תכנון חתונה – 8 המלצות לתכנון תקציב נכון

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    תכנון חתונה באופן הנכון – 8 המלצות תכנון תקציב מהמומחים

    קבלת החלטות בנוגע לכסף אינה קלה, במיוחד כאשר מדובר בהרבה כסף. אז כמובן שאין זה יוצא דופן עבור זוגות להתווכח על עניינים כספיים בעת תכנון היום הגדול!

    תכנון חתונה ותקציב - פלאנרז

    אם אחד מהריבים הכה נפוצים הללו מתעורר, אל תיבהלו. תדברו על זה, תתפשרו, ותזכירו לעצמכם מהי המשמעות האמיתית של חתונה…

    1. ההלם של תווית המחיר

    אם מעולם לא תכננתם חתונה, התבוננות בכל העלויות הללו אשר מצטברות לתווית מחיר עצומה עשויה לגרום למתח. זו כנראה הפעם הראשונה שבה שניכם ביחד נאלצים לקבל החלטה בנוגע לסכום כסף כל-כך גדול, כך שזה לא קל להבין כיצד נכנסים לעומק העניינים. יכול להיות קשה להצדיק סכום כסף כזה גדול. תדונו במרכיבים החשובים ביותר עבורכם, והמשיכו משם כדי להקל על תהליך של תכנון חתונה מושלם.

    2. מי משלם על מה

    אם המשפחה של בן/בת הזוג שלכם הציעה כמה עשרת אלפי שקלים אך המשפחה שלכם יכולה להרשות לעצמה כמה אלפים בלבד, המתח עשוי להתגבר. בינתיים, אם אתם משלמים על החתונה בעצמכם ואחד מכם מרוויח יותר כסף מהשני, ייתכן שאתם תתהו האם האדם הזה צריך לתרום יותר לסכום? אין דרך נכונה או שגויה להתקדם. דונו באפשרויות בפתיחות ובכנות כדי לקבוע כיצד לצלול לעומק ולהתגבר.

    3. מה הוא סדר העדיפויות ביום החתונה

    כשמדברים על תכנון חתונה אחד מכם רוצה את מקום האירוע המדהים (והיקר להפליא), והשני רוצה תפריט של מסעדת חמישה כוכבים. בעוד ששניכם צריכים לקבל את מה שאתם רוצים, לפנקסי הצ'קים שלכם יש גבול. להחליט על מה לבזבז ועל מה לחסוך זו לא משימה קלה. נסו כמיטב יכולתכם לכבד את הדבר הראשון ברשימות של שניכם, ואם אתם פשוט לא יכולים לגרום לזה לעבוד, תשקלו פשרות אחרות כדי ששניכם תרגישו מיוצגים במידה שווה.

    4. מה כלל לא כדאי לקנות

    האם אתם חושבים שמתנות תודה הן פשוט בזבוז כסף עצום, בעוד שבעלכם/אשתכם לעתיד חושב שמתנות תודה הן דבר הכרחי? האם הארוס/ה שלכם חושב שלימוזינה אינה שווה את המחיר, בעוד שאתם לא יכולים לדמיין את נסיעתכם ברכב הישן שלכם? נסו לראות את שני צדי הטיעון. מאחר וכל אחד מהמרכיבים לא יכול להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, חישבו האם פרטים מסוימים באמת בעלי משמעות כה רבה בעיניכם כפי שחשבתם בהתחלה.

    5. מי מקבל יותר אורחים

    מאחר ורשימת האורחים היא הגורם המשמעותי ביותר בקביעת התקציב לחתונה (המשמעות של יותר אורחים היא מקום אירוע יותר גדול, יותר אוכל, יותר עוגה, וכו'), חלוקת ההזמנות היא דבר חשוב. אך מה אם במשפחתכם יש 10 דודות ודודים, 25 בני/בנות דודים/דודות, וכמה חברות מהלימודים, ובמשפחה של בן/בת זוגכם יש בסך הכל כמה קרובי משפחה ובני/בנות דודים/דודות? החליטו עד כמה חשוב לכם "שוויון" לפני שאתם סוגרים את הרשימה.

    6. להיות בעלי מספיק כסף כדי להתחיל את חייכם המשותפים

    עם הנישואין מגיעים הרבה אירועים מרגשים נוספים, אולי תקנו בית או תקימו משפחה בקרוב (ויום אחד, אתם תרצו לפרוש!). כמובן שהצעדים הללו גם עולים הרבה. האם תעדיפו לבזבז על החתונה שלכם או לחסוך לאירועים הגדולים הללו בהמשך חייכם? תנהלו דיון פתוח וכנה על סדר העדיפויות שלכם לטווח הרחוק ותשקלו בזהירות את מצבכם הכלכלי ביחד.

    7. האם החתונה חשובה יותר, או ירח הדבש חשוב יותר

    אנשים מסוימים חושבים שחתונה היא יותר חשובה – אחרי הכל, אתם זוכים להיות בקרבת כל בני המשפחה והחברים שלכם, וזהו ערב בלתי נשכח לכולם. אחרים מעדיפים את ירח הדבש בגלל שהוא נמשך זמן רב יותר ממסיבה של לילה אחד. מאחר והשניים לעתים קרובות צמודים אחד לשני, קשה לבזבז על שניהם, כך שזוגות צריכים להחליט במה הם מעדיפים להשקיע. תדברו על זה ותחלקו את הקציב בהתאם.

    8. השוואת התקציב לזה של זוגות אחרים לפני תכנון חתונה

    חבר שלכם שהתחתן לאחרונה המליץ על כמה ספקים, אך כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר, המספרים נמצאים מחוץ לטווח התקציב שלכם. מכאן, קל להשוות את החתונה שלכם לזו של חבריכם, דבר שבוודאי עשוי לגרום למתח מסוים. פשוט תזכרו שזו החתונה שלכם, כך שאתם צריכים לחלק את התקציב בכל דרך שנראית לכם הגיונית.

    כמעט כל הזוגות רבים על כסף, וסביר להניח שזה משהו שיתעורר בחיי הנישואים שלכם פעמים רבות אחרי החתונה. אל תתנו לוויכוח על הוצאות להרוס את מערכת היחסים שלכם. תעבדו ביחד על ההחלטות ותתפשרו – בסופו של דבר אתם תהיו חזקים יותר!

    המלצות מפיק לחתונה

    מפיק לחתונה יידאג שכל תשומת הלב שלכם יהיה להנות מהאירוע שלכם, הדבר האחרון שאתם רוצים כשאתם שוכרים מפיק לחתונה הוא לעשות את עבודתו של המפיק. המלצות מפיק לחתונה כוללות מספר דברים חשובים, ביניהם תקציב נכון שיכול לתת לכם את הדברים שתמיד רציתם בחתונה, כמו סידור נכון ומעוצב של השולחנות שמתאימות לאולם שבחרתם. דבר חשוב נוסף בהמלצות מפיק לחתונה הוא תכנון חתונה נכון של האירוע שכולל כניסה מיוחדת של החתן והכלה, שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה – אם יש משהו שהאורחים זוכרים מאירוע חתונה זו הכניסה המיוחדת שכל אחד רוצה בחתונה שלו. אחרי הכל, אתם רוצים שיזכרו את הקטעים היפים לפני השפעת האלכוהול.

    לפרטים נוספים בנושא הפקת חתונה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום עם צוות מפיקי חתונות המוביל בישראל – פלאנרז הפקות.

    שאלות נפוצות

    כמה עולה מפיק חתונות?

    המחירים משתנים בהתאם לבקשות ורצונותיו של הלקוח. לפרטים נוספים יש ליצור קשר דרך האתר.

    יש לי חתונה בקרוב מאיפה מתחילים?

    באתר יש הרבה מידע על הפקת חתונות, לפרטים ותיאום פגישה יש ליצור קשר בטופס צור קשר או בטלפון שבאתר.

    איך מתאמים פגישה?

    יש לבקר באתר וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר ולציין את פרטי האירוע, או להתקשר למספר הטלפון.

    האם מפיק חתונות דואג גם לעיצוב?

    כן. מפיק אירועים מקצועי יודע לעצב אירוע באיכות גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

    5/5 - (6 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה