5 דברים לעשות מייד אחרי שהוא הציע לך

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    5 דברים לעשות מייד אחרי שהוא הציע לך

    סוף כל סוף הוא ביטא את שלוש המילים המדהימות שכה חיכית לשמוע אותן במשך כל חייך. קיבלת את הטבעת והמקום פשוט מושלם. אבל מה הלאה?

    אל תדאגי. להלן מדריך שמפרט את 5 הדברים שצריך לעשות מיד אחרי שהוא הציע לך.

    1. תצטלמי

    אחרי שהתארסת, את תצטרכי לספר את הסיפור 100 פעמים, לכן תצטרכי לקחת את הטלפון שלך ולצלם כמה תמונות מאושרות. לא רק שהתמונות יתפסו אל הרגע המיוחד שאותו תרצי לזכור לעד, אך הן גם יתנו לך את ההזדמנות להציג לראווה את הצעת הנישואין המושלמת שלך לכל החברים והחברות שלך.

    2. תספרי לכולם

    לפני שתפרסמי את התמונה של הטבעת המדהימה שלך בכל הרשתות החברתיות, ראשית הבטיחי לספר על כך לקרובים ויקרים לך מכל. אמך לא תהיה מרוצה כשתגלה שבתה מתחתנת מהפייסבוק ואחותך לא תאהב לשמוע על כך ממישהו אחר שראה את זה בטוויטר!

    3. תבטחי את הטבעת

    זה מאוד חשוב. זה עתה רכשת טבעת אירוסין יקרה, הדבר הראשון שאת צריכה לעשות הוא לבטח אותה. אז למה שלא תעשי את אותו הדבר עם טבעת חדשה ויפיפייה? אולי לא חשבת על זה, אבל את מסתובבת עם ההשקעה שלך בכל יום. בלי לחץ!

    4. תעשי מניקור

    האצבע שלך הולכת להיות במרכז העניינים במהלך השבועות הקרובים, לכן את צריכה לוודא שהיא נראית יפה. זה תירוץ מושלם לעשות מניקור, ולאחר מכן תוכלי להתחיל להציג בגאווה את הטבעת שלך לכל מי שאת פוגשת.

    5. תתחילי לחלום

    יש לך סיבה מוצדקת לגלוש בעמודי תכנון חתונות בפייסבוק במשך שעות, אז תפיקי מכך את המיטב. או לקפוץ לדוכן העיתונים הקרוב אלייך ולקנות את כל כתבי העת לכלות שתמצאי. ככל שתתחילי יותר מוקדם, כך הדרך אל היום הגדול שלך תהיה פחות לחוצה.

    מתכננים להינשא אך לא מצאת את הטבעת המושלמת? התבונן באוסף הטבעות הזה.

    קראו עוד: אטרקציות להפקת אירועי חברה | הפקת אירועים מחיר | הפקת כנסים | הפקת בת מצווה | ארגון חתונה | פלאנרז הפקות אירועים אטרקציות לחתונה

    3.5/5 - (4 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה