הפקת בת מצווה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    הפקת אירוע בת מצווה יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר בהפקת האירוע הגדול הראשון בחייהם. אנו בצוות פלאנרז מסירים דאגה מליבך. העבודה שלנו היא להשאיר אתכם חופשיים להנות ונטולי דאגה.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צרו קשר עם המקצוענים שלנו בטופס צור קשר או בטלפון הישיר: 077-231-1100

    שירותינו כוללים: ארגון חתונותעיצוב חתונותהפקת אירועי יוקרה ועוד. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

     

    הפקות אירועי בת מצווה מקצועיות © פלאנרז הפקות

    בת המצווה הוא אירוע משמעותי ומכונן בחייהם של ילד והוריו, ומתוך כך נולד הרצון לחגוג את כניסתו לגיל המצווה באירוע גדול ומרשים. 

    האפשרויות הן בלתי מוגבלות ותלויות בשאיפותיו של הילד והוריו וכן במגבלות התקציב. 

    תפקידה של חברת ההפקות להציג בפני המשפחה את האפשרויות הקיימות במסגרת התקציב הנתון ולגבש יחדיו את אופי ומבנה החגיגה. 

    על מנת להקל על תהליך הבחירה, יכולה חברת ההפקות להציע למשפחה לבחור נושא מרכזי אשר בו היא תתמקד וסביבו ייבנה האירוע כולו.

    נושא האירוע יכול להתבסס על תחביביו של הילד, כגון: תחום ספורט בו הוא עוסק או מחבב, ריקוד היפ הופ או כל ריקוד אחר, שירה ונגינה, אומנות ועוד, ניתן להתמקד גם בתחומי עניין שונים של הילד כגון: תכנית טלוויזיה אהובה, משחק מחשב אהוב, שחקן או זמר נערץ וכדומה, וכך קל יותר למשפחה ולחברת ההפקה לגבש את האירוע. 

    מומלץ לערוך רשימה המפרטת את כמות המוזמנים ואופיים ולהבין כמה אנשים צפויים להגיע וטווח הגילאים, ובהתבסס על כך להתחיל בקבלת החלטות.

    מומלץ להחליט תחילה לגבי אופי האירוע. האם זו תהיה מסיבת ריקודים רועשת או אירוע אינטימי, האם האירוע יתקיים באולם אירועים או בטבע והאם המשפחה מבקשת לבחור במקום בעל ערך דתי כגון הכותל המערבי או בית כנסת. 

    גם לקירבה הגיאוגרפית משקל משמעותי בבחירת מקום האירוע.

    כמו כן, יש לבחור במוסיקה המתאימה לאופי האירוע, קייטרינג מומלץ ואיכותי, ניתן לבחור אטרקציות שונות ומגוונות אשר יעניינו את האורחים, תוכנית אומנותית אהובה ועוד. 

    עדיף לוודא כי בטרם הפגישה עם חברת ההפקה הגיעו הילד והוריו להסכמות כלליות בנוגע לאופי האירוע וכך יתאפשר לקבל החלטות ביתר קלות במהלך התכנון.

    הפקת בת מצווה

    לכל אישה יש לפחות יומיים בחייה בהן היא יכולה להיות נסיכה ולו לזמן קצר. 

    לפסוע אל תוך אולם מעוצב בקפידה עם שמלה מפוארת, לצלילי מוזיקה שהוכנה מבעוד מועד כאשר כל העיניים נשואות אליה. 

    הנסיכה שלכם תזכה לגעת בחלום בחגיגת בת המצווה וגם כמובן ביום הכלולות. 

    תופתעו לגלות כי הפקת בת מצווה שתחקק לעד בזיכרונה כחוויה עוצמתית, מיוחדת ומושקעת אינה פשוטה. 

    בפלאנרז אנו מלווים במשך שנים כלות בת מצווה ביום המיוחד הזה, ובונים כל חלק בחגיגה בצורה יחודית שהאורחים יתארו בסוף הערב במילה אחת WOW!

    כשאנשים אומרים "אירוע בת מצווה", סביר להניח שהם מתכוונים להפקת בת מצווה איכותיות, ולא מסיבת בת מצווה ביתית כפי שהיה נהוג בעשורים הקודמים. 

    ישנן חברות רבות אשר עוסקות בהפקת אירועי בת מצווה, אך מומלץ מאוד לקחת חברה שתשלב אתכם בכל שלב ההכנות, כך שתהיו מעורבים בבחירת מיקום לאירוע, בחירת העיצוב, האוכל המוגש והאטרקציות השונות. 

    לשם כך, חשוב שיתוף הפעולה עם חברת ההפקה והכימיה ביניכם. נכון, העברת סמכות מלאה לחברת ההפקות יכולה להסיר מכם את כל הדאגות והחרדות, אבל לא תרצו להיות מופתעים לרעה.

    חברות להפקת אירועים לבת מצווה

    עולם הפקות האירועים הולך ומשתדרג משנה לשנה, ויותר ויותר אנשים דורש אירועי בת מצווה מיוחדים וייחודיים. 

    בעקבות הדרישה התובענית, מספר רב של אולמות אירועים החלו לעסוק הרבה מעבר מלספק מיקום לחגוג את האירוע, אלא ממש לספק לכם שירות הפקה שלמה לאירוע בת המצווה.

    בניגוד לדעה הרווחת לפיה השכרת שירות מחברת הפקות אירועים דורשת הוצאה כספית גדולה, היא עשויה דווקא לחסוך לכם לא מעט כסף. 

    הסיבה הפשוטה היא משום שחברת הפקות לבת מצווה לרוב עובדת בשיתוף פעולה עם ספקים רבים, ביניהם: תקליטנים, רקדנים, אולמות, ספקי קייטרינג וחברות ייעודיות להפקת כניסות מקוריות לבת מצווה. 

    התחרות הרבה בין הספקים מאפשרת לחברות ההפקה להשיג מחיר טוב יותר, כך שבמידה והייתם מזמינים את אותן האטרקציות בכוחות עצמכם, יתכן והייתם רוכשים אותן באותו המחיר ואולי אפילו יותר – אבל עם כל כאבי הראש, התאומים והתיזוזים הנלווים.

    קונספט – מסיבת בת מצווה

    הפקת בת מצווה כיום אינה אירוע סטנדרטי ורבנו כבר חווה את המסיבה "הרגילה" הכוללת מסיבת ריקודים וארוחת צהריים או ערב סביב שולחנות מעוצבים. 

    היום, בני הנוער שכבר ראו הכל מצפים לקצת יותר.

    אנו מארגנים מסיבות בת מצווה מיוחדות סביב קונספט אהוב. 

    תוכלו לבחור בתוכנית טלוויזיה אליה אתם מתחברים, מסיבה בסגנון המערב הפרוע, מסיבת פול-מון (עם עמדת איפור זוהר), חגיגה בלאס ווגאס או מחווה מיוחדת לאחד העשורים המיוחדים כמו שנות השישים או השמונים – על בגדי התקופה, סגנון התפאורה, המוזיקה, הריקודים והמופעים המתאימים. 

    מה מייחד את האירוע הזה ממופעים אחרים? הבת שלכם יכולה להיות חלק בלתי נפרד ממנו!

    כלת בת המצווה כחלק ממופע מרגש על הבמה

    חלק בלתי נפרד מאירועי בת מצווה כיום כולל הפוגה מוסיקלית, עם מופע ריקודים, שירה או אף מופע קסמים על גבי במה. 

    האורחים יושבים כקהל ונפעמים ממראה התלבושות הנוצצות, התנועות המהוקצעות והמוזיקה התוססת. 

    אז… הבת שלכם פורצת אל עבר הבמה בכניסה מרשימה. 

    לבושה במיטב הבגדים, היא מדהימה את קהל האורחים, המשפחה, החברים ההורים ואף את עצמה – במופע שלא ישכח לעד.

    אנו מלווים אתכם בתכנון מקיף של האירוע, לרבות סוג הבידור שתרצו שיהיה חלק מהחגיגה. 

    בעידן בו מרבית בני הנוער אינם מתרגשים בקלות, ותוכניות הריאליטי יוצרות סטנדרטים אחרים של מסיבה – אנו יודעים למצוא את האיזון הנכון בין מופע מוזיקלי מרשים – לקיטש ולארגן את הבמה, הציוד והמופיעים העורכים חזרות קפדניות לפני המופע – בהשתתפות הבת שלכם לאירוע מנצנץ ומושלם. 

    אך יש משפחות שרוצות קצת מעבר… גם להם אנו נותנים מענה במסיבות בת מצווה בסטנדרטים גבוהים לקהל שמורגל ליותר…

    חגיגת בת מצווה יוקרתית:  ארגון והפקה למסיבות לקהל VIP

    למעוניינים לקחת את האירוע רמה אחת מעלה פלאנרז מציעים סגנון מיוחד של הפקת בת מצווה כאירוע יוקרתי, המותאם לאניני הטעם ולאלה שמצפים לקצת יותר מכם. 

    חגיגת בת מצווה יוקרתית מלווה במופעים מוזיקליים מושקעים במיוחד, סעודות גורמה וצוות מלצרים המארחים את אורחי ה VIP בסטנדרטים להם הם מורגלים בביקור באירועי יוקרה ברחבי העולם. 

    שולחנות האוכל יעוצבו בקפידה ויכללו את מיטב המשקאות לצד עיטורי פרחים אקסקלוסיביים כאשר נרות מעטרים את השולחנות המרהיבים.

    מסיבת בת מצווה בטבע

    לא כולם רוצים לחגוג בתוך אולם סגור וחלקנו מעדיפים את האווירה המיוחדת שמציעים מרחבים בטבע. 

    בין פארקים לאגמים ומפלים, חופי ים קסומים או שמורות טבע שהופכות לג'ונגל עבות ליום אחד – הפקת בת מצווה בטבע היא דרך נפלאה לשבור את מתכונת האירועים השגרתיים המוכרים. 

    מסיבות בטבע דורשות התייחסות לאספקטים נוספים כמו מערכות אוורור בימים חמים, הצללה בימים בהם גשם עשוי לטפטף ואף חדרי נוחיות לעובדים. 

    שנים של ניסיון בתחום מאפשרים לנו ליצור את האירוע המושלם בכל לוקיישן שבו תבחרו.

    חייכו – מצלמים!

    שנים של ניסיון בארגון אירועי יוקרה ומסיבות בקונספט מיוחד מאפשרים לנו להכיר את הפרטים הקטנים שהופכים את מסיבות בת המצווה להצלחה מסחררת עליה לא יפסיקו לדבר. 

    תמונות האירוע יודבקו באלבומים שלכם וישמשו כמזכרת שתעבור מדור לדור, אך גם יככבו, עוד בזמן השהות בגן האירועים או האולם, ברשתות החברתיות, כאשר האורחים שלכם ישמחו לשתף את חבריהם בתפאורה המרהיבה שיצרתם לאירוע.

    בת מצווה ועיצוב האירוע

    כחלק מתכנון האירוע אנו דואגים לעיצוב תפאורת האירוע ושולחנות האורחים. 

    כאשר, במידה ובחרתם באירוע בקונספט מיוחד האווירה כולה, לרבות התאורה, תכוון להענקת האטמוספירה המתאימה לאותו הקונספט. 

    מלבושם של המופיעים ועד למפות – איננו שוכחים ולו פרט אחד קטן. 

    את הסטיילינג המושקע תראו גם לאחר מכן בתמונות המרהיבות באירוע.

    ליווי צמוד במהלך האירוע: היו האורחים באירוע של עצמכם

    הפקת בת המצווה אינה מסתכמת רק בתכנון שלל האספקטים בדרך למסיבה המושלמת, אלא טמונה גם בליווי צמוד ביום האירוע עצמו. 

    אינכם צריכים לעשות דבר. אנו נלווה את האורחים שלכם למקומם, נדאג שהמופעים ומסיבת הריקודים יחלו בדיוק בזמן שקבענו ונעזור לצלוח את המסיבה הזו בצורה מושלמת. 

    אתם יכולים לחוש כאחד האורחים שהגיע לאירוע וליהנות ממנו בדיוק באותה צורה, כאשר אתם זוכים לתשואות בסוף. 

    הבת שלכם תודה לכם בסוף האירוע על ההשקעה והמחשבה המוקדמת ואתם תזכו לשקט נפשי כאשר האירוע כולו מתנהל מעצמו.

    המלצות נוספות לתכנון וארגון אירוע בת מצווה

    הפקות בת מצווה – לאירוע של פעם בחיים

    הילדה מתקרבת לגיל מצוות? חולמים על אירוע יפה, מיוחד ומשוקע? זה הזמן לתכנן מסיבה הכוללת הפקת בת מצווה מיוחדת במינה, לילדה מיוחדת לא פחות. היתרון הגדול- גם אתם תיהנו במסיבה, מבלי לדאוג לדבר.

    אירוע בת מצווה מושקע ואיכותי

    מסיבות בת מצווה תמיד היו בעלות נופך ייחודי ומושקע אולם בשנים האחרונות עומד לרשותכם שירות שלא היה בעבר, של חברת הפקות לבת מצווה, המתמחה בתכנון והוצאה לפועל של אירוע חשוב כזה, ובעיקר מאפשרת לכם, ההורים וכלל המשפחה, להגיע לאירוע איכותי ומוקפד, רעננים כמו כל אחד מהאורחים, וליהנות מכל רגע בחגיגות בתכם מבלי להגיע מותשים ומודאגים שמא משהו לא עובד כפי שצריך.

    מפיקים עבורכם את כל המסיבה: כי אין חכם כבעל ניסיון

    יתרונות נוספים שיעניק לכם שימוש של הפקת בת מצווה מיוחדת הם הידיעה שהאנשים האמונים על תכנון האירוע הם בעלי ניסיון רב בתחום, מכירים את הלך הרוח העדכני והעכשווי ביותר. 

    בין השאר הם ידעו לזהות מה יכול לשמח ולרגש את כלת השמחה וחבריה, מה יתאים למגוון גלאים משתנה של האורחים, איך לחלק את האירוע כך שיגע בכל אחד, הן במבוגרים והן בצעירים. 

    חברת הפקות לבת מצווה מתמחה גם ביצירת מסיבות קונספט מיוחדות והכל בהקפדה מלאה על כל פרט, קטן כגדול, ועם הפקה מושקעת, יפהפייה ונעימה בניהול אנשי מקצוע שגם אוהבים את התחום, שמוודאים שכל פרט מתוכנן היטב והאירוע המיוחד מתנהל כמו שצריך. 

    נציגי חברת ההפקה נמצאים אתכם לאורך כל האירוע על מנת לפתור כל בעיה או בקשה שמתעוררת במהלכו.

    בוחרים קונספט מיוחד לאירוע בת מצווה כאשר השמיים הם הגבול

    הפקות בת מצווה הן הדרך האולטימטיבית להפוך חלום למציאות. 

    זהו יום חשוב עבור ילדתכם ואם ניתן להגשים חלום ילדות או איזו קונספט בו צפתה בטלוויזיה שעוברת בראשה והייתה מעוניינת לממשו… תוכלו לבחור ביחד עמה ולהחליט יחדיו על קונספט מסוים שהילדה אוהבת, למשל כוכבים וחדי קרן, על כניסה מיוחדת לאולם, על קבלת פנים שמחה ויוקרתית וכמובן, האירוע עצמו, בו ניתן לבנות מגוון אטרקציות מיוחדות במינן, כמו מכונות עשן, אורות לייזר, רחבת ריקודים משוגעת, בר מתוקים ועוד המון דברים שילדים אוהבים, כמובן עם התחשבות מלאה גם במבוגרים.

    במקום להתרוצץ בין ספקים, לבנות את התוכן, לדאוג לצילום בוק, מגנטים, הכנת האירוע, האוכל והמוזיקה, עם חברת הפקות אתם באמת יכולים לנוח וליהנות מאירוע מיוחד, מושקע ומושלם, כשיש מי שדואג שיהיה כזה, מתחילתו ועד סופו.

    כל שירותי הפקות בת המצווה תחת מטרייה אחת

    כאשר אתם בוחרים ספק הפקות לבת מצווה חשוב לבחון האם השירות המוצע הוא רק איתור האמנים שיופיעו בו, בחירת האולם או עיצובו או אם אתם מקבלים את כל השירותים יחדיו תחת מטרייה אחת. 

    כמו בתחומים רבים כאשר אתם מוצאים ספק אחד בעל ניסיון במגוון רחב של פרמטרים הקשורים להפקת האירוע המושלם – אתם יכולים להוריד מעצמכם את הדאגה ביום האירוע. 

    כשהאורחים יגיעו יחכה להם מנגנון משומן שנועד ליצור את האירוע המושלם בהסתמך על ניסיון ארוך שנים בהפקות של אירועי בת מצווה דומים.

    איך הבת שלכם יכולה להיות הכוכבת של הערב

    הפקות בת מצווה מיוחדות הן הדרך שלכם ליהנות מהאירוע של בתכם, יחד עם כל החברים, שלכם ושלה וכמובן בני המשפחה. 

    דמיינו אתכם מגשימים חלום לבתכם, שחולמת על קבלת פנים מלכותית ומיוחדת,  למשל על גבי נדנדה עם כנפי מלאך, מבצעת בחן ריקוד מיוחד שלמדה במיוחד עבור האירוע, או מבצעת שיר עם ליווי מוזיקלי, במת כוכבים או חד קרן. 

    זה המקום והזמן לשלב בין ילדות לבגרות, מצד אחד לשלב חלומות מתוקים וממיסים ומצד שני להדגיש את המעבר המיוחדת. 

    עם חברת הפקות זה לא חלום, זו לחלוטין מציאות ברת מימוש וחבל להחמיץ את ההזדמנות לקבלת פנים מרגשת ומשמחת שרק משאירה תיאבון להמשך המסיבה.

    הרגע המיוחד שבו נפרדים מהילדה הקטנה

    בת מצווה היא ללא ספק נקודת ציון משמעותית ביותר לכל נערה ובני משפחתה. 

    יש לגיל הזה חשיבות רבה ולא צריך להיות שומרי מצוות כדי להבין שמדובר במאורע שמסמל מעבר מיוחד מילדות לבחרות,  בעידן שאנו כמעט מפספסים את הקו הדקיק העובר בין שתי התקופות הנפלאות. 

    שימו לב להבדל שיש בין הגיל בו הנערות מגיעות למצווה לנערים שחוגגים בר מצווה. 

    מדוע? משום שבקרב בני נוער רבים תהליך ההתבגרות מתחיל מוקדם יותר אצל הבנות. 

    במיוחד בעידן הזה הן ביקורתיות יותר, יודעות מה הן רוצות ולא מתפשרות על יום הולדת וחגיגת אירוע בת מצווה – פחות ממושלם.

    יש לכם רעיונות חדשים? ספרו לחברת ההפקה וצרו קונספט חדש

    בתכנון בת מצווה אין גבול ליצירתיות. בכל שנה מופיעים רעיונות חדשים היוצרים קונספט שונה לחלוטין ויוצרים אפקט של WOW והפתעה מוחלטת כאשר האורחים מגיעים לאולם. 

    יתכן ויהיה מדובר בעיצוב ייחודי, בהופעה שעדיין לא נראתה או בלהקה מיוחדת שהגיעה לקבלת הפנים והרימה את האירוע כולו לגבהים כבר בהתחלה. 

    הפקת בת מצווה מיוחדת היא שילוב של תכנון מדויק של כל שלב באירוע לצד חיפוש נקודות הייחוד המאפיינות את הבת שלכם. 

    תבלו את האירוע בתחביבים שלה, במוזיקה שהיא אוהבת וצרו את האירוע המיוחד שלכם שבסופו תזכו לחיבוק גדול מהילדה שמעריכה את המאמץ המופלג.

    לסיכום הורים יקרים, גם לכם מגיע כעת ליהנות מיום שמחתה של בתכם, להגיע רגועים ורעננים כמו שאר האורחים ללא כל חשש או צורך בתכנון מוקדם של מגוון פרטים לפני האירוע. 

    פנקו את כלת המצווה והפתיעו אותה עם מסיבת בת מצווה עם קונספט, עם חלומות ילדות שמקבלים פתאום צורה ופנים והבטיחו לעצמכם יופי של אירוע עם חברת הפקות לבת מצווה מנוסה ומקצועית.

    לתכנון והפקת אירוע בת מצווה מושקע, שלא תשכחו לעד ולחוויה מושלמת עבור כלת בת המצווה התקשרו אלינו עוד היום למספר 077-231-1100 או השאירו את פרטיכם בטופס המקוון.

    הפקות בת מצווה – שאלות נפוצות

    כמה עולה הפקה לבת מצווה?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונות של הלקוח. בקרו באתר לפרטים נוספים.

    איך מתאמים פגישה?

    אפשר להשאיר טופס צור קשר עם פרטי האירוע, או ליצור קשר בטלפון המופיע באתר.

    איזה אטרקציות יש לבת מצווה?

    יש לא מעט אטרקציות לבת מצווה, המחירים משתנים בהתאם לסוג האטרקציה, לפרטים כנסו לאתר.

    איך זה עובד באתר פלאנרז?

    נכנסים לאתר, בוחרים את השירות המבוקש בתפריט השירותים, שולחים טופס צור קשר עם פרטי האירוע, או מתקשרים לטלפון שבאתר..

    4.5/5 - (22 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה