« 0723929100 צור קשר

הפקת אירועים לחברות

אירועי חברה הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מן האג'נדה המקצועית של ארגונים.

חשיבותם של אירועי חברות

שיגרת העבודה היומיומית של כוח האדם המועסק בחברות וארגונים שונים מביאה לשחיקה ולעתים אף לירידה בתפוקה ועם הזמן חדרה ההכרה כי על המעסיקים לדאוג לרווחתם של העובדים וכן כי הבעת הוקרה והערכה על עבודה קשה ומאומצת ומתן תמריצים לעבודה עתידית הם מן ההכרח.

מעבר לכך, ישנה חשיבות רבה ליצירת קשרים עמוקים עם לקוחות, משקיעים וגורמים משמעותיים אחרים עימם מתקיים שיתוף פעולה הדוק במהלך השנה, והפקת אירוע המוקדש להם יאפשר למנהלי החברות להביע את הערכתם ותודתם על העבודה המשותפת ואף יסלול את הדרך להמשך עבודה עתידית.

סיבה נוספת לקיום אירוע היא צורך בקידום מכירות, השקת מוצר או שירות חדש של החברה ורצונה להחדיר אותם אל השוק, לעורר תשומת לב ולהשאיר רושם עמוק בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים, משקיעים, מתחרים ועוד.

חשיבותם של אירועי חברה היא גדולה והמפתח להצלחתם הוא היכולת לגבש ולבנות את אירוע מרשים העונה למטרה לשמה הוא מתקיים ולהשאיר את הרושם הנכון. לשם כך מומלץ לפנות לחברות הפקה אשר התמחותן היא הפקת אירועים לחברות. להן ידע רב ומקצועי בכל הקשור להפקת אירועים לחברות והמומחיות שלהן מאפשרת להן להעניק ללקוחותיהן שקט נפשי וביטחון שהאירוע החשוב שלהן ייבנה בצורה המקצועית והחסכונית ביותר תוך שימוש בספקים ונותני שירות טובים ומקצועיים המתאימים ביותר לאופי האירוע המבוקש ללא פשרות. הוותק ונסיונן העשיר בהפקות אירועים לחברות מאפשר להן לבצע תיאומים מול מספר רב של גורמים ולפתור תקלות בשטח מבלי לפגוע באיכות האירוע ובהתנהלותו. כל שנותר ללקוח הוא לשתף את חברת ההפקה בפרטי האירוע המבוקש ולדעת שהוא בידיים טובות.

טיפים לבנייה נכונה של  אירוע חברה

תכנון והערכות נכונים יבטיחו אירוע מרשים ובלתי נשכח אשר ישאיר רושם וישיג את  המטרה לשמה הוא מתקיים.

צוות המפיקים המקצועי והמנוסה של פלאנרז, חברת הפקת אירועים וחתונות, ריכז עבורכם מספר טיפים להפקה נכונה ומוצלחת של אירוע לחברות:

  1. קביעת תקציב. השלב הראשון הוא הקצאת תקציב אשר עליו יתבסס האירוע כולו. התקציב יאפשר לחברת ההפקה לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניה ויהיה לה קל יותר לבנות עבורכם את האירוע המוצלח ביותר בתוך תקציב ידוע מראש וללא חריגות, אך גם ללא פשרות.
  2. מטרת האירוע. לפני שמתחילים לתכנן את האירוע מומלץ לגבש באופן מדויק את המטרה לשמה הוא מתקיים. אירוע הנבנה עבור עובדי החברה יהיה שונה לחלוטין מזה הנבנה עבור לקוחות או לטובת השקת מוצר או שירות. הדגשים יהיו שונים ומבנה הערב יותאם למטרה זו ולכן זהו הצעד הראשון והמשמעותי ביותר.
  3. מועד האירוע. מומלץ לוודא כי נבחר מועד נוח אשר אינו מתנגש עם אירועים אחרים כגון: פרוייקט גדול במקום העבודה הדורש מן העובדים שעות עבודה מרובות, אירוע עסקי אחר באותו תחום אשר יכול להשפיע על הגעת המוזמנים לאירוע שלכם, חודשי הקיץ והחגים בהם אנשים רבים נוסעים לחופשה, תחרויות ספורט בסדר גדול עולמי כגון מונדיאל וכדומה. החלו את ההכנות לאירוע בשלב מוקדם ככל הניתן. השאירו לכם זמן להתלבט, להתחרט ולקבל החלטות בנחת רוח וללא לחץ, וכך גם תוודאו כי נותני השירות בהם אתם מעוניינים כגון: חברת קייטרינג, אולם אירועים וכדומה אכן יהיו פנויים וזמינים.
  4. בחירת הקונספט. אופי האירוע יתבסס על הרעיון המרכזי, או הקונספט אשר ייבחר. אפשרויות הבחירה הן רבות, ולכל אפשרות מאפיינים שונים לחלוטין. ניתן לבחור במסיבת ריקודים, ארוחת ערב חגיגית, כנס הכולל הרצאות וכדומה. הבחירה בקונספט מהווה בסיס לתכנון האירוע ולכל ההחלטות אשר יתקבלו במהלכו. לדוגמה: אירוע המבוסס על מסיבת ריקודים יהיה שונה לחלוטין מכנס המבוסס על הרצאות ומצגות. בהתאם לקונספט הנבחר מומלץ להחליט על תכנים אשר ירכיבו את האירוע. לדוגמה: במידה והוחלט לקיים מסיבת ריקודים מומלץ לבחור תקליטן מקצועי אשר ידע להרקיד ולשמח את המוזמנים לכל אורך האירוע ולהבין מה אופי המוסיקה הנכונה עבורם. במידה והוחלט לקיים אירוע סולידי יותר, ניתן להזמין הופעה של אמן סטנדאפ או זמר וכדומה.
  5. מיקום האירוע. בחירת המיקום תתבסס על הקונספט הנבחר. חשוב שמקום האירוע יתאים מבחינת אופי, גודל, אמצעים טכניים, מיקום גיאוגרפי והמסר שאותו רוצים להעביר. לדוגמה: אם הקונספט הנבחר הוא מסיבת ריקודים ניתן לקיים אותה באולם אירועים או לבחור במועדון ריקודים. אם האירוע המבוקש הוא כנס מקצועי ניתן לבחור לקיים אותו באחד מאולמות הכנסים בבית מלון יוקרתי. במידה ועורכים ארוחה חגיגית ניתן לבחור במסעדה מפוארת או באולם אירועים הידוע בקייטרינג משובח. כמו כן, במידה והדבר אפשרי, ניתן לקיים את האירוע במקום העבודה עצמו ובכך לחסוך כסף ומשאבים ויחד עם זאת להגביר את תחושת הגאווה והשייכות למקום, ולהציג את הארגון ללקוחות ומשקיעים. בכל בחירה אשר תעשה, חשוב לדאוג לאווירה נעימה ומזמינה.

במידה וההגעה למקום האירוע תעשה בצורה עצמאית, מומלץ לבחור במקום אשר ההגעה אליו היא נוחה וישנה גישה לתחבורה ציבורית וכי יש בו כמות מספיקה של מקומות חניה.

  1. עיצוב האירוע. לעיצוב חלק חשוב ביצירת אירוע מרשים ובהפיכתו לבלתי נשכח. על כן, מומלץ להשקיע מחשבה ולהחליט מהו העיצוב הנבחר. אפשרויות העיצוב הן רבות ומגוונות ומומלץ להיעזר במומחה מטעם חברת ההפקה אשר ימליץ על עיצוב המתאים לאירוע ולמטרתו. ניתן לבחור בעיצוב הקשור לתחום העיסוק של החברה או למוצר אותו היא רוצה להציג או לבחור בעיצוב אשר אין לו קשר ישיר. לדוגמה: ניתן לבחור עיצוב חם ומשפחתי הכולל תאורה חמה, פרחים, רהיטי עץ, ספות וכורסאות או לבחור בעיצוב תעשייתי. כמו כן, ניתן להשאיר את העיצוב הקיים במקום המארח במידה והוא מעניק תחושה נעימה ומזמינה והאווירה שבו תואמת את זו שאתם רוצים לתת למוזמנים.
  2. מיתוג. זוהי תעודת הזהות שלכם. המיתוג באירוע יכלול את שם החברה, הלוגו, סלוגן המאפיין אתכם וכל פרט אחר החשוב לכם לשייך אליכם ויסייע ללקוחותיכם לזכור אתכם או את המוצר והשירות שאתם מספקים. כמו כן, שימוש במיתוג באירוע יגביר את תחושת הגאווה והשייכות של עובדיכם לארגון. ניתן להשתמש במיתוג במגוון אפשרויות, כגון: שלטים, כלי אוכל, מפיות, מדבקות, מתנות ממותגות שיחולקו למוזמנים ועוד.
  3. רשימת מוזמנים. מומלץ לערוך רשימה מסודרת ומפורטת של האורחים המוזמנים לאירוע. המוזמנים הם אלו אשר עבורם מתקיים האירוע ולכן חשוב לדעת כי כללתם את כולם. בסמוך לאירוע תוכלו להיעזר ברשימה זו על מנת לשלוח הזמנות ולאשר הגעה. בבחירת המוזמנים חשוב להחליט האם רוצים להזמין מתחרים, עיתונות, תקשורת וכדומה, בהתאם לאופי האירוע ומטרתו.
  4. חברת קייטרינג. תפריט עשיר ומגוון והגשה אסתטית ישאירו רושם עמוק על המוזמנים ויגבירו משמעותית את תחושת ההנאה. בחירה נכונה של קייטרינג טעים, עשיר ואיכותי ובר משקאות מגוון הם בין הגורמים המשמעותיים להצלחת האירוע.
  5. לוגיסטיקה ותפעול. מומלץ להכין רשימה מפורטת של הצרכים הלוגיסטיים והתפעוליים הנחוצים לקיום מוצלח של האירוע. אמצעים לוגיסטיים רבים יכולים להימצא במקום המארח, כגון: ריהוט, אמצעים טכניים ( רמקול, הגברה, מקרן ומסך וכדומה), כלי הגשה, תאורה המתאימה לאופי האירוע ועוד, אך יש לוודא זאת מראש ולדאוג להשלמת הפרטים החסרים. כמו כן, מומלץ להערך מראש לצרכים תפעוליים כגון: הסעות מאורגנות לאורחים, עמדות רישום בכניסה, עמדות לחלוקת מתנות וכדומה.

צוות המפיקים המקצועי והמנוסה של חברת פלאנרז ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בבניית האירוע המושלם עבורכם.

הפקת אירועים לחברות
דרג

הכתבה "הפקת אירועים לחברות" מוגנת בזכויות יוצרים.

אם חיפשתם מפיקי אירועים מקצועיים לחתונה, בר - בת מצווה או האירוע העסקי שלכם, הגעתם למקום הנכון. "פלאנרז" - חברת הפקות אירועים המובילה בישראל.

הניחו למפיקים שלנו לעשות את כל העבודה הקשה עבורכם.

ליעוץ ותיאום פגישה, טלפנו אלינו ישירות: 072-392-9100

או השארי פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם!


צור קשר
דילוג לתוכן