10 רעיונות יצירתיים לאטרקציות בהפקת אירועי חברה

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    רוצים לגרום לאורחים לא לשכוח את הפקת האירוע לחברה שלכם?
    קביעת האטרקציות הנכונות באירוע הוא קריטי כדי להפוך את האירוע שלכם מטוב למדהים – ו"לתת בראש" מה שנקרא, כך שאנשים עוד ידברו על האירוע לעוד הרבה שנים.

    הרעיונות היצירתיים ביותר שלכם יהוו עמוד טווח חשוב באירוע, בנושא ובמטרות. ועם ציפיות הקהל שלכם שעולות משנה לשנה, הבידור הנכון יעזור להרשים את המשתתפים עם חוויות שלא ציפו להם.

    כדי לעזור לכם לקבל השראה להפקת אירוע החברה המושלם, קיבצנו עבורכם 10 רעיונות יצירתיים לבדר את המשתתפים:

    רעיון יצירתי לבידור 1#: תחנות מזון ומשקאות אקטיבים

    דמיינו את ההרגשה הנעימה שיחווה הקהל שלכם כשהם מגלים מספר תחנות אקטיביות של מזון ושתיה במהלך האירוע שלכם. החל מבר שמפניה, בירה וקוקטיילים מותאם אישית ועד לשולחן שוק מטוגנים או סושי מורכב אישית על פי הזמנה, ישנם לא מעט דרכים יצירתיות להאכיל ולהשקות את הקהל שלכם ולהדהים אותם בו זמנית.

    רעיון יצירתי לבידור 2#: עמדת צילום סלפי

    אנשים נהנים להצטלם בעמדות צילום מגניבות מאז ומתמיד – הדבר לא השתנה לפחות ב-98 השנים האחרונות. מה כן השתנה? הטכנולוגיה שמפעילה אותם. בעמדת צילום סלפי, עמדת צילום רטרו או תא צילום של היום אפשר להצטלם בתמונות סטילס, וידאו , מגנטים או אפילו תמונות גיפס (gif), ולשתף את התמונות היישר מחשבונות המדיה החברתית שלכם או ישירות לווטסאפ.

    רעיון יצירתי לבידור 3#: תחרויות ופעילות חברתית

    תחרות קטנה וחברותית יכולה להעיר את הפקת אירוע לחברה שלכם תוך זמן קצר מאוד. חלק מהרעיונות הכיפיים יכולים לכלול משחק טרוויה קטן בסטייל מותאם לעסק שעושה את האירוע, או אפילו תחרות לימבו או תחרות ריקודים נושאת פרסים היא תמיד משעשעת במיוחד שיש קצת אלכוהול בסביבה.

    רעיון יצירתי לבידור 4#: קומיקאי או דמות שטח מצחיקה

    אנחנו ממליצים על קומיקאי או סטנדאפ ששומר על שפה נאותה ונושאים שקשורים לעסקים, כמו הגבול המגוחך בין חיי היום יום לבין חיי העבודה המטורפת שלנו במשרדים. חפשו מישהו ספציפי שמתמחה באירועים לחברות, רק וודאו שהקומיקאי שלכם לא עובר את גבולות הטעם הטוב. אתם לא רוצים לפגוע באף אחד.

    רעיון יצירתי לבידור 5#: קוסם או מנטליסט

    הודות לקוסמים ואמני אשליות יצירתיים כמו נמרוד הראל או ליאור סושרד, אמנים השתדרגו להיות מומחים ומקצועיים בתחום. קוסם ידהים ויעורר השארה אצל הקהל שלכם עם טריקים שיהיה קשה שלא להישאר בפה פעור – בין אם מופע שלם על במה, או מופע קלוז אפ כאשר האמן מסתובב בין האירוחים ומדהים אותם.

    רעיון יצירתי לבידור 6#: מופע קרקסי

    כמו קוסמות, אומנות הקרקס, ג'אגלנג וכו' יכול להדהים לא פחות, כמו לדוגמא מופעים של "סירק דה סוליי", אשר העיפו את האומנות הזו למיימדים אחרים של חוויה מטורפת. הוסיפו קצת מזה לאירוע שלכם והשכירו אמנים, אקרובטים, מופע אש ותשבו במרחק טוב שתוכלו לראות איך הקהל שלכם נהנה יחד איתכם.

    רעיון יצירתי לבידור 7#: קריקטוריסט

    אמני קריקטורה הם להיט בכל אירוע – קחו את זה צעד אחד קדימה בכך שתבחרו אמן קריקטורה מיוחד שמשתמש בטכנולוגיה קצת שונה מדף ועיפרון. אמני קריקטורה יכולים להשתמש בטאבלט כדי לצייר, ולהראות את היצירה שלהם על מסך ענק בזמן אמת, מעלה את הפקת אירוע לחברות שלכם לרמת מקסימום שלא נראתה עדיין.

    רעיון יצירתי לבידור 8#: רקדני ברייקדאנס

    רוצים להדהים את הקהל שלכם ולהכניס קצת אטרף לאירוע החברה שלכם? תנועות שישאירו את הקהל בפה פעור עם רקדני ברייקדאנס מקצועיים הם בדיוק הדבר שאתם צריכים. האמנים האלה מצטיינים בלהרים את הקהל מהכיסא ולגרום להם להיות מרותקים.

    רעיון יצירתי לבידור 9#: שחקנים ודמויות שטח מתחזים לסלבריטאים

    תלוי בנושא האירוע שלכם וסוג האירוע, מתחזה לדמות סלב מפורסמת תכניס פלפל להפקת אירועים לחברות שלכם. השחקנים המבדרים האלו מוכשרים בהכנסת חיים לאירוע, בין אם זה מינגלינג בקהל או בין אם לתת לקהל הופעה של ממש.

    אם הפקת אירוע לחברה או אירוע לעובדים וכמובן אירוע פרטי למשפחה, תוכלו להשכיר חקיין שיחקה את המנכ"ל את הדודה אנשים אחרים שנוכחים באירוע – בהתחשב שקיבלתם את האישור לכך מראש, כמובן, זה היה להיט של יישכח בקלות.

    רעיון יצירתי לבידור 10#: אמן גרפיטי, קיר גרפיטי

    להיות נוכח בעבודת אמנות במעמד גדול כמו הפקת אירועים לחברות הוא דבר די מרגש, אז אם יש לכם את המקום לזה, תשקלו להביא לאירוע שלכם אמן גרפיטי מקצועי שיהמם בלייב את הקהל. המשתתפים באירוע יוכלו לראות את העבודה בזמן אמת והאומנות תהווה נושא לשיחה מיידית בין המשתתפים. אם האירוע שלכם כולל הגרלה כל שהיא, זה יהיה הפרס המושלם לזוכה.

    מקווים שנהניתם מהרעיונות היצריתיים שלנו, ושזה יהווה עבורכם השראה בהפקת אירוע החברה הבא שלכם.

    לקריאת מאמרים נוספים, בקרו בבלוג שלנו | ראו גם אטרקציות לחתונה

    5/5 - (3 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה