הפקת אירועים לחברות: האירוע שלכם אינו מיוחד כמו שאתם חושבים

הפקת אירועים לחברות: האירוע שלכם אינו מיוחד כמו שאתם חושבים

הפקת אירועים לחברות: האירוע שלכם אינו מיוחד כמו שאתם חושבים

יש לנו חדשות בשבילכם, מפיקי אירועים עסקיים, מפיקי כנסים ומפיקי אירועים מכל סוג שהוא, האירוע שלכם אינו מיוחד עד כדי כך כמו שאתם חושבים. ולפני שהרגשות שלכם מתחילם לצוף, נסביר.

העבודה החשובה ביותר של מפיק אירועים לחברות היא לגרום לכך שחווית האורחים תהיה בלתי נשכחת, החל מהצגת הפרטים ללקוח ועד לסידור השולחנות באירוע, לתת ללקוח את החוויה המדהימה שהוא לא צריך לדאוג לשום דבר שקשור לאירוע מתחילתו ועד סופו.

לחברה שלנו, פלאנרז הפקות, קשרים רבים בתחום ההפקות, ביניהם גם חברות ייעוץ שתפקידם לספק חוות דעת, להעריך ולנתח אירועים כמו כנסים, אירועים עסקיים ואירועי חברות שונים. בפגישות האחרונות שלנו שמנו לב לדבר שחזר על עצמו, הרבה מאוד מהלקוחות שלהם בטוחים שהאירוע שלהם הוא המיוחד ביותר בדיוק כמו שהם אוהבים לציין, טבעי להעצים את העסק שלך מבלי להיות ריאלי לפעמים.

המשותף לכל האירועים האלה הוא שאף אחד מהם לא היה מיוחד ויוצא דופן. בוודאי שהיו קצת ניואנסים שונים פה ושם, ואולי היו להם מטרות ואתגרים שונים, וברור שלא כולם מכוונים לאותו מקצוע או תעשיה או קהל, אבל חוץ מהדברים שצוינו, אירועים לחברות דומים יותר מאשר שונים. למרבה הצער, הרוב הגדול עושה את אותם הדברים – אירוע ממוצע לכל היותר, חוויה נשכחת ולרוב משעממת. התמונה שהם מציירים היא לא תמיד בריאה כמו שהם חושבים.

הגיע הזמן לדבר בכנות על הפקת אירועים לחברות שלכם

לעיתים קרובות מדי, מפיקים ומארגני אירועים מנותקים מכמה שהם מאמינים שהחוויה שהם יוצרים באירוע מיוחדת, לבין מה שהקהל שלהם באמת חושב

צריך להיות אמיתיים עם עצמנו לגבי מה כן – ומה לא – מיוחד כשזה קשור בהפקות האירועים שלנו. לפעמים אנו נוטים להעצים את כל מה שאנחנו עושים באירוע ואומרים שהוא מיוחד. הנחת היסוד הזו למעשה רק פוגע בכם ויוצרת חוסר אמינות מול לקוחות.

מהם היתרונות היחודיים לכם במיומנות ההפקה שלכם?

מפיקי אירועים עם ניסיון בהפקות גדולות למספר רב של אורחים, ספונסרים ושם עם אמינות, יש להם הבנה ברורה של מה מבדיל בין האירועים שלהם לבין המתחרים – חשוב מכך, הם יודעים את היתרונות היחודיים שמקבלים האורחים שלהם כשהם מגיעים לאירוע.

כדי לעזור לכם לספק יתרונות יחודיים בהפקת האירוע הבא שלכם, מיקדנו מספר שאלות חשובות:

  1. מה תצטרכו להשיג כדי שהחוויה שאתם מספקים תהיה באמת ייחודית?
    האם אתם מעצבים את חווית האירוע בהסתכלות על המטרות של החברה שלכם? האם הפקת האירוע תומכת ביעדים העסקיים שלכם? במה שונה הויז’ן שלכם מהמתחרים? כיצד זה בא לידי ביטוי בחוויה שאתם מספקים? אילו יתרונות יחודיים תרצו לספק לקהל היעד שלכם שמבדיל אתכם מאחרים?
  2. האם ביכולתכם להפיק אירועים שיובילו את השוק?
    מה מיקומכם התחרותי בשוק בתחום של הפקת אירועים לחברות? אילו יתרונות יחודיים תרצו לספק לאורחים בחווית האירוע? האם לוגיסטיקה מצוינת מספיקה כדי להבדיל אתכם מהמתחרים? או האם תצטרכו להשקיע בעיצוב בלתי נשכח שיהיה רלוונטי?
  3. איזו הזדמנות אתם פורסים בפני האורחים שלכם?
    התחילו בזיהוי קהל היעד שלכם. אתם צריכים למקם את עצמכם כנותני השירות הטובים ביותר לקהל. לאחר מכן תחשבו על רצונות האורחים מהשתתפות באירוע שתפיקו. בדרך כלל מדובר על פתרון לבעיות שמאתגרות אותם. לאחר שזיהיתם את זה, עצבו את החוויה באירועים סביב היתרונות ותוצאות פתרון הבעיות.

המשיכו למאמרים נוספים כאן.

לכל שאלה המומחים שלנו יישמחו לתת מענה. בקרו בדף צור קשר שלנו.

הפקת אירועים לחברות: האירוע שלכם אינו מיוחד כמו שאתם חושבים
5 (100%) 1 vote

צור קשר

טלפון: 0723929100

השאירו פרטים לתיאום פגישה


רוצים להתרשם מהמחירים?

מחירון אירועים