ירח דבש – המלצות ליעדים החלומיים ביותר בעולם

    השאירו פרטים או התקשרו:
    077-231-1100

    הפקת אירועים בהתאמה אישית


    ירח דבש חלומי או יעד מומלץ להציע בו נישואין

    מחפשים את היעד המושלם להציע בו נישואין? לירח הדבש החלומי שלעולם לא תשכחו? צוות פלאנרז בדק ומצא: להלן 10 יעדים מומלצים לחווייה בלתי נשכחת.

    ירח דבש יעדים מומלצים1. ירח דבש ב: קורסיקה, צרפת

    יעד מומלץ ל: טיולים, גבעות, אוכל משובח, חולות נסתרים

    לאזור הזה בצרפת, אשר צף בים התיכון, מגיע שם החיבה לו הוא זכה: L'île de Beauté. שטחו הפנימי הגבשושי ועטוף עצי המקי – בו אתם יכולים בקלות לשכוח את העולם – הופך לסהרי זהב מושלמים, חלקם מתויירים, חלקם נסתרים לכאורה. אם תרצו, במקום תמצאו טבע פראי (הטיולים הם בין הטובים באירופה), אוכל משובח ואתרי נופש מפנקים, לא פחות מ- Domaine de Murtoli – אולי מקום הנופש הרומנטי ביותר ביבשת.

    2.ירח דבש ב: ארכיפלג קורימבס, מוזמביק

    יעד מומלץ ל: שיט דאו, תרבות

    למה לבחור באי אחד כשאתם יכולים לבחור ב- 30 איים? זו בערך הכמות של כתמי החול הלבן והנפלא אשר מרכיבה את הארכיפלג הזה באוקיינוס ההודי. ביניהם נמצא איבו, ביתו של מושבת המסחר הפורטוגזית במאה ה- 16, Ilha de Moçambique – מקום שאתם חייבים לראות. לאחר טעימה מהתרבות המקומית, הפליגו בין האיים – ואמיזי המרוחק, קוויללה המפואר – תוך עצירה בקאייס לברביקיו לובסטרים בדרך.

    3. ירח דבש ב: הואהין, פולינזיה הצרפתית

    יעד מומלץ ל: חופים שלווים, אתרים עתיקים

    הואהין, במרחק של 40 דקות טיסה מטהיטי, הוא פולינזיה בצורתה הנשגבת ביותר (וזה בהחלט הישג). מדרונות של עושר טרופי שקועים בתוך לגונות כחולות; באזור ישנה תרבות עשירה, לרבות צפיפות מאוד גבוהה של מאראה (מקדשים); ושפע הזדמנויות לצלול עם שנורקל, לרכב על סוסים, לגלוש, או לא להינות מבטן גב.

    4. ירח דבש ב: אי אלגונקווין, קנדה

    יעד מומלץ ל: הרפתקאות, התבודדות

    לחלקת האורנים הקטנה הזאת על נהר Kawawaymog שבאונטריו ניתן להגיע רק באמצעות קנו, והמקום מושלם עבור זוג. קיימת שם בקתה חמימה ונעימה עם מרפסת בקומה שנייה ופינת אוכל באוויר הפתוח הפונה בצורה אידאלית אל השקיעה; תאי סאונה צפים במים הרדודים. חוץ מזה, זה רק אתם והטבע.

    5. ירח דבש ב: נוויס, קריביים

    יעד מומלץ ל: שלווה, קסם מיושן

    ללא אתרי נופש עם "הכל-כלול" או נמלים עם ספינות שיט, נוויס מרעננת כמו אחת מרוחות הסחר העדינות שלה. האירוח הוא לעתים קרובות היסטורי – מטעי סוכר ישנים שהפכו לבתי מלון מקסימים. הפעילויות כוללות צלילה, טיולים ברחבי גבעת נוויס ושתיית רום בחוף פיני.

    6. ירח דבש ב: טזמניה, אוסטרליה

    יעד מומלץ ל: תרבות, טיולים, אוכל ויין

    ייתכן שאין שם אקלים כמו בקווינסלנד הטרופית, אך מדינת האי הדרומית העשירה של אוסטרליה היא מקום בו תוכלו למצוא את האוכל והיין הטובים ביותר במדינה, הרים כבירים, נהרות קרירים ומסלולי טיולים.

    מחוץ לעיר הבירה המקסימה, הוברט, נמצאת ה- MONA – קומפלקס הכולל גלריה, מבשלת בירה, יקב ומסעדה ברמה עולמית שפשוט ידהים אתכם (וכיום ניתן להישאר שם בחדרים מפוארים ומודרניים); בצפון אתם יכולים למצוא את מפרץ האש שהוא פשוט לא מן העולם הזה, אשר מפורסם הודות לטיולי החוף היוקרתיים שלו אשר מגיעים לשיאם עם רומנטיקה באקולדג' זוכה הפרסים.

    7. ירח דבש ב: פרסלין ולה דיג, איי סיישל

    יעד מומלץ ל: גן עדן, צמחים תאוותניים

    קשה למצוא חופים יותר טובים מחופים דמויי האבקה וזרועי הסלעים המקשטים את איי סיישל. בין מאהי, פרסלין ולה דיג עוברות מעבורות המאפשרות טיולים בין האיים וטעימה מהאינטראקציה המקומית.

    לה דיג הקטן נקי ממכוניות – אתם יכולים לחקור אותו באמצעות טיול רגלי או אופניים. פרסלין הוא ביתם של מסעדות טובות ושמורת הטבע ואל דה מאי הרשומה באונסקו, בה אתם יכולים לטייל מתחת לדקלי קוקו דה מר ולצחקק על הזרעים בעלי האופי החושני שלהם.

    8. ירח דבש ב: סנטוריני, יוון

    יעד מומלץ ל: רומנטיקה משוחררת, שקיעות מדהימות

    סנטוריני הוא סוג של מקום שמלכתחילה עשוי לדחוף אתכם לנישואין: בקרו באי הקיקלאדי הזה עם אהוב/ת לבכם ואתם בוודאות תצאו ממנו מאורסים.

    הוא נוטף רומנטיקה, עם הבתים הלבנים והיפים שלו אשר מתגלגלים במורד קלדרה שקועה למחצה. הישארו במקומות בוטיק בהם אתם יכולים ללגום מיינות סנטוריני במרפסת פרטית בעודכם צופים בשמש השוקעת אל תוך הים המנצנץ.

    9. ירח דבש ב: טיומן, מלזיה

    יעד מומלץ ל: מפלי מים, חיים מקומיים, חול מדהים

    מערב הוא המקום הטוב ביותר כאשר מדובר בחופים במלזיה, ובפולאו טיומן, הנמצא במרחק של 56 ק"מ מהחוף של חצי האי מלזיה, בים סין הדרומי, יש את החופים החלומיים ביותר. החולות העדינים והמים החמימים והשקופים מקשטים את שטחו הפנימי וההרפתקני של ג'ונגל מלא במפלים, וכפרי דיג שקטים מבטיחים שהאי שומר על תחושה מקומית.

    10. ירח דבש ב: סנט וינסנט והגרנדינים

    יעד מומלץ ל: כל הטעמים, דילוג בין האיים

    קבוצת האיים הזו, המצאת "במעלה הרוח" אשר מורכבת מ- 32 איים קטנים היא מושלמת עבור אלה שמעוניינים בחוויית שיט קאריבית אך לא יכולים להרשות לעצמם יכטה פרטית. מעבורות ציבוריות העוברות בין שרשרת איי הגרנדינים, מספקות תרבות מקומית על הסיפון והזדמנות למצוא את האי שהכי מתאים עבורכם, מיוניון הטהור ועד קנואן הייחודי.

    ראו גם: מפיק אירועים | הפקת חתונה

    5/5 - (5 votes)

    כתבות מומלצות

    הפקת אירועים בשילוב קייטרינג חלבי

    עומדים לפני אירוע גדול או מתכננים אירוע אינטימי קטן ומשפחתי? יש הרבה הכנות לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר על אירוע חברה ובין אם מדובר על אירוע בת מצווה או בר מצווה בחצר הבית. ההכנות

    אוהלי ישראל - השכרת אוהלים לאירועים 

    השכרת אוהלים לאירועים 

    בארץ יש מגוון חברות בהן ניתן להשכיר אוהלים לאירועים, חברות אלה מספקות בד"כ מגוון פתרונות בתחום האוהלים להשכרה לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים מכל סוג. חשוב מאוד לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם

    רוצים קיאק פירות באירוע שלכם?

    הבחירות שתעשו לקראת האירוע הן אלה שאמורות להפוך אותו להיות שונה ומיוחד. קיאק פירות מביא איתו יתרונות רבים שלא תמצאו באף אופציה אחרת שניצבת לפניכם. אם הגעתם להחלטה כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם תצטרכו להכיר

    צור קשר
    צור קשר

    פלאנרז הפקות אירועים

    טלפון: 077-231-1100

    השאירו פרטים לתיאום פגישה