוט, תוכלו לייצר פאזל מתמונה גדולה ולחלק חתיכות ממנו לאורחים עליהן ירשמו את הברכות. כמו כל תחום הפקת האירועים, גם כאן אין באמת גבול לדמיון. מקוריות היא שם המשחק.
10. עץ יוחסין מואר
עבדתם קשה על סידור ישיבת האורחים, אז למה לא להראות לאורחים איך הם קשורים זה לזה על ידי הצגת עץ יוחסין של חברים ומשפחה עם תמונותיהם?
תוכלו לייעד אזור סמוך לקבלת הפנים ובו תמונות האורחים מסודרות לפי אזורי הישיבה ופתקים עליהם רשום הקשר בין האורחים.
לא רק שהאורחים יופתעו מרמת ההשקעה, זה אפילו יעזור בשבירת הקרח עבור אורחים שטרם נפגשו.
11. תותח קונפטי בריקוד הראשון
ריקוד הסלואו הראשון של הזוג בחתונה יהיה אחד מרגעי השיא של הערב, לכן רצוי להוסיף את תותח קונפטי לרחבה שיופעל ע"י הצוות בזמן השיר
אם השיר שבחרתם הוא רומנטי ואיטי, תוכלו להחליף את שבבי הנייר שנופלים מהתקרה בעלי פרחים עדינים או בלבבות בשלל צבעים.
ודאו שצוות האולם ערוך לניקיון מיד עם תום הריקוד – לא תרצו ששבבי נייר או פרחים ידבקו לנעלי האורחים.
12. תא צילום לארועים
לשדרוג טרנד המגנטים, השכירו (או הקימו) תא צילום דקורטיבי בו האורחים מוזמנים לצלם סירטון קצר עם ברכות לזוג הטרי. בקשו מצלם החתונה לערוך חלק מהקטעים הטובים ביותר ולהטמיע אותם בסרט החתונה, עוד רעיון מדליק – עמדת צילום 360 בו האורחים גם כן מצלמים סירטונים קצרים ומיוחדים.
13. מסיבת אפטר לחתונה
עבור אורחים שמעוניינים להמשיך את החגיגה, תוכלו להשכיר מקום נפרד (רצוי מועדון או לופט, לא רחוקים מידי) ואפילו לדאוג להם להסעה אל המקום ובחזרה וכך תוכלו לחגוג עם החברים והמשפחה הקרובים, עד אור הבוקר.
14. כניסה ויציאה מקושטים
אנחנו לא רומזים שעליכם להוציא עשרות אלפי שקלים על שזירת פרחים, או אותיות ענק- בגובה 7 מטר, אבל הרושם הראשוני בהחלט חשוב – קחו את הזמן ותכננו אזור קבלת פנים מקושט ומרשים.
תוכלו להוסיף זרי פרחים מרהיבים, אלבום תמונות מהחתונה של ההורים וכל תוספת משפחתית, יכולה להוות עניין משמעותי.
15. טקס יציאה בסגנון אמריקאי
זוגות המעוניינים לאמץ את טקס היציאה למכונית ולירח הדבש, יוכלו להפוך את הטקס לרגע שיספק את הצילומים המרהיבים ביותר של החתונה כולה. ודאו לשכור מקום שמציע כניסה ויציאה נפרדים, ואל תשכחו את הלימוזינה שתחכה לכם.
16. מוסיקת חתונה ייחודית
נגן גיטרה שעובר בין האורחים יכול להיות נחמד, אבל למה לא להגביר את ההנאה ולשכור להקה שתופיע על במה?
זה לא חייב להיות זמר מפורסם ולא להקה מוכרת – די בצלילי כלי נגינה בלייב עם שירים מוכרים כדי להעביר באורחים חוויית מופע חי בלתי נשכחת.
17. עוגת חתונה מיוחדת (אבל ממש מיוחדת)
דרך מצוינת לגרום לאורחים שלכם לצלם את העוגה היא איך לא, לספק עוגה מרשימה. בקשו ממפיק האירועים שלכם עוגת חתונה קומות מעוצבת בהתאמה אישית ואין ספק שתפתיעו את האורחים.
ספקי עוגות חתונה מקצועיים יוכלו לעמוד בכל אתגר מטורף שתציבו בפניהם.
18. ריקוד כוריאוגרפי מפתיע
הזדמנות מצוינת לקחת את שיעורי הריקוד שתמיד רציתם. קחו כמה שיעורי ריקוד לפני החתונה, אבל במקום ואלס סטנדרטי, תגבירו את הקצב עם ריקוד טנגו אנרגטי או אפילו סווינג – האורחים יצפו לריקוד סלואו פשוט וכך יופתעו בגדול. לשדרוג ההפתעה, שכנעו את בני המשפחה להשתתף בריקוד. רק דמיינו את ההבעה על פניהם של האורחים כשהם יראו את האבות או הסבים מניעים את הישבן!
19. חטיפים מטורפים לחתונה
בדיוק כשכולם חושבים שהלהט מתחיל לדעוך, תחיו את המסיבה עם חטיפים ומאפים ייחודיים. הכניסו עגלת מתוקים ישר לרחבה ועליה: פירות, עוגיות שוקולד צ'יפס, פנקייקים, כוסות גלידה בטעמים עם שוקולד חם, שייקים קרים ומרעננים… ואפילו דוכן קרפ צרפתי או וופל בלגי על מקל בשלל תוספות.
20. אינטגרציית רשתות חברתיות
התחלת המסיבה הרבה לפני יום החתונה עם אתר אינטרנט ייעודי (בקשו ממפיק האירועים שלכם להקים את האתר עבורכם). תוכלו לערב את האורחים שלכם על ידי בקשה להירשם לאתר ולהתעדכן בהכנות ובסידורים שאתם מעלים לאתר דרך facebook או אינסטגרם או טיקטוק.
לאתר תוכלו גם להעלות סרטונים קצרים ומשעשעים, סקרים על מוסיקת שהיו רוצים לשמוע, ואפילו להתריע על אורח כבוד שהזמנתם (אם יהיה כזה).
- לעוד כתבה מומלצת: 5 טיפים שישדרגו לכם את חווית האירוע
לסיכום, הפקת חתונה יכולה להיות משימה מייגעת או חווייה מהנה, הכל תלוי בגישה ובמידת היצירתיות.
אם החלטתם להפיק את אירוע החתונה שלכם בעצמכם, אנו מקווים שעזרנו עם מעט רעיונות יצירתיים שיהפכו את החתונה שלכם לבלתי נשכחת.
אם החלטתם ללכת על הפקה מקצועית, צוות פלאנרז הפקות אירועים עומד לרשותכם בכל עת. נסיוננו העשיר ומעורבותנו בעולם הפקת האירועים והחתונות מבטיחים ריענון רעיונות לחתונה באופן שוטף.
צרו עימנו קשר ויחד, נוכל להפיק את האירוע המיוחד שלכם, כזה שיהפוך לנושא שיחה בכל מפגש!
ראו גם: אטרקציות לחתונה | הפקת אירועים עסקיים | הפקת בת מצווה | ארגון חתונה | הפקות אירועים
שאלות נפוצות
כמה עולה להפיק חתונה?
המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונות הלקוח. לפרטים בקרו באתר וצרו קשר.
האם מחירים של הפקת חתונה בקיץ ובחורף הם אותו דבר?
לא. הפקת חתונה בקיץ לרוב תהיה יקרה יותר.
יש לי חתונה בקרוב מה עליי לעשות?
בקרו באתר, בחרו את חבילת ההפקה המתאימה ביותר עבורכם. שלחו טופס צור קשר עם פרטי האירוע, או בטלפון שבאתר.
איך מתאמים פגישה?
השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר עם פרטי האירוע, או צרו קשר בטלפון המופיע באתר.