« 0723929100 צור קשר

ניהול חתונות © פלאנרז הפקות

שירות ניהול החתונות שלנו ישאיר אתכם פנויים ליהנות

הפקת אירוע יכולה להרתיע אנשים רבים, במיוחד אם מדובר באירוע הגדול הראשון בחייהם. צוות פלאנרז כאן כדי להסיר דאגה מליבך. תמורת מחיר סמלי, צוות ההפקות המקצועי שלנו משאיר אתכם חופשיים ונטולי דאגה.

ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור קשר עם המקצוענים שלנו בטופס או בטלפון הישיר: 0723929100

שירותינו כוללים: אירועים הכל כלול, ארגון חתונות, עיצוב חתונות, הפקת אירועי יוקרה. למפרט השירותים, לחץ כאן. מעוניינים להכיר אותנו מעט יותר? עברו לדף אודות.

מה אתם מקבלים?

סיכום מסודר הכולל את כל הסידור + לו"ז האירוע לפי שעות וסקיצת המקום.

ראש ולב מפוקסים על מה שהם אמורים להיות מפוקסים – האירוע המיוחד שלכם, כשכל הדאגות והמחשבות המיותרות עוברות אלינו

יש מחיר לחופש – הוא סמלי וקוראים לו: מנהל חתונה

ניהול חתונות פלאנרז הפקות

שירותינו כוללים

להלן רשימת המטלות שתפקידנו להסיר ממך

לפני האירוע

  • פגישות לאפיון האירוע ועריכת תוכנית מסודרת.
  • שלב בניית תוכנית האירוע: מהלך היום האירוע ושלביו, שכלול כל התכנונים, עריכת מסגרות זמן לשילוב הספקים השונים.
  • ביצוע כל ההתקשרויות המחייבות לספקים השונים: יצירת התקשרות + מעבר משותף עם הספקים על לו"ז האירוע כשבועיים מראש + התקשרות לתזכורת יום לפני האירוע.

ביום האירוע

  • ניהול כל הספקים – וידוא הגעה, וידוא תקינות הציוד והערכותם המתאימה בכפוף ללו"ז והתוכנית.
  • אלכוהול ומשקאות – בר אקטיבי ו\או שירותי מזיגה – סקירת כמות האספקה לתאימות התוכנית (וידוא אספקת הציוד הנלווה: קרח, כוסות, נראות, כח אדם ושירותי ניקיון) + וידוא המשקאות והאלכוהול בעמדת הבר \ ברים – טיפול במשקאות המפוזרים על שולחנות האורחים.
  • וידוא תקינות עיצוב התפאורה – חופה, שדרה ושולחנות.
  • וידוא התפריט – בדיקת תקינות עריכת השולחנות, קבלת הפנים, המזנונים, מלצרים מסתובבים, תוספות וניואנסים ייחודיים.
  • וידוא כח אדם – כמות המלצרים בשולחנות ובעמדות, כמות המלצרים המסתובבים, פינויים וניקיון.
  • כספת, מעטפות ועטים – הצבת הכספת + עמדת המעטפות ופיזור מכשירי הכתיבה בקבלת הפנים.
  • פיקוח מלא על כל הספקים ולוחות הזמנים, כולל על הרב.
  • הסעות (במידה וקיימות) – סידורי יציאה, הגעה ושעת חזרה.
  • אפיון רשימת מוזיקה מול ה- DJ + עריכת לו"ז – קבלת הפנים, שיר הכניסה לחופה, מעמד שבירת הכוס, כניסה לאולם, סלואו ומהלך הערב כולו.
  • במידה וישנם זמרים \ נגנים \ להקה – נוכחות מלאה וליווי שלב ההקמות + בדיקת הבאלאנס והסאונד.
  • פודיום \ במות – נוכחות משלב ההקמות.
  • מעטפות מוכנות לספקים (ותשלום).
  • טיפול בטיפים למלצרים.
  • סידור הושבת האורחים לפי רשימה שמית (מניסיון – מומלץ ביותר!)
  • רזרבות – פיקוח על שולחנות רזרבה של ייפתחו שלא לצורך.
  • שולחן ספקים (ברזרבה פינתית) – פיקוח על פתיחת השולחן ודאגה שלא נספרים כסאות בתשלום.

שירות RSVP – וידוא הגעה (מניסיון – מומלץ!)

כולל: 3 הודעות sms – 10 ימים לפני האירוע + תזכורת ביום האירוע כולל כתובת, מפה וקישור ל- waze \ שעת הסעה ומיקום + הודעת "תודה" ביום שלמחרת האירוע וטלפונים ללא הגבלה עד למענה ואישור \ ביטול הגעה + סיסמא לאתר לצורך מעקב על אירושין בזמן אמתת (אפשרות לעריכת טקסטים של ההודעות במידת הרצון והצורך).

הגעת מפיק\ה – בשעה 16:00 \ 17:00 וליווי עד סוף האירוע

לפרטים נוספים בנושא ארגון חתונה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום, צוות מארגני חתונות המוביל בישראל – פלאנרז הפקות. טלפון: 0723929100

ניהול חתונות 4.89/5 (97.78%) 9 votes