איך בוחרים קייטרינג לחתונה?

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    איך בוחרים קייטרינג לחתונה?

    הצלחת החתונה שלכם תלויה בפרמטרים רבים ובראשם כמובן נושא האוכל והחוויה הקולינרית. כדי להפיק חתונה נוצצת ויוקרתית ואירוע עליו ממשיכים לדבר עוד זמן רב, עליכם לקבל החלטה נכונה ושקולה בנושא הקייטרינג. לכן, לאחר שתיאמתם מועד לאירוע, בחרתם גן או אולם אירועים וכבר שלחתם הזמנות לאורחים, כעת עליכם להתמקד בנושא בחירת חברת הקייטרינג והתפריט.

    שלבים לבחירת חברת קייטרינג

    שלב בחירת חברת הקייטרינג לחתונה נחשב לאחד השלבים המהנים בגלל, כמובן הטעימות, עליכם לזכור כי עלות האוכל נחשבת לאחת ההוצאות העיקריות להפקת החתונה שלכם. לכן, אין להתפשר בנושא זה ומומלץ לשים לב לפרמטרים חשובים כגון: אישורים של חברת הקייטרינג (רישיון עסק, אישור תקף ממשרד הבריאות ביטוח וכיוצא בזה), כשרות האוכל, עלות המנות, ניסיון מקצועי, ותק בענף, תפריטים, ייעוץ קולינרי, רמת השירות, אמינות, ניסיון השף של חברת הקייטרינג, שירותים נלווים וכדומה.

    כדי לבחור חברת קייטרינג כדאי לבקש המלצות מחברים שהתחתנו לאחרונה והיו מרוצים מחברת הקייטרינג שהייתה באירוע שלהם, כדאי לבקש עזרה והמלצות גם מקולגות בעבודה, מקרובי משפחה וכמובן אין כמו חוכמת ההמונים וניתן להיעזר באינטרנט כדי להתרשם מחוות דעת על חברות קייטרינג שונות.

    לאחר סינון ראשוני חשוב לגלוש לאתר של כל חברת קייטרינג מהרשימה, לעיין בגלריית התמונות, לקרוא מידע אודות החברה, וכדאי לשים לב לנושאים כגון ותק בענף, מידע אודות השף, גודל העסק ומיקומו, התמחות מקצועית במטבחים שונים, תפריטים לדוגמה, שירותים נלווים שהחברה מציעה (מלצרים, כלי הגשה ואוכל, הקמת מטבח חוץ במקרה של אירוע חיצוני או מקום ללא מטבח קבוע, עיצוב מזנונים, השכרת נלווה ציוד ועוד.

    לאחר שבחרתם לפחות 3-4 חברות קייטרינג הנראות לכם ושהתפריט מעניין אתכם, תוכלו לבקש ולקבוע פגישה ומבחן טעימות. רגע לפני שאתם ממהרים לתאם את מבחן הטעימות כדאי להחליט האם ברצונכם להזמין קייטרינג לא כשר או קייטרינג כשר לחתונה שלכם. החלטה זו עליכם לקבל בהתאם למאפייני האירוע והאורחים, במיוחד אם אתם מזמינים קרובי משפחה וחברים המקפידים על נושא הכשרות. במידה ואין לכם צורך בתעודת כשרות של החברה תוכלו ליהנות מתפריט מגוון ומקינוחים נפלאים על בסיס חלבי למרות שכיום יש מגוון גדול של קינוחי פרווה איכותיים המוגשים באירועים ובחתונות וכמעט ולא שמים לב בהבדלים ביניהם מבחינת הטעם.

    אישורים ורישיונות נדרשים

    כאשר אתם מגיעים לפגישת ייעוץ בחברת הקייטרינג עליכם לדרוש מהבעלים או ממנהלי המכירות להציג בפניכם אישור עסק חוקי ורישיון בתוקף ממשרד הבריאות. כך תמזערו סיכונים ותקבלו שירות מחברה אמינה הפועלת כחוק ומחויבת לכל הכללים המחייבים בתחום האוכל והקייטרינג.

    כימיה וייעוץ קולינרי

    במהלך הפגישה עם הבעלים והשף של חברת הקייטרינג כדאי לשים לב האם יש לכם כימיה אתו, האם השף מבין את הצרכים הייחודיים שלכם ומציע לכם פתרונות משתלמים, ואין לוותר על ייעוץ קולינרי מהשף המנוסה כדי להחליט על תפריט מנצח ומותאם אישית לטעם שלכם, לעונה בשנה ולקונספט של האירוע.

    בנוסף, עליכם לוודא כי חברת הקייטרינג מספקת עבורכם שירותים נוספים שאתם צריכים כמו ריהוט וציוד להגשת האוכל, בר שתייה, מזנוני בופה או הגשה ע"י מלצרים מנוסים, מנות מיוחדות לילדים וכדומה. אם התרשמתם לטובה כעת כדאי לתאם מבחן טעימות, עדיף במהלך אירוע כדי לבחון כיצד צוות החברה מתפקד תחת לחץ ומהי רמת השירות לאורחים.

    ראו גם: חברת קייטרינג לחתונה אטרקציות לחתונה

    4.3/5 - (11 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה