עיצוב חתונות: 7 טיפים שיעזרו לכם בעיצוב החתונה מושלמת

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    טיפים: עיצוב חתונות

    כולם רוצים שיום החתונה שלהם יהיה יחיד ומיוחד ושכולם יזכרו אותו. אחד הדרכים לייחד את החתונה שלכם הוא עיצוב החתונה ברמה אחת מעל כולם. בחירה טובה של מיקום החתונה יעזור לכם מאוד בעיצובה, החל מתאורה נכונה ועד להתאמה אישית שתעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית.

    לפניכם מספר טיפים של עיצוב חתונות אשר יסייעו לכם להתכונן ליום המיוחד:

    התאמה אישית

    הוסיפו טאץ' משלכם. תחשבו על עצמכם כזוג, מהו סיפור האהבה שלכם? מה הופך אתכם לשונים ומיוחדים? זהו היום שלכם וכל היבט באירוע יכול לשקף זאת. הוספת העיצוב האישי שלכם יהפוך את החתונה למשהו יוצא מהרגיל אשר יגרום לאורחים לחרוט אותה בזכרונם לשנים הבאות. מיותר לציין כמה חשוב שתהיה הסכמה הדדית בבחירת הרעיונות.

    סידור מקומות ישיבה

    רבים לא מייחסים חשיבות רבה לסידור מקומות ישיבה באירוע חתונה. חלק מאירגון ועיצוב חתונות הוא לדאוג שלכל אורח שלכם יהיה את המקום שלו, בין אם זה ליד משפחתו, או ליד חברים. מקומות ישיבה משחקים תפקיד חשוב בעיצוב החתונה שלכם כיוון שאתם רוצים לדאוג שלכולם יהיה מקום ישיבה וגם שרחבת הריקודים תהיה פנויה בין הארוחות על מנת לאפשר לאורחים לרקוד ולהנות.

    הזמנה לחתונה

    עיצוב הזמנה לחתונה הוא חלק שיש בו אינסוף אפשרויות. תחשבו בתור אורח שמקבל את ההזמנה שלכם בדואר. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שההזמנה לחתונה שלכם לא תהיה מעוצבת בצורה שתמשוך את העין של האורח ותתן תחושה מיוחדת. להזמנה יש חשיבות רבה וכדאי שתיקחו זאת ברצינות. תוכלו למצוא אינספור נושאים ותבניות אשר יתאימו לאווירה אליה תרצו לכוון בחתונה שלכם.

    עיצוב חתונות: 7 טיפים שיעזרו לכם בעיצוב החתונה מושלמת

    עיצוב שמלה לחתונה

    הדבר שכל אישה מחכה לו במהלך חייה הוא כנראה שמלת הכלה. השמלה בחתונה היא שתמשוך את תשומת לבם של כל האורחים ואפילו של בעלי האולמות. אם תבחרו ללכת על שמלה מיוחדת תוכלו להיפגש עם הסטייליסטית והמעצבת, לדון ברעיונות מיוחדים ולרדת לפרטי פרטים לגבי השמלה. כמו כן, תוכלו לבחור את הבד, העיצוב ולאשר את המידות. יש מקומות שאפילו יעזרו לכם לאורך כל התהליך ועד לתוצר הסופי, אם כסף הוא לא הבעיה, אפשר לעשות הכל.

    עוגה לחתונה

    כשמדברים על עיצוב חתונות, עוגת החתונה היא חלק חשוב מאוד. תעשייה שלמה מבוססת כיום על עיצוב עוגות לחתונות, זוהי מן מסורת באירועים מיוחדים, כמו כן גם בימי הולדת.

    כשאורחים מגיעים לחתונה הם מתרשמים מעיצוב סידור הפרחים, מסידור האולם, המנות והשתייה, וכמובן שהם מחפשים גם עוגה. עוגה בחתונה זה הדובדבן שבקצפת והיא תשדר המון בנוגע לאירוע כולו. קחו זאת ברצינות ותעצבו לכם עוגה מיוחדת שתשקף את אהבתכם הנצחית וכך גם האורחים יזכרו את האירוע לשנים רבות

    עיצוב חתונות: 7 טיפים שיעזרו לכם בעיצוב החתונה מושלמת

    סידור פרחים לחתונה

    עיצוב הפרחים בחתונה הוא מה שבאמת ירשים את האורחים שלכם ויהפוך את החתונה לאירוע שכולם יזכרו. תעשיית עיצוב הפרחים כיום היא גדולה מאוד ולא קשה במיוחד למצוא מעצבים שיעזרו לכם במשימה זה, אולם מה שקשה הוא למצוא מעצבים טובים שיעמדו בציפיות והגדרות התקציב שלכם. צרו קשר עם מספר ספקים וקבלו הצעות מחיר, לכו לפגישות ותתרשמו על מנת לקבל את כל המידע שתוכלו לפני שאתם מתחייבים.

    אצלנו בפלאנרז הפקות אנו מתמחים גם בעיצוב פרחים וזהו חלק קטן מהכישורים שלנו כשזה מגיע לעיצוב חתונות והפקות אירועים. אנו נעשה הכל על מנת להתאים את רצונות לקוחותינו למקסימום.

    עיצוב אירוע

    עיצוב חתונה

    היכולת לראות את הפרטים הקטנים, צורות, צבעים, זויות של כל העיצוב בחתונה היא דרך מצוינת להבטיח שתהיה עקביות במרחב של החתונה ובחירה של אלמנטים אשר יודגשו לאורך כל האירוע. בחירת המיקום הנכון עבורכם תהיה בחירה חשובה כיוון שהמיקום ישרה את האווירה וההרגשה של האירוע כולו – עיצוב ייחודי יהווה אווירה יוקרתית ומיוחדת שישאיר רושם מדהים על האורחים שלכם.

    עיצוב חתונות הוא נושא חשוב בהפקת האירוע המיוחד ביותר בחייכם. עם מעט עזרה והכוונה נכונה של המומחים שלנו, תהנו מאירוע חתונה בלתי נשכח.

    לסיכום

    יום החתונה הוא היום היפה ביותר בחייכם, אשר ישקף את סיפור אהבתכם, ושבו תחגגו את המחויבות אחד כלפי השניה. אנו בצוות פלאנרז הפקות, מקווים שהטיפים שלנו בנושא עיצוב חתונות יסייעו לכם ביום המיוחד, ובכך תוכלו להנות מאירוע חתונה מושלם ולהשאיר חותם על האורחים שייזכר לשנים רבות.

    לקבלת מידע על מחירים להפקות אירועים בקרו במחירון שלנו. קראו גם אודות אטרקציות לחתונה

    4.3/5 - (3 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה