הפקת כנס לחברה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    חושבים להפיק אירועי חברה לעובדים ולא יודעים מאיפה להתחיל? יש לכם הרבה כיוונים, אבל אתם לא בטוחים שהכל יתאים לכולם? אל דאגה.

    היום קיימות חברות הפקה לאירועי חברה שמסוגלות להפוך כל אירוע למוצלח וייחודי.

    הפקת כנס לחברה נותן לכם, בעלי העסק, הזדמנות מצוינת להוציא את העובדים מהמשרד ולאפשר להם להשתחרר מהשגרה השוחקת והיום יומית. בשביל שתוכלו להפיק אירוע שיתאים לכל הצרכים של העובדים שלכם, עליכם קודם כל לחשוב על הסגנון אותו תרצו להבליט באירוע ולאחר מכן, לבחור חברת הפקה שתיישם את כל הרעיונות שלכם.

    המלצות הפקת כנס לחברה

    חשבתם על אירוע ערב או על אירוע צהריים? כל אירוע שתבחרו יכול להתאים – הרבה פעמים בעלי עסקים יעדיפו לקיים אירוע חברה בשעות הערב.

    הסיבה הגדולה היא בעיקר בגלל שאחרי העבודה תמיד יותר נוח להשתחרר מיום ארוך ומפרך. אבל יש בעלי עסקים שיעדיפו ללכת על כל הקופה ומחליטים שהאירוע יהיה דווקא בצהריים – זה אומר שכל העובדים מסיימים לעבוד מוקדם, מתארגנים ויוצאים לאירוע. כן, יש אירועים עסקיים שיכולים להיות קסומים גם בשעות הצהריים.

    לא משנה באיזה טיימינג תבחרו, חברה ההפקה שלכם תעשה עבורכם את המקסימום ותשים לב לכל הדרישות שלכם, הן מבחינת התקציב והן מבחינת המטרות הסופיות של הערב.

    מיקום האירוע

    עוד לא החלטתם לגבי מיקום האירוע? הרבה בעלי עסקים מתלבטים היכן כדאי לעשות הפקת כנס לחברה שלהם. בהרבה מקרים, אירועים מהסוג הזה יעשו במקום סגור, אך אם מתחשק לכם לגרום לעובדים לחוש שחרור והנאה, כדאי ואף רצוי לבצע את האירוע במקום פתוח כמו: גן אירועים. עובדים רבים היו שמחים אם אירועי החברה יתקיימו במקום לא שגרתי.

    הסיבה שבגללה הם יעדיפו כך, היא בעיקר בגלל שהם נמצאים כל היום במקום סגור ולכן, אולם אירועים יכול להיות פחות מוצלח. הפקת כנס לחברה ולעובדים צריכה להיות מדויקת ומותאמת אישית גם לצרכי העובדים.

    לרוב, בעלי העסקים לא יודעים מה הם הצרכים של העובדים ולכן, טוב ורצוי להתאים חברות הפקת כנסים שיעשו את העבודה המדהימה עבורכם.

    אטרקציות וחידושים

    חברות הפקת כנסים תמיד מגיעות עם רעיונות יצירתיים ומגניבים להפקת אירועים מהסוגים האלו. גם אם אין לכם שום כיוון להפקת האירוע, חברות הפקה לא ישאירו אתכם בלי רעיון או כיוון יצירתי.

    היום קיימות מגוון אטרקציות חדשות שניתן לשלב במהלך האירוע, אלו שיעוררו ויפתיעו את העובדים בכל רגע נתון. אם עדיין לא מצאתם דרך לגרום לעובדים לנתק את הטלפונים הסלולריים ולשחרר את המחשבות השגרתיות, תדעו שבאמצעות שילובים נכונים של אטרקציות מעניינות, ניתן להפעיל את העובדים ולגרום להם לבצע דברים שיובילו להנאה מספקת וגדולה יותר משימוש בסלולרי.

    חברת "פלאנרז" מפיקה אירועי חברה מזה הרבה שנים ואחת שמסוגלת להפוך כל רעיון יצירתי למציאותי. היא מסוגלת להתאים ככל האפשר את האירוע לצרכים של העובדים שלכם תוך שימת לב לדיוק מקסימלי ומקצועיות יתרה.

    בחירת ספקים

    אחרי שבחרתם את האטרקציות שישתלבו באירוע, כעת כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הספקים הרלוונטיים. חושבים לשלב הרצאה של מרצה אורח מעניין, מופע לעובדים, שירותי אלכוהול מגוונים, קייטרינג שיענה על כל צרכי האוכל, אזורי ישיבה מגניבים, פעילויות שונות ומתנות שוות בסוף הערב – כל אלו מצריכים מכם מחשבה מחוץ לקופסא וספקים מתאימים שיעמדו בתקציב – לזה קוראים תכנון מראש.

    הפקת אירוע לחברה הינו תהליך ארוך ומלא מחשבה, בשביל שאתם, בעלי העסקים, תגיעו למקום האירוע ללא כל מחשבות מטרידות כאלה ואחרות, כדאי ורצוי שתעלו את הרעיונות שלכם מול חברת ההפקה, תסבירו לה מה התקציב אותו תרצו לפלח בערך בין האטרקציות ותתנו לה לבצע את העבודה עבורכם.

    חברות הפקה מקצועיות ידעו לקחת את המחשבות שלכם ולייצר עבורכם ערב הפקה כאילו אתם יצרתם אותו בעצמכם. כן, זה לא חלום. חברות הפקה לאירועי חברה לא מפחדות מעבודה קשה, הן יעשו הכל על מנת שאתם תצאו מרוצים ולא רק, גם העובדים שלכם. בסופו של דבר, אירועי חברה נועדו לשחרר את העובדים מהשגרה היום יומית ולא רק אותם, אלא גם אתכם.

    לכן, בשביל שגם אתם תצליחו ליהנות מהערב המיוחל, תשחררו את יצר השליטה ותתנו לאחרים לעשות את העבודה בשבילכם.

    מקצועיות ואיכות

    תהליך הפקת אירועי חברה נשען על יסודות מקצועיים ומוקפדים. חברת ההפקה תגרום לכם להרגיש שהכל נמצא בשליטה, דבר שיגרום לכם להתנהל בצורה שגרתית ביום יום ולתת לחברת ההפקה לטפל בכל הפרטים הקטנים. חברת פלאנרז תדאג לארגן לכם את הכל! מבלי שתצטרכו לקבל החלטות לגבי פעילויות שונות, בחירת מאכלים או אטרקציות שונות, היא לא תגזול מזמנכם או תגרום לכם לבזבז משאבים מיותרים.

    היא תדאג להסתכל על כל התקציב בצורה מקצועית, תחלק אותו באופן הנכון ותיצור הפקה בדיוק כמו שחלמתם עליה. המומחיות של חברת הפקה גדולה מהסוג הזה, מאפשרת לה להשתמש במשאבים שבידה וליצור הפקה טובה יותר תוך שימת לב לפרטים הקטנים והתאמה אישית לבעלי העסק ובפרט לעובדים.

    בהפקת אירוע לחברה משקיעים את כל האנרגיות והמחשבות על מנת לייצר תכנים ייחודיים ומרעננים. צוות ההפקה שייקח חלק, ינהל את הכל, גם את הספקים, ויגרום לכם לשחרר את המחויבות וליהנות מהאטרקציות המוצעות גם לכם. חברת הפקה מקצועית תוריד מכם את המתחים שאתם צוברים במהלך העבודה בארגון, היא תבצע עבורכם את כל הצעדים שביקשתם, תנהל את הכל בשידור חי ותוריד מכם את העשייה המורכבת והמאתגרת.

    מטרת האירוע

    אחרי שבחרתם חברת הפקה, הגדרתם תקציב, חשבתם על רעיונות ומסרתם את השרביט, כעת אתם רק צריכים להבין כי המטרה המרכזית של ערבי חברה היא לגרום לעובדים להשתחרר.

    כן, לא רק בשביל להגיע ולסמן וי, אלא לגרום להם לרגיש בנוח, שהם ירגישו פתוחים לנסות לפתח שיח עם עובדים ממחלקות אחרות, אלו שהם לא פוגשים מידי יום ולשבור את הקרח. גם אם נדמה לכם שזה לא אפשרי, מפיקי כנסים לחברות מצליחים להוכיח לכם כי באמצעות שילוב של אטרקציות פתוחות ומשולבות עם העובדים השונים, ניתן  להוביל לקשרים חברתיים שיועילו בסופו של דבר בתפוקת העבודה שלהם.

    שואלים את עצמכם איך זה עובד? איך מגיעים לחברות הפקה מקצועיות ואלו שייקחו את המושכות לפיתוח וביצוע הפקת כנס לחברה לעובדים?

    היום קיימות חברות רבות שמפיקות אירועי חברה לעובדים. אך בשביל למצוא את האחת שתתאים לכם כמו כפפה, עליכם לבדוק אילו אירועים היא ביצעה בעבר, האם הם תואמים למה שאתם חושקים בו או שאתם מעדיפים משהו מאתגר יותר? אחרי שתביטו בעבודות וביצירות שהן ביצעו בעבר, חשוב שתגיעו עם רעיון לביצוע אירוע חברה לעובדים.

    גם אם תבחרו את חברת ההפקה המוצלחת ביותר מבחינתם, אם לא תסבירו לה מה הכיוון של האירוע, היא לעולם לא תצליח לקלוע לטעם שלכם ללא כל טיפ או כיוון.

    לכן, הפקת כנס לחברה מצריכה מכם הרבה מחשבה מוקדמת, רעיונות ואף מחשבה על תקציב אידיאלי. אחרי שחשבתם על כל אלו, תוכלו לבחור אחת מחברות הפקה לאירועי חברה שתביא איתה צוות מקצועי שילמד את הצרכים המדויקים שלכם ובזכות כך, יצליח להפיק לכם ערב חברה מקורי, שונה, יצירתי, שובר שגרה ובעל אלמנטים מחוץ לקופסא.

    לכל שאלה וקביעת פגישת ייעוץ חינם צרו קשר >>

    5/5 - (1 vote)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה