הפקת אירועים מיוחדים

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    מתכננים ערב חברה רב משתתפים, חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי? התוכן שתשלבו בו יהיה חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. חברת הפקה מקצועית השותפה יחד עמכם בתכנון של כל פרט ופרט בחגיגה תהפוך אותו לחוויה עליה האורחים שלכם ידברו במשך זמן רב. אז איך מפיקים אירועים מיוחדים שמעניקים לאורחים שלכם תחושה שהפעם… השקעתם מעל ומעבר?

    אינכם רוצים להזמין את האורחים שלכם לעוד אירוע סטנדרטי המזכיר את החתונות השונות בהן ביקרו השנה. כאשר מדברים על הפקת אירועים מיוחדים אתם רוצים למצוא כל דרך להפתיע את האורחים שלכם. לרגש אותם ולתת להם תחושה כי זה האירוע הטוב ביותר בו התארחו בשנים האחרונות. אתם רוצים שמהרגע בו יכנסו לאולם ועד הרגע שבו יחזרו לרכב התחושה תהיה לא פחות מ WOW!

    פלאנרז הפקות אירועים

    הפקת אירועים מיוחדים

    שילוב של אמנים מהשורה הראשונה

    נסו להיזכר בפעם הראשונה שהייתם בהופעת סטנד אפ טובה, מופע קסמים או מופע מוזיקלי של אמן מוכר. איזו התרגשות הייתה באוויר, הייתם מרותקים לבמה במשך כל הערב ובסופו חשתם את החמימות הנפלאה של אירוע הממלא את הנשמה. חלק מהמופעים כללו צחוק משחרר ובלתי נפסק ואחרים שירה וריקודים עד אור הבוקר.

    הדרך לעשות את זה אינה באמצעות הזמנה של אומן לא מוכר או בהסתפקות בDJ בודד המתקלט מוזיקה שכולם שמעו… אתם יכולים להיעזר בהפקות מקצועיות של חברה המקושרת עם כל השמות הבולטים המופיעים על במות ברחבי הארץ בעשורים האחרונים. חישבו את מי הייתם רוצים לראות באירוע שלכם…

    חברת הפקות דואגת לכל פרט בתכנון המופע

    באירוע שאתם מתכננים אמן מוכר או להקה ששרה שירים אהובים המזכירים לנו תקופות טובות יוצרים את האווירה שאתם רוצים באולם האירועים. מסגנון מזרחי או ים תיכוני, דרך מסיבה לטינית מרגשת ועד למופעי רוק ופופ – כל קהל והסגנון המוזיקלי המועדף עליו.

    אתם מכירים את הסגנון האהוב של האורחים שלכם וכעת כל שנותר הוא למצוא חברת הפקות המכירה את הדרישות המיוחדות של כל אומן ודואגת מלבד לתיאום התאריך והתקציב גם לציוד ההגברה והתאורה המתאימים למופע.

    אירוע מיוחד יכול להתחיל גם בקונספט מסוים

    חתונות רבות, ימי הולדת מושקעים וברי מצווה מתוכננים היטב מתחילים מתכנון של קונספט מבוקש. תוכלו להסתפק בעיצוב הפשוט אותו מציע האולם או לקחת את האירוע שלכם עד לאקסטרים. בנות מצווה מרגשות יכולות להתחיל בכניסה של כלת בת המצווה לאולם כאשר רקדניות בלבוש בלרינה מלוות אותה והמוזיקה מתנגנת ברקע.

    עיצוב האולם במקרה הזה יזכיר לנו מופע בלט איכותי באחת מבירות אירופה. אחרים יכולים ליצור עיצוב נוצץ ויוקרתי המזכיר לנו את עיצובו של ארמון בפרברי צרפת – בדים ארוכים הנשפכים אל הרצפה, שנדלירים מבריקים ועיצוב מדוקדק של שולחנות האוכל.

    הדבקה על עץ

    מסיבת קבלת הפנים

    חלק בלתי נפרד בנושא הפקת אירועים מיוחדים הוא תכנון של קבלת הפנים שלכם. חשבו מה יהיה הרושם הראשוני שתרצו שהאורחים שלכם יראו כאשר יפסעו אט אט לתוך האולם. האם תרצו שלהקה המנגנת מוזיקה לאטינית מקפיצה במיוחד תגרום להם להתחיל לפזז כבר מהשניות הראשונות?

    אולי תרצו דווקא לבחור בסגנון קלאסי יותר עם נגני כינור שהופכים את האולם כולו לאולם קונצרטים לממספר שעות  וצלילים נפלאים עולים מהאולם ונשמעים כבר כשהאורחים שלכם עושים את דרכם מתוך החנייה לכניסה לאירוע. ואז… הם מתחילים לחפש את השולחן בו יתיישבו. איך תהפכו גם את הזמן הזה למושלם.

    תכנון מראש של השולחנות וצוות שיסייע להם להגיע למקום הנכון

    ההושבה בשולחנות אף היא דורשת תכנון מדוקדק, במיוחד אם האירוע שאתם מתכננים הוא חתונה מושקעת ומרגשת. באמצעות תוכנות מיוחדות תוכלו לתכנן את השילובים הנכונים של בת הדודה מהצפון שלא פגשה במשך שנים את הדוד מהדרום.

    החברים של הכלה מרוכזים יחדיו בשולחן לצד שולחן של חבריו של החתן. המשפחות שלכם ממוקמות במרחק שאתם רוצים מכלת השמחה. תוכלו להעזר בצוות המעניק לאורחים את מספר השולחן בו הם יושבים ואף מלווה אותם למקום הישיבה.

    כאשר הם מגיעים לשולחנות מחכה להם עיצוב מרהיב שהוכן מבעוד מועד על ידי מעצב מומחה בתחומות וכולל נרות, עיצוב פרחוני יוקרתי ושלל מתאבנים ומשקאות המתחילים את המשתה שלכם באלגנטיות.

    מזון גורמה ומגוון רחב של מתוקים

    החופה הסתיימה והאורחים שלכם מוכנים להגיע שוב לשולחנות האוכל. השלב הזה קריטי במיוחד – כי איכות המנות שתגישו תדגיש האם הלכתם עוד צעד אחד נוסף על מנת להפוך את האירוע הזה למושלם.

    בחרו בשף איכותי, במנות מגוונות המתאימות לכל לשון ונסו לחשוב כיצד תוכלו להפתיע את האורחים שלכם גם עם מנות מיוחדות שלא הכירו מראש.

    באירועים מיוחדים תוכלו לשלב דוכנים בהם המזון מבושל ממש מול עיני האורחים שלכם. המרכיבים הטריים נחתכים בידיו האמונות של השף והופכים לחגיגה של צבעים, טעמים וריחות.

    אז איך תפיקו את האירוע המושלם? פשוט השאירו את ארגון האירוע למקצוענים שמארגנים מספר אירועים ביום בשנים האחרונות. לקבלת ייעוץ מקצועי ולרעיונות חדשים להפקת אירועים בלתי נשכחים פנו לפלאנרז הפקות.

    4.6/5 - (36 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה