הפקת אירועים לחברות – להפוך אירוע חברה למיוחד באמת

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    הפקת אירועים לחברות – המקצוענים בתחום

    הפקת אירועים לחברות אטרקציות לאירועים פלאנרז

    יש לנו חדשות בשבילכם, מפיקי אירועים עסקיים, מפיקי כנסים ומפיקי אירועים מכל סוג שהוא, האירוע שלכם אינו מיוחד עד כדי כך כמו שאתם חושבים. ולפני שהרגשות שלכם מתחילם לצוף, נסביר.

    העבודה החשובה ביותר של מפיק אירועים לחברות היא לגרום לכך שחווית האורחים תהיה בלתי נשכחת, החל מהצגת הפרטים ללקוח ועד לסידור השולחנות באירוע, לתת ללקוח את החוויה המדהימה שהוא לא צריך לדאוג לשום דבר שקשור לאירוע שלו מתחילתו ועד סופו.

    לחברה שלנו, פלאנרז הפקות, קשרים רבים בתחום ההפקות, ביניהם גם חברות ייעוץ שתפקידם לספק חוות דעת, להעריך ולנתח אירועים כמו כנסים, אירועים עסקיים ואירועי חברות שונים.

    בפגישות האחרונות שלנו שמנו לב לדבר שחזר על עצמו, הרבה מאוד מהלקוחות שלהם בטוחים שהאירוע שלהם הוא המיוחד ביותר בדיוק כמו שהם אוהבים לציין, טבעי להעצים את העסק שלך מבלי להיות ריאלי לפעמים.

    המשותף לכל האירועים האלה הוא שאף אחד מהם לא היה מיוחד ויוצא דופן. למרבה הצער, הרוב הגדול עושה את אותם הדברים – אירוע ממוצע לכל היותר, חוויה נשכחת ולרוב משעממת. התמונה שהם מציירים היא לא תמיד בריאה כמו שהם חושבים.

    הגיע הזמן לדבר בכנות על הפקת אירועים לחברות שלכם

    לעיתים קרובות מדי, מפיקים ומארגני אירועים מנותקים מכמה שהם מאמינים שהחוויה שהם יוצרים באירוע מיוחדת, לבין מה שהקהל שלהם באמת חושב

    צריך להיות אמיתיים עם עצמנו לגבי מה כן – ומה לא – במיוחד כשזה קשור בהפקות האירועים שלנו. לפעמים אנו נוטים להעצים את כל מה שאנחנו עושים באירוע ואומרים שהוא מיוחד. הנחת היסוד הזו למעשה רק פוגע בכם ויוצרת חוסר אמינות מול הלקוחות.

    מהם היתרונות היחודיים לכם במיומנות ההפקה שלכם?

    מפיקי אירועים עם ניסיון בהפקות גדולות למספר רב של אורחים, ספונסרים ושם מומלץ עם אמינות, יש להם הבנה ברורה של מה מבדיל בין האירועים שלהם לבין אירועים המתחרים – חשוב מכך, הם יודעים את היתרונות היחודיים שמקבלים האורחים שלהם כאשר הם מגיעים לאירוע.

    כדי לעזור לכם לספק יתרונות יחודיים בהפקת האירוע הבא שלכם, מיקדנו מספר שאלות חשובות:

    1. מה תצטרכו להשיג כדי שהחוויה שאתם מספקים תהיה באמת ייחודית?

      האם אתם מעצבים את חווית האירוע בהסתכלות על המטרות של החברה שלכם? האם הפקת האירוע תומכת ביעדים העסקיים ששהצבתם לעצמכם? כיצד זה בא לידי ביטוי בחוויה שאתם מספקים? אילו יתרונות יחודיים תרצו לספק לקהל היעד שלכם שמבדיל ומבדל אתכם מאחרים?

    2. האם ביכולתכם להפיק אירועים שיובילו את השוק?

      מה מיקומכם התחרותי בשוק בתחום של הפקת אירועים לחברות? אילו יתרונות יחודיים תרצו לספק לאורחים בחווית האירוע? האם לוגיסטיקה מצוינת בהפקת אירועים, מספיקה כדי להבדיל אתכם מהמתחרים?

    3. איזו הזדמנות אתם פורסים בפני האורחים שלכם?

      התחילו בזיהוי קהל היעד שלכם. אתם צריכים למקם את עצמכם כנותני השירות הטובים ביותר לקהל. לאחר מכן תחשבו על רצונות האורחים מהשתתפות באירוע שתפיקו. לאחר שזיהיתם את זה, עצבו את החוויה באירועים סביב היתרונות ותוצאות פתרון הבעיות.

    חשיבותם של אירועי חברות

    שיגרת העבודה היומיומית של כוח האדם המועסק בחברות וארגונים שונים מביאה לשחיקה. ולעתים אף לירידה בתפוקה. עם הזמן חדרה ההכרה כי על המעסיקים לדאוג לרווחתם של העובדים. וכן כי הבעת הוקרה והערכה על עבודה קשה ומאומצת הם מן ההכרח.

    מעבר לכך, ישנה חשיבות רבה ליצירת קשרים עמוקים עם לקוחות, משקיעים וגורמים משמעותיים אחרים. גם הפקת אירוע המוקדש ללקוחות שלכם יאפשר למנהלי החברות להביע את הערכתם ותודתם וכמובן לעשות עוד אירועים ולהישאר בתודעה.

    סיבה נוספת לקיום אירוע היא צורך בקידום מכירות, השקת מוצר או שירות חדש של החברה ורצונה להחדיר אותם אל השוק, לעורר תשומת לב ולהשאיר רושם עמוק בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים, משקיעים, מתחרים ועוד.

    חשיבותם של אירועי חברה היא גדולה והמפתח להצלחתם הוא היכולת לגבש ולבנות את אירוע מרשים העונה למטרה לשמה הוא מתקיים ולהשאיר את הרושם הנכון. לשם כך מומלץ לפנות לחברות הפקה אשר התמחותן היא הפקת אירועים לחברות.

    להן יש ידע רב ומקצועי בכל הקשור להפקת אירועים לחברות והמומחיות שלהן מאפשרת להן להעניק ללקוחות שקט נפשי וביטחון שהאירוע החשוב שלהן ייבנה בצורה המקצועית והחסכונית ביותר תוך שימוש בספקים ונותני שירות איכותיים, טובים ומקצועיים המתאימים ביותר לאופי האירוע המבוקש ללא פשרות.

    הוותק ונסיונן העשיר בהפקות אירועים לחברות מאפשר להן לבצע תיאומים מול מספר רב של גורמים ולפתור גם תקלות בשטח בקלות ומבלי לפגוע באיכות האירוע ובהתנהלותו. כל שנותר ללקוח הוא לשתף את חברת ההפקה בפרטי האירוע המבוקש, להישען אחורה ולדעת שהוא בידיים טובות.

    הפקת אירועים לחברות: טיפים לבנייה נכונה של אירוע

    צוות המפיקים המקצועי והמנוסה של פלאנרז, חברת הפקת אירועים וחתונות, ריכז עבורכם מספר טיפים להפקה נכונה ומוצלחת של אירועים לחברות:

    1. קביעת תקציב 

      השלב הראשון הוא הקצאת תקציב אשר עליו יתבסס האירוע כולו. התקציב יאפשר לחברת ההפקה לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניה. כך יהיה קל להפיק אירוע חלומי, בהתאם לציפיות שלכם.

    2. מטרת האירוע 

      לפני שמתחילים לתכנן את האירוע מומלץ לגבש באופן מדויק את המטרה לשמה הוא מתקיים. לדוגמא אירוע הנבנה עבור גיבוש עובדי החברה יהיה שונה לחלוטין מזה הנבנה עבור לקוחות או לטובת השקת מוצר או שירות. הדגשים יהיו שונים ומבנה הערב יותאם למטרה זו ולכן זהו הצעד הראשון והמשמעותי ביותר.

    3. מועד האירוע 

      מומלץ לוודא כי נבחר מועד נוח אשר אינו מתנגש עם אירועים אחרים כגון: פרוייקט גדול במקום העבודה הדורש מן העובדים שעות עבודה מרובות, אירוע עסקי אחר באותו תחום אשר יכול להשפיע על הגעת המוזמנים לאירוע שלכם. השאירו לכם זמן להתלבט, להתחרט ולקבל החלטות בנחת רוח וללא לחץ, וכך גם תוודאו כי נותני השירות בהם אתם מעוניינים כגון: חברת קייטרינג, אולם אירועים וכדומה אכן יהיו פנויים וזמינים לתאריך שתכננתם.

    4. בחירת הקונספט 

      אפשרויות הבחירה הן רבות, ולכל אפשרות מאפיינים שונים לחלוטין. ניתן לבחור במסיבת ריקודים, ארוחת ערב חגיגית, כנס הכולל הרצאות או פעילות מגבש וכדומה. הבחירה בקונספט מהווה בסיס לתכנון האירוע ולכל ההחלטות אשר יתקבלו במהלכו. לדוגמה: אירוע המבוסס על מסיבת ריקודים יהיה שונה לחלוטין מכנס המבוסס על הרצאות ומצגות. בהתאם לקונספט הנבחר מומלץ להחליט על תכנים מתאימים אשר ירכיבו את האירוע. לדוגמה: במידה והוחלט לקיים מסיבת ריקודים מומלץ לבחור תקליטן מקצועי אשר ידע להרקיד ולשמח את המוזמנים לכל אורך האירוע ולהבין מה אופי המוסיקה הנכונה עבורם.

    5. מיקום האירוע 

      בחירת המיקום תתבסס על הקונספט הנבחר. חשוב שמקום האירוע יתאים מבחינת אופי, גודל, אמצעים טכניים, מיקום גיאוגרפי והמסר שאותו רוצים להעביר. לדוגמה: אם הקונספט הנבחר הוא מסיבת ריקודים ניתן לקיים אותה באולם אירועים או לבחור במועדון ריקודים. אם האירוע המבוקש הוא כנס מקצועי ניתן לבחור לקיים אותו באחד מאולמות הכנסים או בבית מלון יוקרתי. במידה ועורכים ארוחה חגיגית ניתן לבחור במסעדה מפוארת או באולם אירועים הידוע בקייטרינג משובח. כמו כן, במידה והדבר אפשרי, ניתן לקיים את האירוע במקום העבודה עצמו ובכך לחסוך כסף רב ומשאבים ויחד עם זאת להגביר את תחושת הגאווה והשייכות למקום, ולהציג את הארגון ללקוחות ומשקיעים. בכל בחירה אשר תעשו, חשוב לדאוג לאווירה נעימה ומזמינה.

    במידה וההגעה למקום האירוע תעשה בצורה עצמאית, מומלץ לבחור במקום אשר ההגעה אליו היא נוחה וישנה גישה לתחבורה ציבורית וכי יש בו גם כמות מספיקה של מקומות חניה

    1. עיצוב האירוע 

      לעיצוב חלק חשוב ביצירת אירוע מרשים ובהפיכתו לבלתי נשכח. על כן, מומלץ להשקיע מחשבה ולהחליט מהו העיצוב הנבחר. ניתן לבחור בעיצוב הקשור לתחום העיסוק של החברה או למוצר אותו היא רוצה להציג או לבחור בעיצוב אשר אין לו קשר ישיר. לדוגמה: ניתן לבחור עיצוב חם ומשפחתי הכולל תאורה חמה, פרחים, רהיטי עץ, ספות וכורסאות או לבחור בעיצוב תעשייתי. כמו כן, ניתן להשאיר את העיצוב הקיים במקום המארח במידה והוא מעניק תחושה נעימה ומזמינה והאווירה שבו תואמת את זו שאתם רוצים לתת למוזמנים.

    2. מיתוג האירוע

      זוהי תעודת הזהות שלכם. המיתוג באירוע יכלול את שם החברה, הלוגו, סלוגן המאפיין אתכם וכל פרט אחר החשוב לכם לשייך אליכם ושיסייע ללקוחותיכם לזכור אתכם או את המוצר והשירות שאתם מספקים. כמו כן, שימוש במיתוג באירוע יגביר את תחושת הגאווה והשייכות של עובדיכם לארגון. ניתן להשתמש במיתוג במגוון אפשרויות, כגון: שלטים, קאפות, הקרנה על מסכים, סרטוני תדמית החברה, מיתוג כלי אוכל, מפיות, מדבקות, עוגיות מזל ממותגות, דוכני מזון ממותגים, מתנות ממותגות שיחולקו למוזמנים ועוד. ועוד.

    3. רשימת מוזמנים 

      מומלץ לערוך רשימה מסודרת ומפורטת של האורחים המוזמנים לאירוע. המוזמנים הם אלו אשר עבורם מתקיים האירוע ולכן חשוב לדעת כי כללתם את כולם. בסמוך לאירוע תוכלו להיעזר ברשימה זו על מנת לשלוח הזמנות, תסכורות ולאשר הגעה. בבחירת המוזמנים חשוב להחליט האם רוצים להזמין מתחרים, עיתונות, תקשורת וכדומה, בהתאם לאופי האירוע ומטרתו.

    4. חברת קייטרינג 

      תפריט עשיר ומגוון והגשה אסתטית ישאירו רושם עמוק על המוזמנים ויגבירו משמעותית את תחושת ההנאה. בחירה נכונה של דוכני מזון לאירוע, קייטרינג טעים, עשיר ואיכותי ובר משקאות מגוון הם בין הגורמים המשמעותיים להצלחת האירוע.

    5. לוגיסטיקה ותפעול 

      מומלץ להכין רשימה מפורטת של הצרכים הלוגיסטיים והתפעוליים הנחוצים לקיום מוצלח של האירוע. אמצעים לוגיסטיים רבים יכולים להימצא במקום המארח, כגון: ריהוט, אמצעים טכניים (רמקול, הגברה, מקרן, מסך וכדומה), כלי הגשה, תאורה המתאימה לאופי האירוע ועוד, אך יש לוודא זאת מראש ולדאוג להשלמת הפרטים החסרים. כמו כן, מומלץ להערך מראש לצרכים תפעוליים כגון: הסעות מאורגנות לאורחים, עמדות רישום בכניסה, עמדות לחלוקת מתנות וכדומה.

    המשיכו למאמרים נוספים כאן אטרקציות לחתונה

    לכל שאלה המומחים שלנו יישמחו לתת מענה. בקרו בדף צור קשר שלנו.

    עמדת צילום לאירועים

    הפקת אירועים

    הטיפים המוצלחים ביותר להפקת וארגון אירועים לחברות

    1. תספקו תקציר ותדריך מפורט וברור של האירוע

    העצה הראשונה ברשימה היא די פשוטה אבל חשובה ביותר. לפני שאתם מתחילים בחיפוש המקום המתאים להפקת אירוע החברה הבא שלכם, תשבו עם כל המנהלים, והמשקיעים ( במידת הצורך) ותכתבו תיאור מפורט של האירוע שאתם רוצים לערוך.

    חשוב שתהיו סגורים על עצמכם ותדעו בדיוק מה אתם רוצים ומחפשים. רק לאחר מכן, תוכלו לחפש את השותפים, בעלי המקצוע ואולמות האירועים והכנסים שיהפכו את החזון שלכם למציאות ויעזרו לכם לערוך אירוע מוצלח.

    כשאתם כותבים את התקציר והתיאור של הפקת אירועים לחברות, תהיו מעמיקים ויסודיים. אם תבינו לעומק את הצרכים שלכם תוכלו לבחור במקומות המתאימים והנכונים עבורכם. במקום להעלות דרישות מעורפלות ולהתפזר על המון מקומות שונים לאירוע שאתם מתכננים, תוכלו לצמצם את הרשימה ולהתמקד במקומות שעונים לכל הצרכים שלכם בצורה הטובה והמלאה ביותר. תשלחו בקשות להצעת מחיר ותחכו להצעה הטובה והמשתלמת ביותר. על מנת להתחיל ברגל ימין את ההתקשרות שלכם עם המקומות שבהם ייערך אירוע עסקי המתוכנן, חשוב שתתארו מה בדיוק אתם צריכים ומחפשים בצורה מובנת וברורה. זה ימנע מכם לפנות למקומות לא מתאימים ולבזבז את זמנם לשווא.

    בתור מפיקי אירועים עסקיים עדיף שתכירו מגוון רחב של מקומות איכותיים ומתאימים ותפתחו איתם שותפות ארוכת טווח. גם אם מקום מסוים לא מתאים לאירוע הנוכחי שלכם, ייתכן שהוא יתאים לאירוע הבא שתערכו, לכן עדיף שלא תייצרו תדמית שלילית ומוניטין בעייתי.

    חשוב שבעת משלוח הדרישות שלכם ותקציר האירוע, תראו להם שאתם יודעים ומבינים מה אתם עושים ותשדרו מקצועיות

    תקציר טוב צריך להכיל את המטרות והדרישות של האירוע. התקציב, קיבולת המשתתפים המתאימה. מאפיינים חשובים שונים כמו גישה לבעלי מוגבלויות. וכל שירות ספציפי שאתם צריכים. תציינו בבירור על מה אתם יכולים להתפשר ועל מה אינכם יכולים להתפשר ולוותר בשום אופן.

    הפעולה הפשוטה הזאת תבטיח שלא יהיה מצב של חוסר הבנה ופער ציפיות עם המקום שבחרתם לקיים בו את הפקת אירוע חברה שלכם. זה יעזור לכם לבנות שותפות חיובית ששני הצדדים רק ירוויחו ממנה.

    2. תחשבו מחוץ לקופסה אך תפעילו שיקול דעת

    כשאתם בוחנים את המקום המושלם ביותר להפקת אירוע שתכננתם, תפעילו יצירתיות ותחשבו מחוץ לקופסה. אל תיתקעו אם אותן אפשרויות שגרתיות ואחידות שמגבילות אתכם.

    תעברו על רעיונות לאירועים מקוריים ויוצאי דופן ותנסו לקבל מהם השראה. תקפידו על גיוון וחדשנות. תנסו להשתמש במקומות לא שגרתיים לאירועים העסקיים שלכם או תנסו להשתמש בדרכים שונות באותו מקום.

    תבקשו מצוות והנהלת מקום האירוע ללכת לקראתכם ולנסות לממש את החזון הייחודי שלכם. כמו מפיקי אירועים עסקיים, גם הם מקצוענים וגם הם אוהבים לאתגר את עצמם!

    אבל אם החלטתם להתפרע ולעשות משהו לא שגרתי, הפעילו שיקול דעת. הבטיחו שהתוכניות שלכם ישימות ומציאותיות.

    בהפקת אירועים חשוב לבדוק היטב שהמקום שבחרתם בו לקיום האירוע שלכם מתאים לקונספט שאתם מעוניינים בו. בחרו מקום וצוות זמין שיענו על כל הדרישות והצרכים שלכם.

    טיפים לשדרוג האירוע

    3. תעבדו עם איש קשר אחד

    בפנייה אל מקומות בהם תרצו לערוך את האירוע, התנהלו מול אדם אחד בלבד. אם תקבלו עשרות הודעות מכמה מנהלים שונים באותו אירוע זה רק יקשה על עבודתכם.

    אם יש לכם איש קשר אחד שתוכלו לפנות אך ורק אליו תוכלו להבטיח שתהליך יצליח. קשרים ויחסים טובים עם ספקים ונותני שירות הם חלק בלתי נפרד מעבודתו של מפיק אירועים עסקיים. אם היחסים ביניכם יהיו יותר כנים, ידידותיים וחיוביים. תוכלו לבנות שותפות פורייה וקונסטרוקטיבית שתועיל לכל הצדדים המעורבים.

    4. תתייחסו לנותני השירות שלכם כאל שותפים ולא משרתים

    כשמדובר בתכנון הפקת אירועים עסקיים גדולים לתאגידים כמו הפקת אירועים לחברות, קל מאוד לפגוע בנותני השירות, בעובדים ובבעלי המקצוע שאתם משתפים איתם פעולה על מנת לרצות את הלקוח ולענות על כל דרישותיו. כשאתם עובדים עם מקום מסוים שיארח את האירוע ושוכרים אנשי מקצוע. חשוב שתתייחסו אליהם בצורה מתחשבת ואדיבה. תראו בהם שותפים מלאים לאירוע ולא ספקים נחותים שצריכים לציית לכל גחמה ופקודה שלכם. זכרו אם לצוות איכפת מכם ומכבד אתכם, יהיה לו גם איכפת מהלקוח ומהאירוע עצמו.

    כמו כן הצוות של המקום בו בחרתם לקיים בהם את האירוע לרוב מכיר אותו מבפנים ויודע הכול לגביו.

    תתנו להם להרגיש חשובים ומוערכים ותתייחסו אליהם כאל ידידים טובים. כך תוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. ולהיות בטוחים שהם יעשו את המירב על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחות שלכם. תקפידו על גישה, צורת דיבור ויחס מנומסים, אנושיים וענייניים. אף אחד לא ישתדל ויתאמץ עבור אדם שחצן וזועף שאף פעם אי אפשר לרצות אותו.

    תתייחסו לעובדים ולצוות במקום האירוע כאל שותפים שווים ולא כאל חוליה זניחה באירוע המורכב שתכננתם.

    5. אל תפחדו לזרוק מילה טובה, לשבח אותם כשמגיע להם ולהודות על המאמץ שהשקיעו

    טפחו יחסים מקצועיים של אמון הדדי והבנה. אם אתם דורשים מאחרים להפגין כבוד ומקצועיות. ולא מוכנים לעבוד עם מישהו שמזלזל בכם, מעגל פינות ולא לוקח אתכם ברצינות. אז אל תתנהגו בצורה כזאת כלפי אחרים.

    אם המקום שפניתם אליו לקבלת הצעה לקיום הפקת אירועים לחברות שאתם מתכננים עבד קשה עד השעות הקטנות של הלילה על מנת לספק לכם הצעה מפורטת, אל תקבלו את זה כמובן מאליו.

    תעברו היטב על המסמך שקיבלתם, תאשרו שקיבלתם אותו ותודו על המענה המהיר. לפני שתפנו בשאלה בנוגע להצעה שקיבלתם, תעברו עליה היטב ותוודאו שהיא לא נענתה כבר.

    כאשר הצוות האחראי על האירוע יהנה לעבוד עמכם, הוא יעשה כל מה שניתן. אכפתיות, תמיכה והבנה, הם השחקנים הראשיים באירוע על מנת לרצות אתכם ולהפיק אירוע מרשים.

    6. תייצרו תחושה של דחיפות

    ליצור תחושת דחיפות היא דרך נפלאה. כך תוכלו לגרום למקומות שאתם בוחנים לקיים בהם את האירוע העסקי שלכם ללכת לקראתכם. להתגמש ולהסכים לדרישות ולתקציב שהצבתם.

    בעת משא ומתן עם כל אולם, מרכז כנסים או כל אתר אחר לקיום האירוע שלכם. תשדרו שאתם חייבים לסגור את כל הפרטים במהירות ולא יכולים לחכות. תתארו בפירוט את אילוצי לוח הזמנים שלכם. ותפרטו את כל המקומות האחרים ששלחתם אליהם את תקציר האירוע ואתם מחכים לתשובה מהם.

    זה ייצור רושם שיש לכם ים הצעות ממקומות אחרים ושאין לכם הרבה זמן לבזבז. כך שהמקום שאתם רוצים לסגור בו את האירוע שלכם ירגיש שהוא חייב להרשים אתכם. ולכן להגיש לכם את ההצעה האטרקטיבית והמרשימה ביותר. כמובן על מנת להשאיר אבק לכל המתחרים ולסגור את העסקה אתכם במהירות האפשרית.

    ראו גם: מחיר הפקת אירוע

    הפקת אירועים לחברות – שאלות נפוצות

    כמה עולה הפקת אירועים לחברות?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונות הלקוח. לפרטים בקרו באתר והשאירו פרטים, נחזור אליכם בהקדם.

    האם מחירים של הפקה בקיץ ובחורף הם אותו דבר?

    לא. הפקת אירוע בקיץ לרוב תהיה יקרה יותר.

    יש לי אירוע בקרוב מה עליי לעשות?

    בקרו באתר, התרשמו מסוגי ההפקות השונות שלנו. ניתן להשאיר פרטים או להתקשר למספר טלפון המופיע באתר.

    איך מתאמים פגישה?

    השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר עם פרטי האירוע, או צרו קשר בטלפון המופיע באתר.

    דרג

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה