הפקות אירועים: 10 תכונות החשובות ביותר למפיק אירועים

הפקות אירועים: 10 תכונות החשובות ביותר למפיק אירועים

הפקות אירועים דורשים סט כישורים מיוחד

דרוש סט ספציפי של כישורים בכדי להצליח בתור מקצוען בתחום הפקות אירועים. חלקם ניתן ללמוד בטבעיות לאורך הקריירה, ואחרים קל יותר ללמוד על הדרך ולפתח. הכנו עבורכם רשימה של האיכויות החשובות והנחוצות ביותר ויש אותם לגדולי המפיקים בתחום, כמו כן גם טיפים להשתפר ולפתח כישורים משלכם.

1. תשוקה לתכנון ואירגון

זה עלול להישמע ברור מאליו וקלישאה לכלול זאת, אבל מעל לכל, תשוקה להפקות אירועים היא התכונה החשובה ביותר מכולם. מפיקי אירועים הטובים ביותר בתחום שופכים המון התלהבות ואנרגיה בעבודתם.

אם אינכם חשים גאווה בעבודה טובה שעשיתם בסיום האירוע, כנראה שלא תמשיכו בתעשיה של הפקות האירועים. בסיום אירוע מוטב שתרגישו מסופקים מכל האירועים שהפקתם ושהקהל שלכם באמת נהנה מכך, מאשר שתרגישו מותשים ושמחים שזה כבר נגמר. זה אמור להשרות תחושה אמיתית של ניצחון.

2. תשומת לב לפרטים הקטנים

רוב האנשים מתקשים לשים לב לפרטים הקטנים וזוהי יכולת חשובה ביותר כשמתעסקים בתחום הפקות האירועים.

רבים מאיתנו “חושבים בגדול”, ומשתעממים או מנסים להימנע מהעבודה הסיזיפית של המשימות הקטנות והמעצבנות.

אם אינכם מעורבים בכל שלב של תכנון האירוע שלכם, כולל משימות קטנות כמו סידור הפרחים בשולחנות או ארגון סדר הישיבה אתם עלולים למצוא עצמכם מנותקים מהאירוע.

3. כישורים בין אישיים

הפקות אירועים ברמה העקרונית הוא לדעת להתקשר עם אנשים וליצור מערכות יחסים עם אנשים. האווירה השיתופית של הפקות אירועים צריכה להיות השתקפות של הכישורים הבין אישיים שלכם, בין אם זה לעבוד עם לקוחות או בצוות. אפילו אם אתם מופנמים באופן טבעי או מתקשים לפעמים בקבוצות גדולות, יש חשיבות גדולה מאוד ליכולת להקשיב לעמיתים שלכם ולשתף איתם פעולה.

4. יכולות רישות

 יכולות אישיות הם לא הכל בעבודה בתחום הפקות אירועים, פיתוח קשרים ותחזוק שלהם הוא לא פחות חשוב. שימוש בקרובי משפחה וחברים זה תמיד טוב אך לא על זה מדובר כאן, מדובר בהבנת החשיבות ביכולות רישות עם אנשים חזקים ומומחים בתחום הפקות האירועים. אם אתם רוצים להצליח בגדול בתחום ולהיות מפיקי אירועים או מנהלים, אתם צריכים להיות חברותיים.

חשבון בלינקדאין יכול לעזור לשמור על קשרים עם עמיתים לעבודה, אך זה לא הכל, חשוב מכך הוא ליצור מערכות יחסים בעלי משמעות באירועים עצמם. הצלחת האירועים שלכם תלויה ביצירת קשרים חדשים וטובים בהתחשב בעובדה שתחום הפקות האירועים הוא התעשייה הכי “חברתית” ותלויה מאוד בשיתופי פעולה.

5. היכולת לעמוד בשינוי תכניות

כמה אירועים הלכו חלק ובלי שום בלתמ”ים? יהיה קשה לחשוב על אירוע כזה. מפיקי אירועים מקצועיים תמיד יהיו מוכנים לכל תרחיש אפשרי או תקלות למיניהם.

יכולת זו לא רק דורשת תכנון מחושב שיכול לכבות כל שריפה לפני שהיא מתרחשת, אלא גם יכולת תגובה מהירה ואדפטציה לכל תרחיש שעלול לקרות.

תוכלו לשפר את יכולות ההפקה שלכם על ידי בדיקה מתמדת של חורים בתכנון אירוע שלכם ועל ידי וידוי עם הצוות שלכם שכולם מוכנים להגיב לבעיות כשהם יצוצו.

6. אירגון נכון וניהול זמנים

אולי הסעיף החשוב ביותר, הגיון, סדר ואירגון הוא חשוב ביותר בהפקת אירוע – הדבר האחרון שאתם רוצים בתור מפיקי אירועים זה כאוס וחוסר אירגון. מפיקים יעבדו בדרך כלל בצוות ולכן הסדר והאירגון מאוד חשובים. הפקת אירוע יהיה הרבה יותר פשוט ויעיל כשתהיו מסוגלים לעמוד בלוחות זמנים ופגישות, להבטיח שכל המסמכים החשובים מאורגנים ותדאגו שאתם מעבירים מידע חשוב לצוות שלכם ובזמן.

7. זיקה טכנולוגית

פתרונות טכנולוגיה שימשו בעבר ככלי עזר. כיום, אירוע טכנולוגי הוא חלק ניכר בהפקת כמעט כל אירוע. למשל, מקצוענים בתחום הפקת האירועים עוברים בצורה חדה לניהול האירועים שלהם עם תוכנות שונות לצורך אירגון ונוחות.

אתם לא חייבים להכיר מקרוב את הטכנולוגיה הכי אופנתית שקיימת בשוק, אבל החשוב מכל הוא שלפחות יהיה לכם את הידע של איך משתמשים בפתרונות טכנולוגיות לאירועים, מה הטכנולוגיה הטובה בתעשיה שלכם, ואת ההבנה הבסיסית ברשתות חברתיות ושיווק באינטרנט. תוכלו לעשות זאת על ידי מעקב אחרי בלוגים שונים בתעשיה.

8. הסתגלות ודימיון

הפקת אירועים היא תחום מאוד ישיר לפעמים, רוטינה עסקית. אם אתם עובדים על פי קוים מוגדרים של חברה מסוימת, אז לא יהיה הרבה מקום ליצירתיות וחדשנות.

אך שני אירועים אף פעם לא זהים, אז תמיד יהיה מספיק מרחב ליצור משהו מיוחד. להמציא רעיונות מרעננים ויצירתיים לאירועים שלכם יגרום להם לבלוט, בין אם זה נושא מקורי, מיקום מיוחד או דובר מעורר השראה.

גם אם אתם מוגבלים ע”י הלקוחות שלכם, עדיין תצטרכו להסתגל ולעשות את המיטב. שמירה על הטרנדים בתעשיה שלכם תעזור לכם לקבל השראה.

9. מנהיגות

היכולת לעבוד טוב בצוות היא מיומנות מהותית בכל תפקיד. הובלה של הצוות שלכם תהפוך אתכם למפיקי אירועים מקצוענים ומוצלחים. נהוג היה לומר “אנשים מסוימים נועדו להיות מובילים, ואחרים להיות מובלים”. אנחנו לא מסכימים. למרות שיש מפיקי אירועים מקצוענים באופן טבעי, זוהי מיומנות שניתן לפתח עם הזמן והניסיון. להיות מוחצן לא הופך מישהו מיידית למנהיג.

כל אחד יכול ללמוד לארגן צוות ולהעניק מוטיבציה, גם אם אתם לא סמכותיים ומוחצנים באופן טבעי. תכונות האישיות הטבעיות שלכם יכולים לשחק תפקיד, אך בסופו של דבר זה פשוט תלוי בתשוקה שלכם לתחום שהוא ארגון אירועים.

10. איזון בעבודה ובחיים

הרעיון הוא שהמחויבות שלכם לעבודה ולקריירה לא צריכה לבוא על חשבון החיים האישיים שלכם. ההתמקדות הגוברת בלחצים, אשר באים לידי ביטוי בפגיעה בבריאות הנפש, רלוונטית במיוחד כשזה מגיע לתחום הפקות אירועים. על ידי זיהוי סממנים מוקדם של להיות עסוק מדי וניהול סדרי עדיפוית וזמנים, מפיקי אירועים מקצועיים יכולים להימנע משחיקת יתר.

אם תוכלו לטפח תחביבים, ולשמור על סביבה חברתית טובה, תוכלו לשמור על איזון בין הקרירה בתחום ההפקות, לבין החיים האישיים שלכם.

חשוב לזכור! ישנם אנשים שהיכולות הללו יופיעו אצלם באופן טבעי, אך ארגון אירועים לא יהיה שמור להם בלבד

בעזרת הרבה נחישות והרצון ללמוד, כל אחד יכול לפתח את הכישורים והמיומנויות הנ”ל. למשל, אם אתם מאוד מתקשים לעבוד בצוות או יש לכם קושי להיות סמכותיים ולהנהיג אל תניחו להרגשה הזו להשתלט עליכם. אם תמשיכו ללמוד ולהשתפר, אתם תשיגו את מטרותיכם ותהפכו למקצוענים ומובלים בתחום הפקות האירועים.

להשראה נוספת, בקרו בבלוג שלנו

אם אתם מחפשים מפיק אירועים מקצועי ויש לכם שאלות, בקרו במחירון שלנו והרגישו חופשי ליצור קשר עם המומחים שלנו בדף צור קשר.

הפקות אירועים: 10 תכונות החשובות ביותר למפיק אירועים
5 (100%) 1 vote

צור קשר

טלפון: 0723929100

השאירו פרטים לתיאום פגישה


רוצים להתרשם מהמחירים?

מחירון אירועים