הפקת אירוע בלתי נשכח עם שף בשרים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    קרדיט לתמונה: pexels

    להפיק אירועים זה לא דבר של מה בכך. יש לזכור המון פרטים ולבדוק המון אפשרויות עד שמגיעים לספקים שיהפכו את האירוע למיוחד. כל אדם שיש לו אירוע, היה רוצה שהאירוע שלו יהיה בסטייל ושהאורחים שלו יהנו מכל רגע. האטרקציות, האוכל, הריקודים ואפילו מיקום הישיבה של האורחים, צריכים להיות מאורגנים ברמה איכותית. ארגון נכון של הפקת אירוע יביא לרוגע בקרב החוגגים. אז איך מפיקים אירוע בלתי נשכח? ואיך הופכים את חווית האוכל לייחודית? הנה כמה אפשרויות מצוינות.

    הפקת אירוע עם אוכל בשרי מטורף

    אחד הדברים החשובים ביותר בנושא של הפקת אירועים הוא האוכל. בשורה התחתונה, כל מי שיגיע לאירוע שלכם ידבר כמובן על איך היה האוכל. כולנו מכירים את האפשרות להביא לאירוע קייטרינג טוב, אך כיום חשוב לדעת שקיימת אפשרות נוספת, הזמנת שף בשרים.

    אנשים רבים אוהבים בשר וכאשר הוא נעשה באופן איכותי, הטעם שלו הוא גן עדן. אלמוג קינן מאתר טייבלז ממליץ שהדרך הטובה ביותר לקבל תבשילי בשר איכותיים היא להשכיר את שירותיו של שף בשרים פרטי. כאשר שוכרים שף בשרים שמבין בבישול איכותי של בשר, אתם תקבלו מנות איכותיות וייחודיות בטעמים מיוחדים והחוויה של האורחים שלכם תהיה רמה אחת מעל לכל אירוע.

    אטרקציות בלתי נשכחות באירועים

    האטרקציות באירוע הן לא פחות חשובות וכחלק מהפקת האירוע יש לחשוב היטב אילו אטרקציות הייתם רוצים להזמין. כשמדברים על אטרקציות לאירועים, ניתן לחלק אותן לשלוש. אטרקציות בקבלת הפנים והחופה, אטרקציות במהלך האירוע בעיקר ברחבת הריקודים ואטרקציות הקשורות באוכל. הנה מספר אטרקציות כדאי להכיר מתוך שלושת הקטגוריות הללו.

    • קיאק פירות – אם האירוע שלכם בקיץ ואתם רוצים שהאורחים שלכם יהנו ממשהו מרענן, זה הזמן להזמין קיאק פירות. מדובר על קיאק בגודל אמיתי העומד על זוג רגליים כשולחן ועליו נישאים פירות העונה הצבעוניים בחיתוכים מיוחדים ומגרים במיוחד. אין אדם שיראה את קיאק הפירות ולא ירצה לטעום.
    • מעגל מתופפים לחופה ולרחבת הריקודים – רחבת הריקודים היא תוססת ומעמד החופה הוא מרגש. השילוב בין השניים הוא שונה, אך מעגל המתופפים יודע להתאים עצמו בכל חלק בחתונה. בחופה, מעגל המתופפים יביא עוצמה יחד עם רגש ואילו ברחבה, הוא יביא חוויה אטרקטיבית במיוחד והמון המון שמחה.
    • צמחי תבלין לשולחנות – לפני עשור, המגנטים הם אלו שתפסו את גולת הכותרת של החתונות והם היוו דרך נהדרת למתנה עבור האורחים. כיום המגנטים הפכו לחלק בלתי נפרד מחתונות ובמקום נמצאו מתנות אחרות לאורחים. אחת המתנות היפות היא צמחי תבלין אותם תשימו ליופי על מרכזי השולחנות ותאפשרו לאורחים לקחת אליהם הביתה.
    • מסיבת פול מון ברחבת הריקודים – אטרקציה קסומה לרחבת הריקודים שנכנסה חזק בשנתיים האחרונות היא מסיבת פולמון צבעונית ברחבה. אטרקציה מאוד מיוחדת שהופכת את מראה הרחבה לקסום וזוהר.
    דרג

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה