מפיק לאירועים עסקיים: אסטרטגיות לרישות מהיר, ספיד דייטינג לעסקים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    הפקת אירועים עסקיים: אסטרטגיות לרישות מהיר, ספיד דייטינג לעסקים

    "אתה לעולם לא תקבל הזמנות שניה לעשות רושם ראשוני טוב"

    הציטוט הזה של אוסקר ווילד מתאים בדיוק ל'ספיד דייטינג' (היכרויות מהירות): פגישות שנועדו לפגישה בין נפשות תאומות ולנסות לעשות רושם (או לקבל רושם) תוך עניין של דקות ספורות. האירוע לרווקים נוסד בשנת 1998, כשהרב יעקב דאיו קיים אותה ב'קפה פיט' שבבברלי הילס והכוונה הייתה להעלות מודעות ליהודים בלוס אנג'לס. מרגע זה ואילך, הייתה עליה חדה באירועי 'ספיד דייטינג' באמריקה שהתרחב במהרה גם לאירופה.

    היכרויות של משא ומתן

    הפורמט של אירוע שכזה התפתח לעולם המקצועי, וכך נוצר רישות מהיר או 'ספיד דייט' לעסקים (בו אתם יכולים להשתתף גם אם אתם נשואים באושר). רישות היא הפעילות החשובה והיצרנית ביותר לעסקים כדי לבסס יחסים מקצועיים ואישיים. זה חייב להיות ידוע שאנו נהיה משאב עבור אחרים, וגם שאחרים יהיו נכס עבורנו.

    הפקת אירועים עסקיים "קלאסיים" (ישיבות, כנסים, השקת מוצר, מסיבות עיתונאים) מציעים הזדמנות טובה להכיר אנשי מקצוע חדשים. אולם, אנשים רבים מתקשים לנהל זמנים וחוזרים הביתה עם מספר כרטיסי ביקור מבלי לבסס קשרים מקצועיים ואמיתיים באופן אפקטיבי.

    רישות מהיר, לעומת זאת, מדבר על משתתפים בגישת אחד-על-אחד שמותאם לעסקים, לפני מעבר למשתתף הבא אחרי זמן מוגדר מראש (2-5 דקות). סוג כזה של אירוע מספק "חשיפה" של המשתתפים והמותג שלהם בזמן קצר. זו דרך טובה להציג את עצמם ולהכיר אחרים שמחפשים: שותף, איש תקשורת, מוכר, לקוח, מתמודד חדש.

    אירוע של הכרויות מהירות לעסקים יכול להתווסף להפקת אירועים לחברות והפקת אירועים עסקיים, בכך להפוך לאירוע בתוך אירוע, ליצור קשרים מידיים עם לקוחות פוטנציאלים ולאפשר סגירות של חוזים בתוך זמן מאוד קצר. במיקום מסוים לדוגמא, תוכלו לארגן באולם שיש בו חלל מספיק גדול, שולחנות וכיסאות לטובת אירוע הרישות המהיר. משתתפים לא רק ייכנסו למעגל תקשורת עם אחרים, אלא גם ייכנסו למעגל התודעה: לדוגמא, סביר שחבר של מישהו, שהוא מנהל שיווק, מחפש מקור כלשהו עם מישהו שדיבר פעם במפגש של רישות מהיר.

    מהלך המפגשים המנחה משחק תפקיד קריטי בגלל שהוא, או היא, שולטים באירוע – קובעים את הטון. כשהמשתתפים מגיעים יהיה זה המנחה שייתן להם הוראות בהתאם, גבולות והצעות למיניהן לגבי איך להוציא את המקסימום מהמפגשים. 

    איפה כדאי לארגן מפגשים לרישות מהיר?

    המפגשים העסקיים הללו דורשים חלל לאירוע גדול כדי שלא תהיה הגבלה על הסבבים של המשתתפים. ההקמה לא צריכה להיות מסובכת: כל מה שנחוץ הוא אזור עם קבוצות של שולחנות וזוגות של כיסאות שמסודרות זה מול זה. 

    איך להתכונן לרישות מהיר?

    הזמן להוראות הוא קצר מאוד, כך שמשתתפים צריכים לדעת מראש מה לומר בתקציר מדויק (מידע, מי ומה אתם מחפשים, תפקיד בחברה וכו').

    • תדאגו שמשתתפים יהיו מוכנים לפנים מול פנים עם המשתתף הבא.
    • תדאגו שיהיו כרטיסי ביקור, עלונים, טלפונים (וחומרים אחרים) מוכנים.
    • כוונו ניירות, עטים, טאבלטים ואג'נדות (פנים אל פנים ודיבור יספיקו).
    • זכרו – למשתתפים יש רק כמה שניות לעשות רושם טוב.

    במהלך האירוע

    • תדאגו שמשתתפים לוחצים ידיים ומחייכים כשהם פוגשים את האדם בא ושיחליפו כרטיסי ביקור.
    • תמיד זכרו את פקטור הזמן כדי למנוע קטיעות של משפטים.
    • תגרמו למשתתפים לתאר את פרטי הלבוש של מי שהם דיברו איתו על גב כרטיסי הביקור כדי לעזור להם להתחבר בתום האירוע (עניבה כחולה, חליפה אפורה וכו').

    לאחר האירוע

    שמרו חדר נוסף באותו המקום למשקאות קלים ומוזיקה רגועה כדי שהמשתתפים יוכלו להמשיך לדבר עם המכרים החדשים שלהם בסוף המפגש.

    אחרי שחזרתם לביתכם, הציעו למשתתפים לנתח את כל כרטיסי הביקור שקיבלו ולהכניס את אנשי הקשר לטבלה מסודרת. יהיה טוב גם לייעץ להם לשלוח מייל או עוד יותר טוב, לבצע שיחת טלפון לאנשים המעניינים ביותר עבורם כדי שיזכרו את הערב – ולייצר קשר טוב וחזק יותר.

    מקווים שהמאמר שלנו יעזור לכם במסע שלכם בתחום הפקת אירועים עסקיים והפקת אירועים לחברות, מפיקי כנסים וכדומה. קראו עוד מאמרים מעניינים כאן.

    לכל שאלה וקביעת פגישה עם המומחים שלנו, צרו קשר ונשמח לתת מענה.

    5/5 - (2 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה