חברות הפקת אירועים עסקיים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    חושבים להפיק אירוע מעורר השראה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל?

    הפקת אירועים אינה דבר פשוט כלל, שלא נדבר גם על הפקת אירועי צוות לעובדים, ארגון וניהול כנסים, ערב חברה וטיולים מיוחדים – כל אלו מחייבים אתכם לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים את התכנון לבד.

    היום קיימות חברות הפקה לאירועים עסקיים שמסוגלות לדבר בסגנון שלכם, תוך שמירה על מקצועיות, איכות יוצאת מהכלל וזו שתהפוך את האירוע שלכם לאירוע מוצלח וברמה גבוהה.

    לא פעם, יוצא לכם לחשוב ולהתייעץ עם מומחים לפני שאתם מפיקים אירוע כזה בעצמכם, אבל למה לכם להשקיע אנרגיות ומאמצים מיותרים, חברות הפקה לאירועים עסקיים מגיעות עם כל המחשבות היצירתיות, אלו שמסוגלות לייעץ לכם על סגנונות שונים של אירועים ומלבד זאת, יעזרו לכם להרחיק לכת ולהפיק את האירוע שלא היה עוד כמותו.

    חברות הפקת אירועים עסקיים: המלצות

    אחת מהחברות המוצלחות ביותר בעולם הפקת אירועים עסקיים היא  חברת "פלאנרז" המומחית בהפקת אירועים ייחודיים ומותאמים בדיוק לטייפ העסקי שלכם. אם עוד לא יצא לכם להיות באירועים שהם הפיקו, חשוב שתדעו שהם דבקים בסטנדרטים גבוהים, שמים דגש על שירות אדיב, יחס אישי ותכנון מדויק ותואם בצורה מושלמת לצרכים והמטרות שלכם.

    איך הם עושים את זה? פשוט מאוד – הם נפגשים ומכירים אתכם יותר לעומק ולוקחים בחשבון את כל הרעיונות שהעליתם במהלך הפגישה. בזכות המפגש הראשוני בניכם, הם יוכלו לדאוג שאופי האירוע יהיה בדיוק לפי הדמיונות שלכם, מותאם קהל יעד, תקציב וצמוד למטרות.

    התוכן המרכזי

    אחרי שקיבלתם החלטה לפנות לחברת הפקה על מנת להפיק אירועים עסקיים, כל שעליכם לעשות הוא לחשוב ולתכנן את התוכן שיועבר במהלך הערב. כן, מדובר בחשיבה לא פשוטה עבור בעלי עסקים ולכן, אנשי מקצוע, אלו שכבר תכננו תכנים לאירועים עסקיים רבים, יהיו מסוגלים להבטיח לכם ערב מלא בתוכן מגוון שימלא כל דקת אירוע.

    חברות הפקה לאירועים עסקיים דואגות שהאירוע שלכם יהפוך לחוויה מלאה בתוכן מעניין ומעורר קהל. אכן, לא תמיד הקהל עונה לכל סוגי התוכן שמכינים מראש, לכן חשוב להכין סוגי תוכן שונים שיגרמו לכולם להישאר קשובים, ערניים ומלאים בצפייה לצעד הבא.

    חברות הפקה דואגות לאורח מהרגע שהוא נכנס לאירוע ועד שהוא יוצא, בין אם מדובר בפתק ראשוני שגורם לו להרגיש שייך ועד לשילוב אומנים שנוגעים בעיקר בעולם התוכן האישי שלו. במידה ומדובר בחברה שעוסקת בטכנולוגיה, הרצאה בתחום הטכנולוגי יכולה לרתק אותו להשאיר את הקהל קשוב ולאורך זמן.

    חשוב מאוד לבחור את השילובים הנכונים ובמינון הנכון, כך שתוכלו להשאיר את קהל היעד קרוב וקשוב בזמן האירוע.

    שילובים מנצחים

    הרעיון העיקרי של האירוע שלכם הוא ייחודי, אבל בשביל שתגרמו לאורחים שלכם לדבר על האירוע שלכם הרבה אחרי שהוא הסתיים, עליכם לדעת לשלב כל מיני אלמנטים שישדרגו את ההפקה מהקצה אל הקצה – למשל: שילוב של אומנים, מצגות עסקיות, קוסמים או מרצים מוכרים. כל אנשי המקצוע שתבחרו יהיו בהתאם לאופי של העסק שלכם ויכינו הרצאה או הצגה מותאמת אישית עבור קהל היעד שלכם.

    מלבד זאת, תוכלו לשלב אופציה מוסיקלית מעניינית באירוע או ליצור אירועי בידור עם סטנדאפיסטים מהשורה הראשונה, מופעי קסמים ועוד שילובים שעולים ברוחכם. שילובים מהסוג הזה יצליחו להזיז את האורחים מהכיסאות, יגרמו להם לחייך, ליהנות ובעיקר להשתחרר אחרי יום עבודה ארוך ומפרך. הרי זו המטרה, להפיק אירוע שיהיה מקצועי, מוצלח ואחד כזה שיענה על הצורך של האורחים שלכם בהלימה.

    חברות הפקת אירועים עסקיים חושבות עבורכם על כל השילובים ואף מציעות לכם את כל האפשרויות שמתאימות לכם, אתם כמובן יכולים לכוון אותם להפקה שאתם מעוניינים בה, אך זכרו – חברת הפקה עם ניסיון, יודעת בדיוק מה קהל היעד שלכם אוהב.

    בחירת קייטרינג הולם

    המנות המפוארות, ההגשה הקלאסית והטעמים מעוררי החך, אלו הדרישות של כל בעלי העסקים שמעוניינים להפיק אירועים עסקיים ברמה גבוהה. כשחושבים על המאכלים, תמיד צריך לזכור איך הם ישתלבו ביחד עם שאר המרכיבים שתכננתם. מאוד חשוב לשלב את האוכל בין רגעי התוכן הקסומים לבין האומנים או הרצאות אורח.

    הסיבה המרכזית שהטיימינג חשוב הוא בעיקר בגלל הצורך למשוך את קהל היעד ולגרום לו להבין שכל דקה היא הפתעה. חברות הפקה מוצאות עבורכם את הקייטרינג המוצלח ביותר, זה שיהיה אחראי להגיש את המזון והמשקאות ברגעים הנכונים. אם מדובר בקהל יעד מבוגר, ניתן אף לשלב משקאות אלכוהוליים ולהוסיף בר אקטיבי מרענן ואף אטרקציות נוספות כמו: שיקים חריפים, שיקים מפירות העונה, עמדת פונדו מפוארת ועוד.

    את המנות תוכלו לבחור יחד עם חברת ההפקה, אך עדיף וכדאי שתתנו להם כיוון מסוים, והם כבר יעשו את ההליך עבורכם. אם אתם מעוניינים באירוע חלבי או בשרי, חשוב ליידע את המפיקים שבחרתם שכן, העיצוב, המאכלים, המתוקים, המשקאות ועוד, יהיו תואמים בדיוק לארוחה שתכננתם.

    שימו לב לפרטים הקטנים, במידה וישנם אורחים שומרי כשרות, טבעוניים, צמחוניים וכדומה, חשוב למצוא את הקייטרינג שידע לתת מענה גם לאלו, אי אפשר להשאיר אותם מחוץ להפקה הגדולה.

    עמידה בזמנים

    בשביל שתוכלו להגיע לאירוע רגועים, שלווים ובעיקר מרוצים מהתוצר שמחכה לכם, אתם צריכים חברת הפקה מקצועית, זו שתגרום לכם לישון טוב בלילה. חברת "פלאנרז" מבינה את האתגרים שטמונים הפקת אירועים ואת אילוצי הזמן בתכנון אירועים וכנסים.

    היא תלווה אתכם מהרגע הראשון ועד לרגע האחרון של ההפקה, היא תטפל מאחורי הקלעים בכל הפרטים הקטנים ותדאג שהאירוע שלכם יהיה גדול ומושקע בדיוק כמו שחלמתם. היא תקפיד על סטנדרטים גבוהים, תיצמד למסגרת התקציב שהקצבתם להם ותפיק את המירב מהכל. אירועים עסקיים טובים יכולים להתקיים אך ורק בזכות חברת הפקה מקצועית זו שיודעת להתמודד עם מצבים ולטפל בתקלות מקריות לחלוטין.

    כל זאת ותמיד עם חיוך על השפתיים, עם אנרגיות חיוביות ואווירה שאין שנית לה.

    הפינאלה: לוגיסטיקה

    אחרי שארגנתם את הכל, בחרתם את כל הפרטים החשובים, כעת כל שעליכם לעשות הוא לדאוג לפרטים הקטנים ביותר כמו: איך האורחים יגיעו, האם האירוע נמצא רחוק ממקום המגורים שלהם וכדומה. אם אתם יודעים זאת מראש, עליכם לדאוג לחברת הסעות שתבצע הסעות מסודרות למקום האירוע.

    בשביל שהאורחים ייהנו מהאירוע כמו שצריך, עדיף וכדאי שהם ישתמשו בשירותי אוטובוסים שתארגנו עבורם, כך הם יחזרו בבטחה הביתה. חברות הפקת אירועים עסקיים דואגות לברר איזו חברה הסעות עומדת בתקציב שלכם, מתאימה את הזמנים שלהם לאירוע ודואגת לעדכן את כולם על נקודות מפגש לאיסוף.

    בנוסף, אם חששתם שכל הציוד שדמיינתם שיהיה באירוע יגיע בזמן, גם ברגעים הללו חברות ההפקה דואגות להובלת התפאורה נכונה בזמנים המדויקים. היא תדאג למצוא את הספקים הרלוונטיים שיכירו את האופי של האירוע ויתאימו את עצמם להפקה, מצלמים ועד לברמן בבר.

    מעוניינים להפיק אירוע עסקי? אל דאגה – היום קיימות מגוון חברות הפקה שמספקות לכם את כל הכלים, המקצועיות והטיפים שמותאמים לעסק שלכם. הן שמות דגש על יצירתיות, התאמה אישית, שימת לב לפרטים הקטנים ועמידה בסטנדרטים שתמיד חלמתם עליהם.

    אל תתכננו לבד, תחשבו על כיוון ותתנו לחברת ההפקה להפיק אותו עבורכם ולמענכם. כל שאתם צריכים הוא להגיע בתאריך שבחרתם וליהנות משלל האטרקציות וההפתעות באירוע שלכם.

    לקביעת פגישת ייעוץ חינם צרו קשר עוד היום >>

    ראו גם: הפקת אירועים מחיר

    שאלות נפוצות

    כמה עולה מפיק אירועים?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונותיו של הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר דרך האתר.

    יש לי אירוע בקרוב מאיפה מתחילים?

    באתר יש הרבה מידע על הפקת אירועים עסקיים, לפרטים ותיאום פגישה יש ליצור קשר בטופס צור קשר או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    יש לבקר באתר וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר ולציין את פרטי האירוע, או להתקשר למספר הטלפון.

    האם מפיק אירועים דואג גם לעיצוב?

    כן. מפיק אירועים מקצועי יודע לעצב אירוע באיכות גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

    5/5 - (1 vote)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה