ניהול חתונות


    התקשרו: 0723929100, או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הפקת אירועים בהתאמה אישית




    ניהול חתונות © פלאנרז הפקות

    שירות ניהול החתונות שלנו ישאיר אתכם פנויים ליהנות

    הפקת אירוע יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם. צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבך. תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

    ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 0723929100

    שירותינו כוללים: אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

    מה אתם מקבלים?

    סיכום מסודר הכולל את כל הסידור + לו"ז האירוע לפי שעות וסקיצת המקום.

    ראש ולב מפוקסים על מה שהם אמורים להיות מפוקסים – האירוע המיוחד שלכם, כשכל הדאגות והמחשבות המיותרות עוברות אלינו

    יש מחיר לחופש – הוא סמלי וקוראים לו: מנהל חתונה

    שירותינו כוללים

    להלן רשימת המטלות שתפקידנו להסיר ממך

    לפני האירוע

    • פגישות לאפיון האירוע ועריכת תוכנית מסודרת.
    • שלב בניית תוכנית האירוע: מהלך היום האירוע ושלביו, שכלול כל התכנונים, עריכת מסגרות זמן לשילוב הספקים השונים.
    • ביצוע כל ההתקשרויות המחייבות לספקים השונים: יצירת התקשרות + מעבר משותף עם הספקים על לו"ז האירוע כשבועיים מראש + התקשרות לתזכורת יום לפני האירוע.

    ביום האירוע

    • ניהול כל הספקים – וידוא הגעה, וידוא תקינות הציוד והערכותם המתאימה בכפוף ללו"ז והתוכנית.
    • אלכוהול ומשקאות – בר אקטיבי ו\או שירותי מזיגה – סקירת כמות האספקה לתאימות התוכנית (וידוא אספקת הציוד הנלווה: קרח, כוסות, נראות, כח אדם ושירותי ניקיון) + וידוא המשקאות והאלכוהול בעמדת הבר \ ברים – טיפול במשקאות המפוזרים על שולחנות האורחים.
    • וידוא תקינות עיצוב התפאורה – חופה, שדרה ושולחנות.
    • וידוא התפריט – בדיקת תקינות עריכת השולחנות, קבלת הפנים, המזנונים, מלצרים מסתובבים, תוספות וניואנסים ייחודיים.
    • וידוא כח אדם – כמות המלצרים בשולחנות ובעמדות, כמות המלצרים המסתובבים, פינויים וניקיון.
    • כספת, מעטפות ועטים – הצבת הכספת + עמדת המעטפות ופיזור מכשירי הכתיבה בקבלת הפנים.
    • פיקוח מלא על כל הספקים ולוחות הזמנים, כולל על הרב.
    • הסעות (במידה וקיימות) – סידורי יציאה, הגעה ושעת חזרה.
    • אפיון רשימת מוזיקה מול ה- DJ + עריכת לו"ז – קבלת הפנים, שיר הכניסה לחופה, מעמד שבירת הכוס, כניסה לאולם, סלואו ומהלך הערב כולו.
    • במידה וישנם זמרים \ נגנים \ להקה – נוכחות מלאה וליווי שלב ההקמות + בדיקת הבאלאנס והסאונד.
    • פודיום \ במות – נוכחות משלב ההקמות.
    • מעטפות מוכנות לספקים (ותשלום).
    • טיפול בטיפים למלצרים.
    • סידור הושבת האורחים לפי רשימה שמית (מניסיון – מומלץ ביותר!)
    • רזרבות – פיקוח על שולחנות רזרבה של ייפתחו שלא לצורך.
    • שולחן ספקים (ברזרבה פינתית) – פיקוח על פתיחת השולחן ודאגה שלא נספרים כסאות בתשלום.

    לפרטים נוספים בנושא ארגון חתונה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום, צוות מארגני חתונות המוביל בישראל – פלאנרז הפקות. טלפון: 0723929100

    כתבות מומלצות

    עיצוב חתונות תמונות

    13 טיפים לתמונות חתונה מושלמות

    טיפים לתמונות חתונה מושלמות עיצוב חתונות הוא יותר מתפאורה, הוא גם לחשוב על תמונות חתונה מושלמות שיחיו לנצח חלקים גדולים מחתונתכם יחלפו במהירות – העוגה, הפרחים, המוזיקה – אך התמונות יחיו לנצח. אתם חייבים לעשות

    מעצבת אירועים - אולם אירועים לבן

    5 סיבות לבחור בגן אירועים בשרון לחתונה שלכם

    5 סיבות לבחור בגן אירועים בשרון לחתונה שלכם יש לא מעט סיבות לבחור בגן אירועים בשרון עבור החתונה שלכם. המיקום המושלם, מגוון בתי המלון הקסומים שיש בסביבה והירוק האין סופי אשר עוטף אתכם מהרגע הראשון

    הזמנות לחתונה מומלצות

    המלצות לשליחת הזמנות חתונה בדואר

    כל ההזמנות ליום החתונה שלכם חתומות, סגורות במעטפה ומוכנות להישלח ליעד הסופי בשלמותן – לפחות זו התקווה! לאחר כמה חודשי עבודה על ההזמנות שלכם, אתם כנראה מרגישים שאתם יודעים כל מה שיש לדעת על מוצרי

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 0723929100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה