הפקות אירועים עסקיים: 10 טיפים שיבטיחו הגעת מוזמנים

הפקות אירועים עסקיים: 10 טיפים שיבטיחו הגעת מוזמנים

הפקות אירועים עסקיים: 10 טיפים שיבטיחו הגעת מוזמנים

עסקים רבים מעורבים כיום באירוח והפקת אירועים עבור חברות, במיוחד לאחר שהעולם בהתקדמות טכנולוגית שלא נראתה בהיסטוריה.

חברות מנצלות את המומנטום והדבר עוזר להתבלט בעולם התחרותי. אם יודעים לנצל זאת בצורה אפקטיבית, ניתן גם לשמר לקוחות אשר מתמחים בתחומם, וזו דרך אידיאלית למשוך לקוחות פוטנציאלים נוספים.

מחקרים הוכיחו בעבר שאחוזי הנוכחות בכנסים או אירועים עסקיים עלו משמעותית. האירועים הללו גם השיגו עליה בצמיחה של 7%, מה שהופך אותם לפופולרים יותר מהאירועים המסורתיים כמו פגישות וכנסים במלונות שונים.

מחפשים מפיק לכנס שלכם? צוות פלאנרז הפקות מציע שירותי הפקת כנסים באירועי קונספט ייחודיים.

אבל עם אירועים גדולים באים גם הוצאות כספיות גדולות

איך תוודאו שבאירוע שלכם תהיה נוכחות שתבטיח את ההחזר על ההשקעה?

איך תוודאו שהאירוע ירשים את המוזמנים? אחרי הכל, חלל ריק הוא הדבר האחרון שאתם רוצים לעסק שלכם.

לפניכם 10 טיפים שיעזרו לכם למשוך מוזמנים לאירוע הבא שלכם:

  1. תייצרו הזמנה שנראית מצוין בכדי למשוך את המוזמנים שלכם.
  2. תייצרו הודעות תפוצה לרשימת המייל שלכם ותתאימו את ההודעות כדי לייצר “שיח” בהתבסס על הפרופיל של המוזמן.
  3. תייצרו רישום מושך וקל למוזמנים – הציעו הנחות למגיבים מוקדם’ ותוודאו שטפסי הרישום במייל יהיו מובנים ונגישים.
  4. הימנעו מטפסי רישום ארוכים בתהליך הרישום שלכם. השתמשו בשדות חובה כדי להבהיר מה נחוץ בכל הרשמה.
  5. ספקו כמה שיותר מידע לגבי האטרקציות באירוע, בין אם זה בידור, דוברים מרכזיים, כדי לעודד הרשמות.
  6. הציעו וספקו חבילות למיניהם ואפשרויות לקניית כרטיסים מרובים. זכרו שיהיו אנשים שירצו לבלות רק שעות ספורות באירוע, היעד שלכם הוא למשוך כמה שיותר אורחים.
  7. בהפקות אירועים עסקיים חשוב ליצור בז ברשתות חברתיות, בהודעות טקסט וגם באימיילים כדי שאנשים לא יישכחו. קישורי קריאה לפעולה לטפסי רישום בבלוג שלכם יעזור לכם מאוד בתהליך.
  8. ודאו שהאירוע שלכם ניתן לשיתוף. רצוי מאוד שבדף הנחיתה לאירוע שלכם יהיו לחצנים לשיתוף ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכד’ כדי ליצור אפקט של ויראליות.
  9. מנפו את האירוע בעזרת שותפים. תייצרו הטמעות של טפסי רישום, לחצנים של קריאה לפעולה וקישורים ותעבירו אותם לשותפים שלכם באירוע כדי שיטמיעו אותם באתר שלהם.
  10. לבסוף, שמרו על קשר עם האורחים שלכם לאחר מכן. פרסמו חדשות ועידכונים על האירועים הרלוונטים ותשמרו על שיתוף רעיונות עד לאירוע הבא. אתם יכולים לעקוב אחרי רמת ההתעיינות שלהם על ידי מעקב אחר קישורים שלחצו ושיוך לפי נושאי ההתעיינות.

המומחים שלנו בפלאנרז ישמחו לענות לכל שאלה שלכם, פנו בדף צור קשר.

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן אטרקציות לחתונה

צור קשר
צור קשר

טלפון: 0723929100

השאירו פרטים לתיאום פגישה


רוצים להתרשם מהמחירים?