מה מומלץ ללבוש לתמונות אלבום האירוסין שלי?

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    מה מומלץ ללבוש לתמונות אלבום האירוסין שלי?

    לא בטוחה מה ללבוש לתמונות האירוסין שלך? תעייני בעצות שלנו להרכבת תלבושות לתמונות אירוסין פוטוגניות שפשוט תתאהבי בהן

    תמונות האירוסין שלך צריכות להיות כיפיות, הקדמה פחות רשמית לתמונות החתונה שלך. את יכולה להשתמש בתמונות ל"שריינו את התאריך", לתכניות של יום החתונה שלך או אפילו להזמנות שלך, כך שאת רוצה להיראות במיטבך. כל הזדמנות לצילום כרוכה בלחצים רבים – בחירת תלבושת לא צריכה להיות אחד מהם.

    לטיפים והמלצות, בקרו בבלוג שלנו.

    המלצות תלבושת לתמונות אירוסין:

    • בחרי את התלבושות שלך מראש, כדי שלא תתמודדי ביום עצמו עם חיפוש פריטים שמתאימים אחד לשני.
    • וודאי כי שילוב הפריטים שלך מתאים לעונה ולמיקום התמונות שלך (קראי: בלי נעלי עקב בחוף או זרועות חשופות בשלג).
    • בטאי את הסגנון האישי שלך – ככל שתרגישי בטוחה יותר, התמונות שלך ייראו יותר טוב.
    • לכל הפחות, תמונות האירוסין שלך הן הזדמנות מושלמת לצלם חלק מהרגעים המתוקים בינך לבין ארוסך (בזמן שאתם נראים ממש טוב).

    תלבושות לתמונות אירוסין בקיץ

    החתונות פורחות במהלך עונה שטופת השמש הזו, אך זהו גם זמן מושלם לצלם את תמונות האירוסין שלך, במיוחד אם את רוצה נוף חופי או אווירה כפרית ולא מעוננת. אם את בוחרת בחיק הטבע המופלא, נעליים שטוחות, בדים נושמים וקווי מכפלת קצרים יותר, הם חובה. בין אם את אוהבים הדפסים תוססים או מראה חופי וקליל, תמונות אירוסין קיציות הן הזדמנות מושלמת להראות את סגנון השיק היום-יומי שלך.

    זוג מאורס לבוש בלבן תמונת קיץ
    מקור: erickelley.com

    תהיי עם רגליים יחפות בתמונות אירוסין בחוף

    אם את בוחרת באווירה ימית עם תמונות אירוסין בחוף, אל תפחדי ללכלך קצת את הרגליים בחול. הליכה ברגליים יחפות יוצרת אווירה נינוחה שמתאימה לסביבה חופית. והגישה הרגועה הזאת תחסוך לך את הטרחה של חיפוש אחר נעליים מתאימות לחוף. כדי שתמונות האירוסין שלך ייראו מלוטשות, שלבי את רגליך היחפות עם תלבושות מובנות. שילובים של כחול נייבי ולבן הם בחירה בטוחה לקבלת סגנון חופי מוצלח שהוא נינוח אך עדיין ניראה נהדר.

    זוג מאורס - תמונה על חוף הים
    מקור: Leanne Hope

    בטאי את הסגנון האישי שלך

    התלבושות שאת בוחרת עוזרות ליצור את האווירה של תמונות האירוסין שלך, כך שתלבשי פריטים שהם "את". אם את לא אוהבת שמלות, אל תלבשי שמלה! במקום זאת, תנסי ללבוש אוברול עם הדפס יפה. אם ארוסך אוהב אביזרי אופנה, תתני לו ללבוש כובע קש אופנתי או גוונים צבעוניים – במילים פשוטות, את לא יכולה לטעות עם פריטים שמשדרים את הסגנון האישי שלך.

    זוג מאורס על רקע כדורים פורחים
    מקור: Tega

    אל תתביישי מצבעים נועזים

    בעוד שתתפתי ללבוש הכל בצבע לבן לתמונות האירוסין שלך (אחרי הכל את הולכת להיות כלה!), צבעים בהירים מאוד בולטים במצלמה. בנוסף, צבעים עזים יותר מיד יתנו לתמונות שלך תחושה של חגיגיות, והם מתאימים באופן מושלם לאווירת קיץ שגרתית. כדי שתהיה התאמה בין צבעים בהירים, תבחרי בכאלה שמשחקים אחד עם השני מבלי להיות דומים מדי, כמו צהוב וכחול. אם את אוהבת הדפסים (למשל, נקודות וצורות דמויי יהלום), וודאי שהם מספיק גדולים בשביל לבלוט במצלמה, אך לא גדולים מדי – את לא רוצה ללכת לאיבוד בהדפס גדול מדי.

    זוג מאורס כלה לבושה צבעים נועזים
    מקור: Liv Hefner

    תלבושות לתמונות אירוסין בסתיו

    קשה להתעלות על הצבעים העשירים של הסתיו. תוסיפי לזה את הרוח הרעננה שלא הורסת את השיער והאיפור שלך וזה לא פלא שהעונה המתונה הזאת כה פופולרית לצילום תמונות אירוסין (שלא לדבר על חתונות). מאחר והטמפרטורות מתחילות לרדת בסתיו, שרוולים ארוכים יותר, שכבות וסריגים הם חובה. אם את מצטלמת בחיק הטבע, נסי לבחור צבעים שיתאימו לסביבה שלך.

    כתום עשיר, אדום וחום, כולם מתאימים לעונה הזאת, במיוחד אם את באזור שבו העלים מחליפים צבע. קראי בהמשך על התלבושות האהובות עלינו לתמונות אירוסין בסתיו.

    תגווני עם אביזרי אופנה עונתיים

    אם את וארוסך לובשים צבעי סתיו מאופקים, אביזר אופנה יפה (תחשבי על: צעיף צבעוני או כובע בהיר) יכול להוסיף עניין חזותי מספק לתלבושות בתמונות האירוסין שלך בסתיו.

    לדוגמה, פריט משובץ הוא דרך נהדרת לשדר אווירה סתווית בתמונות אירוסין באזורים כפריים. פשוט תזכרי שאביזרי אופנה בולטים לא צריכים להתחרות עם התלבושת שלך, כך שאם את בוחרות בהדפס נועז, שמרי על יתר הפריטים ניטרליים.

    שדרי את מראה החתונה שלך

    אל תתני לעונה לעצור אותך כאשר מדובר בלבישה של לבן בתמונות האירוסין שלך בסתיו. זה מקובל לחלוטין – ואפילו מאוד אופנתי – ללבוש לבן אחרי חגיגות יום העבודה! בעוד שתמונות האירוסין שלך לא צריכות לתת יותר מדי תחושה "של כלה", חולצה או שמלה לבנה זו רמיזה מתוקה על שמלת החתונה שלך.

    תשקלי לשחק עם המרקם: לבדים על בסיס כותנה כמו תחרה, קרושה, ובד מנוקד יש ממד שניראה טוב במצלמה ומיד נותן לתלבושת שלך מראה ווינטג'.

    תתכרבלי בשכבות חמות

    את לא חייבת לסמוך רק על תכשיטים או אביזרי אופנה לביטוי האישיות שלך. בדים חמים כמו סריגים ופלנל הם אפשרויות מקובלות לגמרי לתמונות אירוסין חמימות יותר בעונת הסתיו. החלק הכי טוב? את ובן זוגך בוודאי לא תתקררו בעודכם מתחבקים בחיק הטבע. תבחרי בקיטש עם סריגים משופשפים או סריגים עם הדפסים, או טוניקה עם חולצה מכופתרת מתאימה.

    תלבושות לתמונות אירוסין בחורף

    אם את מתכננת לצלם תמונות אירוסין בחורף, אל תתני לאוויר הקריר או למזג אוויר בלתי צפוי למנוע ממך להיראות אופנתית. בין אם את לובשת שמלת קוקטייל חדה ומהממת וארוסך לובש חליפה, או בין אם את לובשת נצנצים בהשראת ערב ראש השנה, זו עונה נהדרת עבורך ועבור ארוסך להיראות חגיגיים. (ואם מזג אוויר גרוע אכן נקרה בדרככם, אנחנו נדאג גם לזה). קראי בהמשך על התלבושות האהובות עלינו לתמונות אירוסין בחורף.

    הוסיפי פריטים מנצנצים לתחושה חגיגית

    תמונות אירוסין חורפיות הן הזדמנות נהדרת להיכנס לרוח החג – אחרי הכל, יש לך הרבה מה לחגוג! כדי להצליח לקבל תמונות חגיגיות, תשקלי קישוטים מתכתיים כשאת בוחרת מה ללבוש. פריטים עם קישוטים מונוכרומטיים (כמו חולצה עם נצנצי זהב בחלק העליון) יתנו לתמונות האירוסין שלך את הניצוץ המתאים מבלי להסיח את הדעת. תבקשי מארוסך ללבוש חולצה חגיגית בצבע חלק ונאה שתחמיא לתלבושת הנוצצת שלך.

    אמצי את היסודות

    אם ישנו מזג אוויר גרוע במהלך צילומי האירוסין החורפיים שלך, אל תדאגי! תתכונני עם אביזרי אופנה חורפיים כמו מעיל פרווה, כובע צמר או מגפי גשם יפים למקרה שיתפוס אותך מבול. בנוסף, אם את מרגישה לחוצה מלדגמן מול המצלמה, שימוש באביזרים – כמו מטריה בולטת – יכול לעזור לך להשתחרר.

    תשקלי תלבושת בסגנון אירוע קוקטייל

    חורף זו העונה של מסיבות קוקטייל, אז למה שתמונות האירוסין שלך יהיו שונות? שמלת קוקטייל לבנה ונעלי עקב אופנתיות משדרות תחושות קסומות, בעוד שחליפה קרושה עבורו תהיה מאוד נאה. עצה מקצועית: אם האוויר קריר מדי לרגליים חשופות, תלבשי טייץ עם נעלי עקב צבעוניות או בצבע מתכתי.

    תלבושות לתמונות אירוסין באביב

    האביב מסמל התחלות חדשות, אז האם יש הזדמנות טובה יותר לחגוג את חייכם החדשים בתור זוג נשוי? בעונה הנפלאה הזאת מדובר בצבעי פסטל, פרחים ופריטים חלומיים, אז אל תפחדי להוסיף נגיעות חיות של צבע והדפסים גחמניים לתלבושת לתמונות האירוסין האביביות שלך כשאת מחליטה מה ללבוש. לגבי אביזרי אופנה, תתני לתחושות הרומנטיות שלך להשתלט: פריטים פרחוניים, כתרים מפרחים, ופריטים בהשראת ווינטג' הם מקום טוב להתחיל בו.

    גווני עם פריטי מעבר

    האביב יכול להביא עמו שמש או גשמים, או את שניהם. הימנעי מהאוויר הקר ותלבשי סוודר קליל עם שמלה או חצאית פלרטטנית – את לא תקפאי אם הטמפרטורות יתחילו לרדת, אך עדיין תיראי רעננה ואוורירית. אם הוא רוצה לבוש חגיגי יותר, חליפה כחולה היא מאוד אופנתית ועם זאת לא מחניקה מדי. והוא תמיד יכול להוריד את המקטורן למראה נינוח יותר.

    תבחרי בצבעי פסטל בסגנון סטודנטיאלי

    אין עונה טובה יותר מאביב לבחור בלוח צבעים עליז כשאת מחליטה מה ללבוש לתמונות האירוסין. כדי להצליח בטרנד הזה, תבחרי בצבעי פסטל קרים יותר כמו כחול, ירוק וסגול שמתאימים אך לא מתנגשים. את לא אוהבת דברים צבעוניים? תנסי גוונים דהויים כמו ורוד בהיר או סגול בהיר כדי להפוך את הסגנון לעדין.

    כתבות מומלצות:

    4/5 - (4 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה